МIНIСТЕРСТВО ФIНАНСIВ УКРАЇНИ
МIНIСТЕРСТВО ВНУТРIШНIХ СПРАВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
11.03.2019 | N 103/162/384 |
---|
Про затвердження Порядку надання та розгляду
узагальнених матерiалiв
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 08 квiтня 2019 р. за N 368/33339 |
Вiдповiдно до Законiв України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї
(вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом,
фiнансуванню тероризму та фiнансуванню
розповсюдження зброї масового знищення",
"Про Нацiональну полiцiю", "Про Службу
безпеки України", "Про
оперативно-розшукову дiяльнiсть", "Про
органiзацiйно-правовi основи боротьби з
органiзованою злочиннiстю", "Про
контррозвiдувальну дiяльнiсть", "Про
боротьбу з тероризмом", Податкового
кодексу України та Кримiнального
процесуального кодексу України наказуємо:
1. Затвердити Порядок надання та розгляду узагальнених матерiалiв, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чиннiсть, спiльний наказ Мiнiстерства фiнансiв України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Мiнiстерства доходiв i зборiв України, Служби безпеки України вiд 02 грудня 2013 року N 1026/1184/739/484 "Про затвердження Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв", зареєстрований у Мiнiстерствi юстицiї України 23 грудня 2013 року за N 2170/24702.
3. Департаменту податкової полiтики Мiнiстерства фiнансiв України та Департаменту фiнансових розслiдувань Державної служби фiнансового монiторингу України подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
4. Керiвникам вiдповiдних структурних пiдроздiлiв Нацiональної полiцiї України, Державної фiскальної служби України, Служби безпеки України та Державної служби фiнансового монiторингу України забезпечити контроль за виконанням цього наказу вiдповiдно до вимог законодавства України.
5. Нацiональнiй полiцiї України, Державнiй фiскальнiй службi України, Службi безпеки України призначити уповноважених спiвробiтникiв (працiвникiв) для органiзацiї на постiйнiй основi взаємодiї з Державною службою фiнансового монiторингу України у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
6. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
Мiнiстр фiнансiв України | О. Маркарова |
Мiнiстр внутрiшнiх справ України | А. Аваков |
Голова Служби безпеки України | В. Грицак |
ПОГОДЖЕНО: | |
Голова Державної служби фiнансового монiторингу України | I. Черкаський |
В. о. Голови Державної фiскальної служби України | О. Власов |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства фiнансiв України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України 11 березня 2019 року N 103/162/384 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 08 квiтня 2019 року за N 368/33339 |
ПОРЯДОК
надання та розгляду узагальнених матерiалiв
I. Загальнi положення
1. Цей Порядок визначає форму, структуру, змiст узагальнених матерiалiв Держфiнмонiторингу, а також механiзми та систему:
надання Держфiнмонiторингом узагальнених матерiалiв Нацiональнiй полiцiї України, Службi безпеки України, Державнiй фiскальнiй службi України (далi - правоохороннi органи), їх пiдроздiлам;
реєстрацiї, отримання та розгляду узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх пiдроздiлами;
отримання Держфiнмонiторингом iнформацiї/документiв про перебiг опрацювання узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх пiдроздiлами;
запобiгання розголошенню iнформацiї, що мiститься в узагальнених матерiалах.
2. У цьому Порядку термiни вживаються у таких значеннях:
додатки до узагальнених матерiалiв - копiї документiв щодо вiдомостей про фiнансовi операцiї та iнша iнформацiя, пов'язана з узагальненими матерiалами, у письмовiй та/або електроннiй формi (за наявностi);
експертна комiсiя - комiсiя Держфiнмонiторингу з розгляду узагальнених матерiалiв i додаткових узагальнених матерiалiв, пiдготовлених для подання правоохоронним та розвiдувальним органам, склад i повноваження якої затверджуються окремим наказом Держфiнмонiторингу за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв України;
надання узагальнених матерiалiв - дiї посадових осiб Держфiнмонiторингу, спрямованi на виконання рiшення експертної комiсiї щодо передання, вiдповiдно до цього Порядку, правоохоронним органам, їх пiдроздiлам узагальнених матерiалiв у письмовiй та/або електроннiй формi;
предикатний злочин - суспiльно небезпечне протиправне дiяння, що передувало легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом;
реєстрацiя (облiк) узагальнених матерiалiв - присвоєння Держфiнмонiторингом кожному узагальненому матерiалу реєстрацiйного номера, а також реєстрацiя, взяття на облiк та фiксацiя в облiкових журналах, книгах та Єдиному реєстрi досудових розслiдувань правоохоронними органами та їх пiдроздiлами;
розгляд узагальнених матерiалiв - перевiрка шляхом здiйснення оперативно-розшукової, контррозвiдувальної дiяльностi та/або розслiдування у межах кримiнального провадження правоохоронними органами, їх пiдроздiлами вiдомостей, викладених в узагальнених матерiалах, та прийняття рiшення згiдно з кримiнальним процесуальним законодавством або iншими законодавчими актами.
