УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Деякi питання дiяльностi Державної служби України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва

     1. Затвердити Положення про Державну службу України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва (додається).

     2. Внести до указiв Президента України такi змiни:

     1) у пунктi 61 роздiлу IV Схеми органiзацiї та взаємодiї центральних органiв виконавчої влади, затвердженої Указом Президента України вiд 9 грудня 2010 року N 1085 "Про оптимiзацiю системи центральних органiв виконавчої влади" (зi змiнами, внесеними Указами вiд 6 квiтня 2011 року N 370, вiд 30 червня 2011 року N 717, вiд 8 липня 2011 року N 742, вiд 19 грудня 2011 року N 1168, вiд 19 сiчня 2012 року N 19, вiд 14 лютого 2012 року N 85 та вiд 22 лютого 2012 року N 134), абзац "Державна служба України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва" виключити;

     2) у Положеннi про Мiнiстерство економiчного розвитку i торгiвлi України, затвердженому Указом Президента України вiд 31 травня 2011 року N 634 (зi змiнами, внесеними Указом вiд 22 лютого 2012 року N 134):

     а) в абзацi третьому пункту 1 слова "державної регуляторної полiтики, лiцензування, дозвiльної системи у сферi господарської дiяльностi" виключити;

     б) у пунктi 3:

     абзаци восьмий i дванадцятий виключити;

     доповнити пункт пiсля абзацу двадцятого новим абзацом такого змiсту:

     "- з питань розвитку пiдприємництва, державної регуляторної полiтики, лiцензування, дозвiльної системи, нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi".

     У зв'язку з цим абзаци двадцять перший - двадцять восьмий вважати вiдповiдно абзацами двадцять другим - двадцять дев'ятим;

     в) у пунктi 4:

     пiдпункт 1 доповнити абзацом такого змiсту:

     "забезпечує формування державної полiтики у сферi розвитку пiдприємництва, державної регуляторної полiтики, державної полiтики з питань лiцензування, дозвiльної системи, нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi та нормативно-правове регулювання у зазначених сферах";

     пiдпункти 8 i 9 виключити;

     г) пiдпункт 3 пункту 9 викласти в такiй редакцiї:

     "3) спрямовує i координує дiяльнiсть Державної служби експортного контролю України, Державної служби статистики України, Державного агентства з енергоефективностi та енергозбереження України, Державного агентства резерву України, Державної iнспекцiї України з контролю за цiнами, Державної iнспекцiї України з питань захисту прав споживачiв (далi - центральнi органи виконавчої влади), в тому числi:

     формує державну полiтику у вiдповiдних сферах та контролює її реалiзацiю центральними органами виконавчої влади України;

     погоджує та подає на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України розробленi центральними органами виконавчої влади проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України;

     визначає прiоритетнi напрями роботи центральних органiв виконавчої влади та шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани їх роботи;

     приймає рiшення щодо проведення перевiрки дiяльностi центральних органiв виконавчої влади, їх територiальних органiв;

     порушує перед Кабiнетом Мiнiстрiв України питання щодо скасування актiв центральних органiв виконавчої влади повнiстю чи в окремiй частинi;

     заслуховує звiти про виконання покладених на центральнi органи виконавчої влади завдань та планiв їх роботи;

     вносить пропозицiї Прем'єр-мiнiстровi України щодо кандидатур на посади керiвникiв вiдповiдних центральних органiв виконавчої влади i за пропозицiєю їх керiвникiв - щодо кандидатур на посади їх заступникiв;

     погоджує призначення на посади та звiльнення з посад керiвникiв та заступникiв керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв апарату центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується ним;

     погоджує призначення на посади та звiльнення з посад керiвникiв i заступникiв керiвникiв територiальних органiв центральних органiв виконавчої влади;

     погоджує структуру апаратiв центральних органiв виконавчої влади;

     погоджує пропозицiї керiвникiв центральних органiв виконавчої влади щодо утворення, реорганiзацiї, лiквiдацiї територiальних органiв i вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiднi подання;

     визначає структурний пiдроздiл апарату Мiнекономрозвитку України, що вiдповiдає за взаємодiю з центральним органом виконавчої влади;

     визначає посадових осiб Мiнекономрозвитку України, якi включаються до складу колегiй центральних органiв виконавчої влади;

     визначає порядок обмiну iнформацiєю мiж Мiнекономрозвитку України та центральними органами виконавчої влади, перiодичнiсть її подання;

     порушує перед Президентом України питання щодо притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвникiв центральних органiв виконавчої влади та їх заступникiв;

     iнiцiює питання щодо притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвникiв структурних пiдроздiлiв апаратiв центральних органiв виконавчої влади, їх територiальних органiв та їх заступникiв, а також керiвникiв пiдприємств, установ, органiзацiй, що належать до сфери управлiння центральних органiв виконавчої влади;

     iнiцiює питання щодо проведення службового розслiдування стосовно керiвникiв центральних органiв виконавчої влади, їх заступникiв, iнших державних службовцiв i працiвникiв апаратiв центральних органiв виконавчої влади та їх територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння центральних органiв виконавчої влади;

     видає обов'язковi до виконання центральними органами виконавчої влади накази i доручення з питань спрямування та координацiї їх дiяльностi;

     доручає керiвникам центральних органiв виконавчої влади скасувати акти їх територiальних органiв повнiстю чи в окремих частинах, а в разi вiдмови - скасовує акти територiальних органiв центральних органiв виконавчої влади повнiстю чи в окремих частинах;

     вирiшує iншi питання, пов'язанi зi спрямуванням i координацiєю дiяльностi центральних органiв виконавчої влади".

     3. Кабiнету Мiнiстрiв України у мiсячний строк:

     вирiшити питання матерiально-технiчного забезпечення дiяльностi Державної служби України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва;

     привести свої рiшення у вiдповiднiсть iз цим Указом.

     4. Цей Указ набирає чинностi з дня його опублiкування.

Президент України В. ЯНУКОВИЧ

м. Київ
30 березня 2012 року
N 237/2012

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
вiд 30 березня 2012 року N 237/2012

ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва

     1. Державна служба України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва (Держпiдприємництво України) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Держпiдприємництво України входить до системи органiв виконавчої влади та забезпечує реалiзацiю державної полiтики у сферi розвитку пiдприємництва, нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi i є спецiально уповноваженим органом виконавчої влади з питань реалiзацiї державної регуляторної полiтики, дозвiльної системи та лiцензування у сферi господарської дiяльностi.

     2. Держпiдприємництво України у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, актами Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказами Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України, iншими актами законодавства України, а також дорученнями Президента України.

     3. Основним завданням Держпiдприємництва України є реалiзацiя державної полiтики у сферi розвитку пiдприємництва, державної регуляторної полiтики, державної полiтики у сферi лiцензування, дозвiльної системи, нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi.

     4. Держпiдприємництво України вiдповiдно до покладених на нього завдань:

     1) готує та подає в установленому порядку пропозицiї щодо формування державної полiтики у сферi розвитку пiдприємництва, державної регуляторної полiтики, державної полiтики у сферi лiцензування, дозвiльної системи, нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi;

     2) проводить аналiз проектiв регуляторних актiв, що подаються для погодження, та вiдповiдних аналiзiв регуляторного впливу та приймає рiшення про погодження таких проектiв або про вiдмову в їх погодженнi;

     3) проводить вiдповiдно до законодавства експертизу регуляторних актiв центральних органiв виконавчої влади, їх територiальних органiв, Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевих органiв виконавчої влади, приймає рiшення про необхiднiсть усунення виявлених пiд час експертизи порушень принципiв державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi, публiкує в установленому порядку повiдомлення про зупинення дiї регуляторних актiв або їх окремих положень, а також надсилає повiдомлення про це до органiв юстицiї, якi зареєстрували вiдповiднi регуляторнi акти;

     4) повiдомляє органи виконавчої влади, їх посадових осiб, уповноважених на прийняття або схвалення регуляторних актiв, про виявлення встановлених законом обставин, за яких такий акт не може бути прийнято або схвалено, а також вiдповiднi органи юстицiї, якщо зазначенi регуляторнi акти пiдлягають державнiй реєстрацiї в органах юстицiї;

     5) здiйснює методичне забезпечення дiяльностi регуляторних органiв, пов'язаної з реалiзацiєю державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi;

     6) проводить аналiз стану здiйснення заходiв щодо реалiзацiї державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi;

     7) забезпечує пiдготовку та подання Кабiнетовi Мiнiстрiв України щорiчної iнформацiї про результати реалiзацiї державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi в системi органiв виконавчої влади, а також узагальнення практики застосування законодавства з питань державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi, вносить у встановленому порядку пропозицiї щодо його вдосконалення;