Iншi термiни, що вживаються у цьому Порядку, використовуються у значеннях, визначених Законом України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення" (далi - Закон).
II. Пiдготовка узагальнених матерiалiв до передання правоохоронним органам
1. Iнформацiя про фiнансову операцiю або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, що пiдлягають фiнансовому монiторингу, а також про клiєнта, одержана Держфiнмонiторингом у встановленому законодавством порядку, обробляється та аналiзується щодо наявностi достатнiх пiдстав:
вважати, що операцiя або сукупнiсть пов'язаних мiж собою операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення;
пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням iншого суспiльно небезпечного дiяння, яке визначене Кримiнальним кодексом України як злочин, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення.
У разi встановлення вищезазначених пiдстав Держфiнмонiторинг у встановленi цим Порядком строки надає до правоохоронних органiв вiдповiднi узагальненi матерiали.
2. Узагальненi матерiали готуються Держфiнмонiторингом у письмовiй та/або електроннiй формi.
3. У разi якщо узагальнений матерiал мiстить iнформацiю з обмеженим доступом, присвоєння йому грифа обмеження доступу, його облiк, зберiгання, використання i знищення (у тому числi на iнших матерiальних носiях iнформацiї) здiйснюються вiдповiдно до нормативно-правового акта Кабiнету Мiнiстрiв України щодо ведення облiку, зберiгання, використання i знищення документiв та iнших матерiальних носiїв iнформацiї, що мiстять службову iнформацiю.
4. Структура узагальнених матерiалiв:
змiст;
преамбула;
описовi роздiли, до яких можуть включатися:
опис фiнансових операцiй (для узагальненого матерiалу);
iнформацiя щодо ранiше переданого узагальненого матерiалу (для додаткового узагальненого матерiалу);
iнформацiя про стан розгляду правоохоронними органами узагальненого матерiалу (для додаткового узагальненого матерiалу);
додаткова iнформацiя про проведення фiнансових операцiй, що пiдлягають фiнансовому монiторингу, отримана вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу (для додаткового узагальненого матерiалу);
iнформацiя щодо зупинення фiнансових операцiй;
перелiк документiв та додатково отримана iнформацiя вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу;
iнформацiя щодо пов'язаних узагальнених матерiалiв;
додатково отримана iнформацiя про фiнансовi операцiї;
iнформацiя щодо учасникiв фiнансових операцiй;
резюме;
мотивований висновок;
додатки (за наявностi).
5. Узагальненi матерiали мають мiстити такi вiдомостi:
1) обов'язково:
реєстрацiйний номер, дату, умовне найменування, пiдпис уповноваженої особи Держфiнмонiторингу;
опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили, або:
опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi можуть бути пов'язанi з предикатним злочином, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили;
опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi дають можливiсть пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням iншого суспiльно небезпечного дiяння, яке визначене Кримiнальним кодексом України як злочин, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили;
опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть вважати, що фiнансовi операцiї або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення, або:
опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть вважати, що фiнансовi операцiї або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з предикатним злочином;
опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням iншого суспiльно небезпечного дiяння, яке визначене Кримiнальним кодексом України як злочин, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення;
вмотивований висновок про те, що фiнансовi операцiї можуть здiйснюватися з метою легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення або з метою вчинення iншого суспiльно небезпечного дiяння, яке визначене Кримiнальним кодексом України як злочин, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення;
2) за наявностi:
опис ознак, за якими суб'єкт фiнансового монiторингу виявив фiнансовi операцiї, що пiдлягали фiнансовому монiторингу;
код банку (МФО - BIC), найменування банку та номери рахункiв, через якi здiйснювалися фiнансовi операцiї;
iнформацiю щодо iдентифiкацiї та вивчення резидентiв:
для фiзичної особи - прiзвище, iм'я, по батьковi, дату народження, номер (за наявностi - серiю) паспорта громадянина України (або iншого документа, що посвiдчує особу та вiдповiдно до законодавства України може бути використаним на територiї України для укладення правочинiв), дату видачi та орган, що його видав, мiсце проживання або мiсцеперебування фiзичної особи, реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв України (або iдентифiкацiйний номер згiдно з Державним реєстром фiзичних осiб - платникiв податкiв та iнших обов'язкових платежiв) або номер (за наявностi - серiю) паспорта громадянина України, в якому проставлено вiдмiтку про вiдмову вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв України, чи номер паспорта iз записом про вiдмову вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв України в електронному безконтактному носiї;
для фiзичної особи - пiдприємця - прiзвище, iм'я, по батьковi, дату народження, номер (за наявностi - серiю) паспорта громадянина України (або iншого документа, що посвiдчує особу та вiдповiдно до законодавства України може бути використаним на територiї України для укладення правочинiв), дату видачi та орган, що його видав, мiсце проживання або мiсцеперебування фiзичної особи - пiдприємця, реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв (або iдентифiкацiйний номер згiдно з Державним реєстром фiзичних осiб - платникiв податкiв та iнших обов'язкових платежiв) або номер (за наявностi - серiю) паспорта громадянина України, в якому проставлено вiдмiтку про вiдмову вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв України, чи номер паспорта iз записом про вiдмову вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв України в електронному безконтактному носiї, дату та номер запису в Єдиному державному реєстрi юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв про проведення державної реєстрацiї, реквiзити банку, в якому вiдкрито рахунок, i номер поточного рахунку (за наявностi);
для юридичної особи - повне найменування, мiсцезнаходження, дату та номер запису в Єдиному державному реєстрi юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв про проведення державної реєстрацiї, вiдомостi про виконавчий орган, iдентифiкацiйнi данi осiб, якi мають право розпоряджатися рахунками та/або майном, данi, що дають змогу встановити кiнцевих бенефiцiарних власникiв (контролерiв), iдентифiкацiйний код згiдно з Єдиним державним реєстром пiдприємств та органiзацiй України, реквiзити банку, в якому вiдкрито рахунок, i номер поточного рахунку;
iнформацiю щодо iдентифiкацiї та вивчення нерезидентiв:
схему фiнансових операцiй;
для фiзичної особи - прiзвище, iм'я, по батьковi (за наявностi), дату народження, номер (за наявностi - серiю) паспорта (або iншого документа, що посвiдчує особу та вiдповiдно до законодавства України може бути використаний на територiї України для укладення правочинiв), дату видачi та орган, що його видав, мiсце проживання або мiсцеперебування фiзичної особи, громадянство;
для юридичної особи - повне найменування, мiсцезнаходження, реквiзити банку, в якому вiдкрито рахунок, номер банкiвського рахунку, вiдомостi про органи управлiння, iдентифiкацiйнi данi осiб, якi мають право розпоряджатися рахунками та/або майном, данi, що дають змогу встановити кiнцевих бенефiцiарних власникiв (контролерiв). Суб'єкту первинного фiнансового монiторингу надається також копiя легалiзованого витягу з торгового, банкiвського чи судового реєстру або нотарiально засвiдчене реєстрацiйне посвiдчення уповноваженого органу iноземної держави про реєстрацiю вiдповiдної юридичної особи;
iнформацiю про стан учасника фiнансових операцiй (дiючий, вiдновлення платоспроможностi, банкрут, лiквiдований тощо);
копiї первинних документiв, на пiдставi яких проведенi фiнансовi операцiї, що стали об'єктом фiнансового монiторингу, у тому числi таких, що мiстять iнформацiю з обмеженим доступом;
копiї заяв та iнших документiв, на пiдставi яких вiдкритi рахунки, через якi здiйснювалися фiнансовi операцiї;
копiї паспорта особи, карток iз зразками пiдписiв та довiреностi, на пiдставi якої цей учасник брав участь у проведеннi фiнансової операцiї, що стала об'єктом фiнансового монiторингу;
копiї установчих документiв юридичних осiб, задiяних у здiйсненнi фiнансових операцiй;
вiдомостi та копiї документiв щодо вiдстеження (монiторингу) обiгу активiв, що можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення;
iнформацiю, одержану вiд правоохоронних та iнших державних органiв;
iнформацiю, одержану вiд пiдроздiлiв фiнансових розвiдок iнших держав (за наявностi дозволу пiдроздiлiв фiнансових розвiдок iнших держав на передання такої iнформацiї до правоохоронних органiв та/або розвiдувальних органiв);
вiдомостi, одержанi з вiдкритих джерел (засобiв масової iнформацiї тощо);
iнформацiю про ранiше переданi узагальненi матерiали, пов'язанi з цим матерiалом;
iнформацiю щодо зупинення фiнансових операцiй;
схеми засновницьких зв'язкiв;
3) за наявностi двох i бiльше ознак фiнансових операцiй клiєнтiв їх опис формується як узагальнення (загальна кiлькiсть операцiй, загальна сума, найбiльш суттєвий характер операцiй та основнi контрагенти). Детальнiша iнформацiя додається в табличнiй електроннiй формi, що є невiд'ємним додатком до узагальнених матерiалiв.
6. Пiд час формування узагальнених матерiалiв для здiйснення аналiзу фiнансових операцiй та/або за необхiдностi отримання iнформацiї вiд пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави або надання такої iнформацiї Держфiнмонiторингом використовується iнформацiя, надана правоохоронними або iншими державними органами (їх пiдроздiлами), про фiнансовi операцiї, стосовно яких є пiдозра, що вони пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення та/або з особами, щодо яких застосовано мiжнароднi санкцiї.
Пiдроздiли правоохоронних органiв надають таку iнформацiю безпосередньо Держфiнмонiторингу або через вiдповiднi пiдроздiли центральних апаратiв правоохоронних органiв.