     8) вживає в межах своїх повноважень заходiв щодо захисту прав та законних iнтересiв суб'єктiв господарювання, порушених унаслiдок дiї регуляторних актiв;

     9) проводить аналiз звiтiв про вiдстеження результативностi регуляторних актiв, прийнятих центральними органами виконавчої влади, їх територiальними органами, Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевими органами виконавчої влади;

     10) проводить експертизу проектiв законiв України, iнших нормативно-правових актiв, якi регулюють господарськi та адмiнiстративнi вiдносини мiж регуляторними органами або iншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, подає розробникам таких проектiв пропозицiї щодо їх удосконалення вiдповiдно до принципiв державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi;

     11) звертається згiдно iз законом до регуляторних органiв з пропозицiями щодо внесення змiн або визнання такими, що втратили чиннiсть, прийнятих зазначеними органами регуляторних актiв, якi суперечать принципам державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi або прийнятi з порушенням установлених законом вимог;

     12) звертається в установленому порядку до органiв державної влади, їх посадових осiб, органiв та посадових осiб мiсцевого самоврядування, якi у випадках та в порядку, встановлених Конституцiєю та законами України, мають право скасовувати або зупиняти дiю актiв iнших органiв державної влади, їх посадових осiб, органiв та посадових осiб мiсцевого самоврядування, з поданнями про скасування або зупинення дiї регуляторних актiв, що суперечать принципам державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi або прийнятi з порушенням установлених законом вимог;

     13) проводить аналiз листiв центральних органiв виконавчої влади, їх територiальних органiв, Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевих органiв виконавчої влади, їх посадових осiб, у яких роз'яснюються положення регуляторних актiв, подає зазначеним органам та посадовим особам пропозицiї щодо вiдкликання таких листiв, якщо вони суперечать законодавству;

     14) погоджує в установленому порядку склад апеляцiйних регуляторних комiсiй, утворених в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мiстах Києвi, Севастополi;

     15) надає роз'яснення положень законодавства з питань державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi;

     16) погоджує нормативно-правовi акти з питань державного нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi, розробленi центральними органами виконавчої влади;

     17) проводить монiторинг стану виконання органами виконавчої влади вимог Закону України "Про основнi засади державного нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi";

     18) iнформує Кабiнет Мiнiстрiв України про стан виконання органами виконавчої влади вимог Закону України "Про основнi засади державного контролю (нагляду) у сферi господарської дiяльностi";

     19) проводить монiторинг проблемних питань щодо застосування законодавства з питань соцiально-корпоративної вiдповiдальностi суб'єктiв господарювання та подає пропозицiї щодо їх урегулювання;

     20) розробляє основнi напрями розвитку державної полiтики у сферi лiцензування;

     21) погоджує в установленому порядку проекти нормативно-правових актiв з питань лiцензування, що розробляються та приймаються органами виконавчої влади;

     22) здiйснює нагляд за дотриманням органами лiцензування та лiцензiатами законодавства у сферi лiцензування та надає роз'яснення щодо його застосування;

     23) здiйснює методичне керiвництво та iнформацiйне забезпечення дiяльностi органiв лiцензування;

     24) розробляє форми документiв у сферi лiцензування та правила їх оформлення;

     25) погоджує за поданням органу лiцензування лiцензiйнi умови провадження певного виду господарської дiяльностi та порядок контролю за їх дотриманням, крiм випадкiв, передбачених законом;

     26) формує склад експертно-апеляцiйної ради та здiйснює її органiзацiйне, iнформацiйне та матерiально-технiчне забезпечення;

     27) органiзовує пiдготовку, перепiдготовку та пiдвищення квалiфiкацiї фахiвцiв з лiцензування органiв лiцензування;

     28) здiйснює органiзацiйне та методологiчне забезпечення ведення Єдиного лiцензiйного реєстру;

     29) органiзовує замовлення, постачання, ведення облiку i звiтностi щодо витрачання бланкiв лiцензiй;

     30) видає вiдповiдно до Закону України "Про лiцензування певних видiв господарської дiяльностi" розпорядження про усунення порушень законодавства у сферi лiцензування;

     31) проводить монiторинг порушень лiцензiйних умов та аналiз законодавства у сферi лiцензування та з метою вдосконалення законодавства щодо усунення порушень у сферi лiцензування подає в установленому порядку Кабiнетовi Мiнiстрiв України вiдповiднi пропозицiї;