Iнформацiя, яка надається вiдповiдно до цього пункту, має мiстити вiдомостi та реквiзити осiб, перелiк яких визначено в додатку 1 до цього Порядку.
За вiдсутностi в iнформацiї правоохоронного органу вiдомостей та реквiзитiв осiб така iнформацiя не розглядається.
Надання iнформацiї Держфiнмонiторингу здiйснюється правоохоронними органами з дотриманням вимог законодавства щодо розголошення вiдомостей досудового розслiдування та вимог законодавства у сферi охорони iнформацiї з обмеженим доступом.
Держфiнмонiторинг за необхiдностi звернення (запиту) до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави використовує iнформацiю, надану правоохоронними органами, їх пiдроздiлами, щодо фiнансових операцiй, стану розгляду узагальнених матерiалiв, кримiнальних проваджень, у тому числi з обмеженим доступом, якщо наявний дозвiл правоохоронного органу, його пiдроздiлу.
За вiдсутностi такого дозволу iнформацiя правоохоронного органу не може бути використана пiд час звернення (запиту) до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави.
За наявностi в узагальненому матерiалi iнформацiї пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави, яким надано дозвiл на передання цiєї iнформацiї конкретному правоохоронному органу, такi узагальненi матерiали передаються в iнший правоохоронний орган за наявностi вiдповiдного дозволу пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави.
7. За наявностi у Держфiнмонiторингу додаткової iнформацiї, що стосується ранiше направлених правоохоронним органам, їх пiдроздiлам узагальнених матерiалiв, Держфiнмонiторинг формує та надає вiдповiдному правоохоронному органу, його пiдроздiлу додатковi узагальненi матерiали.
Додатковi узагальненi матерiали (за наявностi) надаються правоохоронному органу, його пiдроздiлу, на розглядi якого перебувають узагальненi матерiали.
Додатковi узагальненi матерiали є невiд'ємною частиною узагальнених матерiалiв.
8. За наявностi у Держфiнмонiторингу додаткової iнформацiї, що стосується ранiше направлених правоохоронним органам, їх пiдроздiлам узагальнених матерiалiв, за результатами розгляду яких оперативно-розшуковi, контррозвiдувальнi справи закритi або досудове розслiдування закiнчено, Держфiнмонiторинг може формувати узагальненi матерiали, якi подаються на розгляд до експертної комiсiї, для прийняття рiшення щодо їх направлення до правоохоронних органiв, їх пiдроздiлiв.
Якщо за результатами розгляду ранiше наданого узагальненого матерiалу розпочато кримiнальне провадження або узагальнений матерiал розглядається (використовується) пiд час досудового розслiдування, додатковi узагальненi матерiали надаються безпосередньо пiдроздiлу правоохоронного органу, що здiйснює кримiнальне провадження, якщо iнше не визначено цим пiдроздiлом.
III. Надання Держфiнмонiторингом узагальнених матерiалiв
1. Рiшення про наявнiсть достатнiх пiдстав для передання узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв приймається експертною комiсiєю.
2. До участi в засiданнях експертної комiсiї можуть запрошуватися представники пiдроздiлiв правоохоронних органiв, завданням яких є запобiгання та протидiя легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення, склад яких затверджується окремим розпорядчим документом вiдповiдного пiдроздiлу правоохоронного органу.
Представники пiдроздiлiв правоохоронних органiв, якi залучаються до участi в засiданнях експертної комiсiї, надiленi консультативно-дорадчими функцiями та мають право:
ознайомлюватися зi стислими описами проектiв узагальнених матерiалiв (у табличнiй формi) та схемами фiнансових операцiй;
вносити пропозицiї щодо наявностi або вiдсутностi достатнiх пiдстав для передання узагальнених матерiалiв до правоохоронного органу, його пiдроздiлу, обсягу i термiну доопрацювання узагальнених матерiалiв, визначення правоохоронного органу, його пiдроздiлу, до якого рекомендується передати узагальненi матерiали;
iнформувати про стан розгляду ранiше переданих до правоохоронних органiв узагальнених матерiалiв;
вносити пропозицiї щодо надання копiй узагальнених матерiалiв, доцiльностi iнформування правоохоронного органу щодо направлення узагальнених матерiалiв до iншого правоохоронного органу, його пiдроздiлу тощо.
3. За наявностi достатнiх пiдстав вважати, що фiнансова операцiя може бути пов'язана з фiнансуванням тероризму, узагальнений матерiал негайно передається Службi безпеки України.
4. За наявностi iнформацiї про те, що пiдроздiлом правоохоронного органу розпочато кримiнальне провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, та/або фiнансування тероризму, та/або фiнансування розповсюдження зброї масового знищення, експертна комiсiя може прийняти рiшення про надання узагальненого матерiалу, пов'язаного з таким провадженням, безпосередньо до цього пiдроздiлу.
5. За наявностi iнформацiї про те, що пiдроздiлом правоохоронного органу проводиться оперативно-розшукова або контррозвiдувальна дiяльнiсть у межах оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи вiдповiдно до Законiв України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть", "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть", експертна комiсiя може прийняти рiшення про надання узагальненого матерiалу, пов'язаного з такою справою, безпосередньо до цього пiдроздiлу.
6. За наявностi iнформацiї про те, що фiнансовi операцiї, якi вiдображенi в узагальненому матерiалi, здiйснюються або здiйснювалися у конкретнiй адмiнiстративно-територiальнiй одиницi, експертна комiсiя може прийняти рiшення щодо направлення такого узагальненого матерiалу безпосередньо до пiдроздiлу правоохоронного органу цiєї адмiнiстративно-територiальної одиницi.
7. За наявностi iнформацiї про те, що пiдроздiлу правоохоронного органу вiдповiдно до доручення слiдчого, прокурора, слiдчого суддi або у складi слiдчої групи необхiдно здiйснити низку слiдчих (розшукових) дiй чи негласних слiдчих (розшукових) дiй у межах кримiнального провадження, розпочатого за ознаками предикатного злочину, та/або легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, та/або фiнансування тероризму, експертна комiсiя може прийняти рiшення щодо направлення узагальненого матерiалу безпосередньо до такого пiдроздiлу правоохоронного органу.
8. До правоохоронного органу, його пiдроздiлу направляється лише один примiрник узагальненого матерiалу.
Направлення декiлькох примiрникiв одного i того самого узагальненого матерiалу або його копiї пiдроздiлам одного правоохоронного органу чи декiльком правоохоронним органам, їх пiдроздiлам не допускається.
Слiдчим пiдроздiлам правоохоронних органiв у разi здiйснення кримiнального провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, та/або фiнансування тероризму, та/або фiнансування розповсюдження зброї масового знищення за фiнансовими операцiями, якi безпосередньо або опосередковано пов'язанi з операцiями, вiдображеними в узагальненому матерiалi, наданому iншому правоохоронному органу, його пiдроздiлу, за наявностi їх згоди надається копiя такого узагальненого матерiалу вiдповiдно до рiшення експертної комiсiї.
Копiї узагальнених матерiалiв надаються без згоди iншого правоохоронного органу, його пiдроздiлу у разi закриття кримiнального провадження, наявностi рiшення суду або закриття оперативно-розшукової чи контррозвiдувальної справи за реабiлiтуючими пiдставами вiдповiдно до рiшення експертної комiсiї.
Надання iншому правоохоронному органу копiї узагальненого матерiалу, який мiстить iнформацiю пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави, що надала дозвiл на передання iнформацiї конкретному правоохоронному органу, не допускається без згоди пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави.
Документ на отримання копiї узагальненого матерiалу має бути:
викладений на офiцiйному бланку вiдповiдного правоохоронного органу встановленої форми;
наданий за пiдписом керiвника слiдчого пiдроздiлу правоохоронного органу (чи його заступника), скрiпленим гербовою печаткою.
9. Строк передання узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв, їх пiдроздiлiв не має перевищувати п'яти робочих днiв з дня прийняття експертною комiсiєю рiшення.
У разi прийняття Держфiнмонiторингом рiшення щодо подальшого зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до частини другої статтi 17 Закону та/або зупинення видаткових операцiй вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону передання узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв здiйснюється у строки, встановленi у пунктi 3 роздiлу VII цього Порядку.
10. Узагальненi матерiали, додатковi узагальненi матерiали (за наявностi) та додатки до них (за наявностi) надаються правоохоронним органам, їх пiдроздiлам на паперових, та/або магнiтних, та/або iнших матерiальних носiях iнформацiї разом з вiдповiдним супровiдним листом за пiдписом Голови Держфiнмонiторингу або його заступника.
11. У супровiдному листi зазначаються скорочене умовне найменування узагальненого матерiалу, пiдозри щодо вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення, його реєстрацiйний номер, наявнiсть додаткiв, а також iнформацiя про день закiнчення строку зупинення фiнансової та/або видаткової операцiї у разi, якщо таке рiшення прийнято Держфiнмонiторингом вiдповiдно до частин другої, третьої статтi 17 Закону, а також iнформацiя щодо ранiше направлених узагальнених матерiалiв.
12. Копiї документiв, якi надiйшли до Держфiнмонiторингу пiсля надання узагальненого матерiалу до правоохоронного органу, його пiдроздiлу та не мiстять вiдомостей щодо проведення нових фiнансових операцiй, можуть надаватися правоохоронному органу, його пiдроздiлу окремим супровiдним листом як додатки до узагальненого матерiалу або до додаткового узагальненого матерiалу.
Додатки (за наявностi) до узагальненого матерiалу або до додаткового узагальненого матерiалу є його невiд'ємними частинами.