     32) бере участь у розробленнi проектiв нормативно-правових актiв з питань видачi документiв дозвiльного характеру та погоджує їх в установленому порядку;

     33) здiйснює методичне забезпечення дiяльностi дозвiльних органiв та державних адмiнiстраторiв;

     34) бере участь у здiйсненнi методичного забезпечення дiяльностi органiв виконавчої влади, якi вiдповiдно до законодавства видають документи дозвiльного характеру, лiцензiї з питань, що належать до його компетенцiї;

     35) здiйснює в межах своїх повноважень контроль за дотриманням вимог законодавства з питань видачi документiв дозвiльного характеру;

     36) звертається до мiських голiв мiст обласного або республiканського в Автономнiй Республiцi Крим значення, голiв Київської, Севастопольської мiських, районних, районних у мiстi Києвi державних адмiнiстрацiй з поданням про звiльнення з посади державних адмiнiстраторiв у разi виявлення факту порушення ними законодавства про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi;

     37) органiзовує навчання та пiдвищення квалiфiкацiї державних адмiнiстраторiв, погоджує їх кандидатури на призначення та звiльнення;

     38) здiйснює органiзацiйне та методологiчне забезпечення ведення Реєстру документiв дозвiльного характеру;

     39) погоджує регламенти (iнформацiйнi картки) щодо послiдовностi дiй для отримання документiв дозвiльного характеру;

     40) проводить аналiз стану розвитку пiдприємництва, здiйснює заходи щодо реалiзацiї державної полiтики у сферi розвитку та пiдтримки малого та середнього пiдприємництва, формування механiзму такої пiдтримки та вiдповiдної iнфраструктури, готує та подає в установленому порядку пропозицiї щодо її вдосконалення;

     41) розробляє в межах своїх повноважень пропозицiї щодо активiзацiї фiнансово-кредитної та iнвестицiйної пiдтримки пiдприємництва, органiзовує розроблення та забезпечує виконання державних цiльових програм розвитку пiдприємництва, виступає державним замовником розроблення, органiзовує проведення експертизи проектiв зазначених програм та в установленому порядку використовує бюджетнi та позабюджетнi кошти для виконання таких програм;

     42) здiйснює методичне керiвництво з розроблення регiональних програм пiдтримки та розвитку малого пiдприємництва, проводить аналiз стану їх виконання;

     43) забезпечує координацiю та контроль за дiяльнiстю Українського фонду пiдтримки пiдприємництва;

     44) бере участь у розробленнi проектiв Державного бюджету України, Державної програми економiчного i соцiального розвитку України, Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України;

     45) розробляє заходи щодо виконання Нацiональної програми сприяння розвитку малого пiдприємництва в Українi;

     46) бере участь у формуваннi полiтики соцiально-корпоративної вiдповiдальностi суб'єктiв господарювання;

     47) готує пропозицiї щодо напрямiв мiжнародного спiвробiтництва у сферi розвитку пiдприємництва, а також залучення мiжнародної технiчної допомоги i ресурсiв мiжнародних фiнансових органiзацiй у зазначену сферу;

     48) здiйснює управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери його управлiння;

     49) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавчих актiв, актiв Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України та в установленому порядку подає їх на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України;

     50) органiзовує виконання науково-дослiдних робiт з питань проведення державної полiтики у сферi пiдприємництва, у тому числi за рахунок коштiв, передбачених у державному бюджетi;

     51) органiзовує взаємодiю з громадськими органiзацiями пiдприємцiв, їх спiлками та учасниками ринкiв за галузевим принципом;

     52) iнформує громадськiсть про свою дiяльнiсть та стан проведення державної полiтики у визначених сферах дiяльностi;

     53) здiйснює iншi повноваження, визначенi законами України та покладенi на нього Президентом України.

     5. Держпiдприємництво України з метою органiзацiї своєї дiяльностi:

     1) забезпечує в межах своїх повноважень здiйснення заходiв щодо запобiгання корупцiї i контроль за їх виконанням в апаратi Держпiдприємництва України, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;

     2) здiйснює добiр кадрiв в апарат Держпiдприємництва України та на керiвнi посади в його територiальнi органи;

     3) органiзовує виконання планово-фiнансової роботи в апаратi Держпiдприємництва України, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння, здiйснює контроль за використанням фiнансових i матерiальних ресурсiв, забезпечує органiзацiю бухгалтерського облiку в установленому законодавством порядку;

     4) органiзовує ведення дiловодства та архiву вiдповiдно до встановлених правил;

     5) забезпечує в межах своїх повноважень реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, контроль за її збереженням в апаратi Держпiдприємництва України;

     6) забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави.