13. Примiрник (копiя) супровiдного листа про направлення узагальнених матерiалiв або додаткових узагальнених матерiалiв до пiдроздiлу правоохоронного органу обов'язково надається вiдповiдному пiдроздiлу правоохоронного органу.
IV. Реєстрацiя (облiк) узагальнених матерiалiв
1. Реєстрацiя узагальнених матерiалiв i додаткових узагальнених матерiалiв, отриманих вiд Держфiнмонiторингу, здiйснюється правоохоронним органом, його пiдроздiлом вiдповiдно до законодавства України, зокрема, що регламентує порядок використання iнформацiї з обмеженим доступом.
2. Правоохоронний орган, його пiдроздiл, який отримав узагальнений матерiал або додатковий узагальнений матерiал, не пiзнiше нiж протягом п'яти робочих днiв з моменту його реєстрацiї (облiку) надає Держфiнмонiторингу вiдомостi щодо дати i номера його реєстрацiї, у тому числi в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань (дата внесення iнформацiї, номер кримiнального провадження та попередня правова квалiфiкацiя кримiнального правопорушення iз зазначенням статтi (частини статтi) Кримiнального кодексу України).
3. Пiд час направлення пiдроздiлом правоохоронного органу узагальненого матерiалу та/або додаткового узагальненого матерiалу чи матерiалiв досудового розслiдування, проведеного його пiдроздiлом, або у разi, якщо пiдроздiл направив його до пiдроздiлу правоохоронного органу, один примiрник супровiдного листа та/або повiдомлення (iз зазначенням реквiзитiв супровiдного листа та/або узагальненого чи додаткового узагальненого матерiалу) надсилається на адресу Держфiнмонiторингу.
4. Якщо вiдповiдно до законодавства узагальнений матерiал та/або додатковий узагальнений матерiал чи матерiали розгляду узагальненого матерiалу передаються з одного правоохоронного органу до iншого або до їх пiдроздiлiв, правоохоронний орган (його пiдроздiл), який передає такi документи, один примiрник супровiдного листа та/або повiдомлення (iз зазначенням реквiзитiв супровiдного листа, узагальненого та/або додаткового узагальненого матерiалу) надсилає на адресу Держфiнмонiторингу та до вiдповiдних пiдроздiлiв правоохоронних органiв.
5. У всiх випадках передання правоохоронними органами iнформацiї та/або документiв про результати розгляду узагальненого матерiалу у супровiдному листi обов'язково зазначається iнформацiя щодо узагальненого матерiалу, у тому числi його реєстрацiйний номер у Держфiнмонiторингу.
V. Розгляд узагальнених матерiалiв
1. Розгляд узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх пiдроздiлами здiйснюється у визначеному законодавством України порядку.
2. Органiзацiя, розгляд, прийняття рiшення за вiдомостями, викладеними в узагальнених матерiалах щодо фiнансових операцiй, що можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення, здiйснюються правоохоронними органами, їх пiдроздiлами, на якi покладено виконання завдань iз запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
3. Отриманi узагальненi матерiали правоохороннi органи, їх пiдроздiли реалiзовують у межах своєї компетенцiї, використовуючи оперативно-розшуковi та контррозвiдувальнi заходи i засоби, у порядку, визначеному Законами України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть", "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть", а також здiйснюючи досудове розслiдування у кримiнальних провадженнях у порядку, визначеному Кримiнальним процесуальним кодексом України.
4. Контроль стану розгляду та обґрунтованостi прийнятих пiдроздiлами правоохоронних органiв рiшень за результатами розгляду узагальнених матерiалiв здiйснюють керiвники вiдповiдних пiдроздiлiв правоохоронних органiв.
5. Узагальненi матерiали, якi мiстять пiдозри щодо вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення, використовуються правоохоронними органами, їх пiдроздiлами винятково у разi здiйснення заходiв щодо боротьби з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення.
VI. Отримання Держфiнмонiторингом iнформацiї та/або документiв про перебiг розгляду узагальнених матерiалiв
1. Правоохороннi органи, їх пiдроздiли протягом п'яти робочих днiв з моменту прийняття рiшення за результатами розгляду узагальнених матерiалiв надають Держфiнмонiторингу iнформацiю вiдповiдно до Перелiку вiдомостей про стан розгляду узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, наведеного в додатку 2 до цього Порядку (далi - Перелiк).
2. Для iнформування суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу правоохороннi органи надають до Держфiнмонiторингу вiдомостi щодо вручення особi письмового повiдомлення про пiдозру у вчиненнi кримiнального правопорушення, закриття кримiнального провадження, яке розпочато за повiдомленням такого суб'єкта, що надiйшло до Держфiнмонiторингу вiдповiдно до вимог статей 6, 10, 12, 17 Закону, а також iнформацiю про ухваленi судами рiшення за такими кримiнальними провадженнями за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку.