     6. Держпiдприємництво України для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:

     1) залучати до виконання окремих робiт, участi у вивченнi окремих питань учених i фахiвцiв (у тому числi на договiрнiй основi), працiвникiв центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади за домовленiстю з їх керiвниками;

     2) отримувати iнформацiю, документи i матерiали вiд державних органiв та органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ, органiзацiй незалежно вiд форми власностi та їх посадових осiб;

     3) скликати наради, утворювати комiсiї та робочi групи;

     4) користуватися вiдповiдними iнформацiйними базами даних державних органiв, державними, у тому числi урядовими системами зв'язку i комунiкацiй, мережами спецiального зв'язку та iншими технiчними засобами;

     5) брати участь у мiжнародних конференцiях, симпозiумах, семiнарах, зустрiчах, нарадах з питань, що належать до його компетенцiї;

     6) брати участь у планових та позапланових заходах iз здiйснення державного нагляду (контролю), якi проводяться iншими центральними органами виконавчої влади, їх територiальними органами, державними колегiальними органами, органами виконавчої влади Автономної Республiки Крим, органами мiсцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом.

     7. У справах про адмiнiстративнi правопорушення у випадках, передбачених законами, уповноваженi посадовi особи Держпiдприємництва України та його територiальних органiв мають право складати протоколи про адмiнiстративнi правопорушення.

     8. Держпiдприємництво України здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в установленому порядку територiальнi органи в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мiстах Києвi, Севастополi як структурнi пiдроздiли апарату Держпiдприємництва України.

     9. Держпiдприємництво України у процесi виконання покладених на нього завдань взаємодiє в установленому порядку з iншими органами виконавчої влади, допомiжними органами i службами, утвореними Президентом України, органами мiсцевого самоврядування, вiдповiдними органами iноземних держав i мiжнародних органiзацiй, а також пiдприємствами, установами та органiзацiями.

     10. Держпiдприємництво України в межах своїх повноважень, на основi i на виконання Конституцiї та законiв України, актiв i доручень Президента України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України видає накази органiзацiйно-розпорядчого характеру, а з питань здiйснення державної регуляторної полiтики - рiшення, якi пiдписує Голова Держпiдприємництва України.

     11. Держпiдприємництво України вiдповiдно до Закону України "Про лiцензування певних видiв господарської дiяльностi" за результатами прийнятих рiшень експертно-апеляцiйної ради оформляє протокол, який пiдписується її головою та секретарем експертно-апеляцiйної ради.

     12. Держпiдприємництво України очолює Голова, якого призначає на посаду за поданням Прем'єр-мiнiстра України та звiльняє з посади Президент України.

     13. Голова Держпiдприємництва України:

     1) очолює Держпiдприємництво України, здiйснює керiвництво його дiяльнiстю, представляє Держпiдприємництво України у вiдносинах з iншими органами, пiдприємствами, установами та органiзацiями;

     2) органiзовує та контролює в межах своїх повноважень виконання в апаратi Держпiдприємництва України та його територiальних органах Конституцiї та законiв України, актiв та доручень Президента України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України i наказiв Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України;

     3) готує та подає в установленому порядку пропозицiї щодо забезпечення формування державної полiтики у сферi розвитку пiдприємництва, державної регуляторної полiтики, державної полiтики у сферi лiцензування, дозвiльної системи, нагляду (контролю) у сферi господарської дiяльностi та розробленi Держпiдприємництвом України проекти наказiв Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України;

     4) затверджує плани роботи Держпiдприємництва України;

     5) у межах граничної чисельностi державних службовцiв i працiвникiв та коштiв, передбачених на утримання Держпiдприємництва України, за погодженням з Кабiнетом Мiнiстрiв України утворює, реорганiзовує, лiквiдовує територiальнi органи;

     6) забезпечує формування в установленому порядку кадрового резерву Держпiдприємництва України, органiзацiю пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї державних службовцiв i працiвникiв Держпiдприємництва України та осiб, включених до кадрового резерву;

     7) забезпечує формування та реалiзацiю кадрової полiтики в Держпiдприємництвi України, призначає на посади та звiльняє з посад керiвникiв i заступникiв керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв апарату Держпiдприємництва України, призначає на посади та звiльняє з посад iнших державних службовцiв i працiвникiв Держпiдприємництва України;

     8) призначає на посади за погодженням з головами вiдповiдних мiсцевих державних адмiнiстрацiй, звiльняє з посад керiвникiв територiальних органiв Держпiдприємництва України, призначає на посади та звiльняє з посад заступникiв керiвникiв територiальних органiв Держпiдприємництва України;

     9) застосовує вiдповiдно до законодавства заходи дисциплiнарного впливу до державних службовцiв i працiвникiв апарату Держпiдприємництва України, керiвникiв територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Держпiдприємництва України;

     10) присвоює вiдповiдно до законодавства ранги державним службовцям апарату Держпiдприємництва України та його територiальних органiв, якщо iнше не передбачено законом;

     11) вносить в установленому порядку подання щодо представлення працiвникiв апарату Держпiдприємництва України, його територiальних органiв до вiдзначення державними нагородами України;

     12) представляє в установленому порядку Держпiдприємництво України у вiдносинах з iншими державними органами, органами виконавчої влади Автономної Республiки Крим, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями в Українi та за її межами;

     13) залучає державних службовцiв i працiвникiв територiальних органiв Держпiдприємництва України, а за домовленiстю з керiвниками - державних службовцiв i працiвникiв мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв влади Автономної Республiки Крим, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй до розгляду питань, що належать до компетенцiї Держпiдприємництва України;

     14) утворює комiсiї, робочi та експертнi групи;

     15) скликає та проводить наради з питань, що належать до його компетенцiї;

     16) дає в межах своїх повноважень обов'язковi для виконання державними службовцями i працiвниками Держпiдприємництва України доручення;

     17) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є Держпiдприємництво України;

     18) затверджує розподiл обов'язкiв мiж своїми заступниками;

     19) очолює експертно-апеляцiйну раду при Держпiдприємництвi України та наглядову раду за дiяльнiстю Українського фонду пiдтримки пiдприємництва;

     20) приймає рiшення про необхiднiсть усунення порушень принципiв державної регуляторної полiтики щодо регуляторного акта в цiлому або окремих його положень вiдповiдно до Закону України "Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi";

     21) затверджує положення про структурнi пiдроздiли Держпiдприємництва України та його територiальнi органи;

     22) забезпечує проведення внутрiшнього контролю та аудиту, контролює розгляд скарг та реагування на них;

     23) готує пропозицiї Президентовi України та Прем'єр-мiнiстровi України щодо притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi посадових осiб центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади за результатами контрольних заходiв з питань, з яких Держпiдприємництво України є спецiально уповноваженим органом;

     24) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до закону.

     Голова Держпiдприємництва України має двох заступникiв, у тому числi одного першого.

     Першого заступника та заступника Голови Держпiдприємництва України призначає на посади Президент України за поданням Прем'єр-мiнiстра України, внесеним на пiдставi пропозицiй Голови Держпiдприємництва України, та звiльняє з посад Президент України.

     14. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Держпiдприємництва України, обговорення найважливiших напрямiв її дiяльностi у Держпiдприємництвi України може утворюватися колегiя.

     Рiшення колегiї реалiзуються шляхом видання наказу Держпiдприємництва України.

     Для розгляду та вироблення пропозицiй i рекомендацiй, проведення фахових консультацiй з основних питань дiяльностi в Держпiдприємництвi України можуть утворюватися постiйнi або тимчасовi консультативнi, дорадчi органи.

     Рiшення про утворення чи лiквiдацiю колегiї, iнших постiйних або тимчасових консультативних, дорадчих органiв, їх кiлькiсний та персональний склад, положення про них затверджує Голова Держпiдприємництва України.

     15. Гранична чисельнiсть державних службовцiв i працiвникiв Держпiдприємництва України затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Структура апарату Держпiдприємництва України затверджується її Головою.

     Штатний розпис та кошторис апарату Держпiдприємництва України затверджуються Головою Держпiдприємництва України за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв України.

     Держпiдприємництво України є юридичною особою, має печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власнi бланки, самостiйний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України.

Глава Адмiнiстрацiї Президента України С. ЛЬОВОЧКIН
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.