3. За потреби отримання iнформацiї (додаткової iнформацiї) щодо стану розгляду переданих узагальнених матерiалiв, копiй процесуальних документiв Держфiнмонiторинг направляє запити до правоохоронних органiв, їх пiдроздiлiв.
4. Правоохороннi органи, їх пiдроздiли на запити Держфiнмонiторингу зобов'язанi надавати iнформацiю (додаткову iнформацiю) про стан розгляду узагальнених матерiалiв, перебiг досудового розслiдування та/або вiдповiднi копiї процесуальних документiв (з дотриманням вимог Кримiнального процесуального кодексу України).
5. Держфiнмонiторинг та правоохороннi органи один раз на пiврiччя проводять взаємозвiрку результатiв стану розгляду переданих узагальнених матерiалiв.
Результати взаємозвiрки оформлюються актом за формою, наведеною у додатку 4 до цього Порядку.
Держфiнмонiторинг складає акт у двох примiрниках, якi до 25 числа мiсяця, що настає за звiтним, направляються до правоохоронного органу.
Правоохоронний орган протягом тридцяти днiв з моменту отримання акта здiйснює звiрку i надає пiдписаний примiрник акта Держфiнмонiторингу.
До акта взаємозвiрки Держфiнмонiторингом та правоохоронним органом вносяться вiдомостi про узагальненi матерiали та додатковi узагальненi матерiали, що були переданi та отриманi у звiтний перiод, перенаправленi до iншого правоохоронного органу (його пiдроздiлу) або отриманi вiд нього у звiтному перiодi вiдомостi щодо узагальнених матерiалiв, якi перебувають на розглядi понад шiсть мiсяцiв i стосовно яких вiдсутня iнформацiя щодо прийнятого процесуального рiшення або iншого рiшення, передбаченого законодавством України.
Акт взаємозвiрки пiдписують керiвники вiдповiдних пiдроздiлiв правоохоронного органу та Держфiнмонiторингу або посадовi особи, якi виконують їх обов'язки, затверджує Голова Держфiнмонiторингу та керiвник правоохоронного органу або їх заступники вiдповiдно до розподiлу функцiональних обов'язкiв.
6. Спiвробiтники Держфiнмонiторингу за iнiцiативою правоохоронного органу у встановленому законодавством порядку беруть участь у заходах, якi здiйснюють правоохороннi органи у сферi протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення, як консультанти або спецiалiсти.
VII. Iнформування правоохоронних органiв про зупинення фiнансових операцiй
1. У разi прийняття Держфiнмонiторингом рiшення про подальше зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до вимог частини другої статтi 17 Закону, здiйснене суб'єктом первинного фiнансового монiторингу вiдповiдно до вимог частини першої статтi 17 Закону, та/або зупинення видаткових фiнансових операцiй вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону Держфiнмонiторинг невiдкладно (не пiзнiше наступного робочого дня пiсля прийняття такого рiшення) iнформує про зазначене правоохороннi органи, уповноваженi приймати рiшення вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства.
Якщо Держфiнмонiторингом приймається рiшення про подальше зупинення фiнансових операцiй (зупинення видаткових операцiй) вiдповiдно до вимог частини другої та/або третьої статтi 17 Закону i такi операцiї пов'язанi з ранiше наданим узагальненим матерiалом, про це iнформується лише правоохоронний орган (його пiдроздiл), який безпосередньо його розглядає.
Якщо Держфiнмонiторингом приймається рiшення про подальше зупинення фiнансових операцiй (зупинення видаткових операцiй) вiдповiдно до вимог частини другої та/або третьої статтi 17 Закону i такi операцiї не пов'язанi з ранiше наданим узагальненим матерiалом, про це iнформуються вiдповiднi пiдроздiли правоохоронних органiв.
Перелiк слiдчих та оперативних пiдроздiлiв центральних апаратiв (на рiвнi головних управлiнь, управлiнь) органiв внутрiшнiх справ, органiв безпеки, органiв, що здiйснюють контроль за додержанням податкового законодавства та на якi покладено виконання завдань iз запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення, надається Держфiнмонiторингу правоохоронними органами.
За потреби Держфiнмонiторинг може iнформувати iнший пiдроздiл правоохоронного органу.
2. Правоохоронний орган (його пiдроздiл), отримавши iнформацiю про прийняте Держфiнмонiторингом рiшення вiдповiдно до пункту 1 цього роздiлу, невiдкладно (протягом двох робочих днiв з моменту її отримання) надає (за наявностi) Держфiнмонiторингу для аналiзу необхiдну додаткову iнформацiю, документи (з дотриманням вимог Кримiнального процесуального кодексу України), якi мiстять вiдомостi щодо:
осiб, якi здiйснюють або причетнi до здiйснення фiнансової операцiї, у тому числi щодо притягнення до кримiнальної вiдповiдальностi та наявностi судимостi.
3. У разi пiдтвердження вмотивованої пiдозри Держфiнмонiторинг готує узагальнений матерiал, який пов'язаний iз зупиненням фiнансової операцiї, i подає вiдповiдному правоохоронному органу (його пiдроздiлу) не пiзнiше п'ятого робочого дня пiсля прийняття рiшення щодо подальшого зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до частин другої та/або третьої статтi 17 Закону.
У такому разi строк зупинення вiдповiдних (вiдповiдної) фiнансових (фiнансової) операцiй (операцiї) продовжується Держфiнмонiторингом з наступного робочого дня пiсля подання вiдповiдного узагальненого матерiалу або додаткового узагальненого матерiалу за умови, що загальний строк такого зупинення не перевищуватиме тридцяти робочих днiв.
4. У разi надходження запиту правоохоронного органу (його пiдроздiлу) у межах перевiрки ранiше наданого узагальненого матерiалу, у якому зазначаються фiнансовi операцiї, якi пiдлягають фiнансовому монiторингу вiдповiдно до статей 15, 16 Закону, Держфiнмонiторинг може прийняти рiшення про зупинення видаткових операцiй за рахунками клiєнтiв (осiб) вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону.
Запит правоохоронного органу обов'язково має:
бути викладений на офiцiйному бланку вiдповiдного правоохоронного органу (його пiдроздiлу) встановленої форми;
бути наданий за пiдписом керiвника правоохоронного органу (його пiдроздiлу) чи його заступника, скрiпленим гербовою печаткою;
мiстити вмотивованi пiдозри, обґрунтування необхiдностi зупинення видаткових операцiй, iдентифiкацiйнi данi учасникiв фiнансових операцiй, банкiвськi рахунки та iншi вiдомостi.
VIII. Заходи щодо запобiгання розголошенню iнформацiї
1. З метою запобiгання незаконному розголошенню iнформацiї, яка мiститься в узагальнених матерiалах та додаткових узагальнених матерiалах, у тому числi пiд час передання та розгляду, її розкриття та захист здiйснюються спiвробiтниками правоохоронних органiв (їх пiдроздiлiв) та Держфiнмонiторингу вiдповiдно до законодавства України, яке регламентує порядок використання документiв, що мiстять iнформацiю з обмеженим доступом.
2. Правоохороннi органи, їх пiдроздiли надають Держфiнмонiторингу передбачену цим Порядком iнформацiю (копiї документiв) з дотриманням вимог законодавства України, зокрема статтi 222 Кримiнального процесуального кодексу України, Законiв України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" та "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть".
3. Правоохороннi органи, їх пiдроздiли, Держфiнмонiторинг забезпечують збереження повноти i цiлiсностi отриманої iнформацiї, створюють i пiдтримують належнi умови для її зберiгання, а також запобiгання незаконному доступу до неї.
В. о. директора Департаменту податкової полiтики | Л. Максименко |
Начальник управлiння взаємодiї з Нацiональною полiцiєю МВС України | О. Соколовський |
Начальник Головного управлiння контррозвiдувального захисту iнтересiв держави у сферi економiчної безпеки Служби безпеки України | С. Конохов |
Додаток 1 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 6 роздiлу II) |
Перелiк
вiдомостей та реквiзитiв осiб, що мають мiститися в
iнформацiї правоохоронних органiв
1 | Перелiк вiдомостей, якi мають мiститися в iнформацiї правоохоронних органiв |
1.1 | Вид фiнансових операцiй, стосовно яких у правоохоронного органу є пiдозри, що вони пов'язанi з: |
а) | легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом |
б) | фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення |
в) | особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї |
1.2 | Iнформацiя про фiнансовi операцiї, зазначенi у пунктi 1.1 цього Перелiку, має бути отримана у разi: |
а) | здiйсненнi кримiнального провадження за ознаками предикатного злочину |
б) | виконання завдань, передбачених Законами України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть", "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть", з метою пошуку i фiксацiї фактичних даних щодо протиправних дiянь окремих осiб та груп, за якi Кримiнальним кодексом України передбачено покарання у виглядi позбавлення волi або штрафу понад три тисячi неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян |
1.3 | Iнформацiя щодо кримiнального провадження, оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи: |
1.3.1 | щодо кримiнального провадження: |
а) | номер реєстрацiї заяви, повiдомлення про вчинене кримiнальне правопорушення, у тому числi в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань |
б) | дата реєстрацiї заяви, повiдомлення про вчинене кримiнальне правопорушення, у тому числi в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань |
в) | квалiфiкацiя предикатного злочину |
г) | найменування правоохоронного органу, його слiдчого пiдроздiлу, який веде розслiдування |
ґ) | стислий опис фабули факту розслiдування (дата, час, адреса, мiсце, спосiб, знаряддя, засоби, iншi особливостi вчинення злочину, данi осiб, якi пiдозрюються у вчиненнi злочину, тощо) |
д) | встановлений розмiр матерiальних збиткiв та/або злочинних доходiв (грн) |
1.3.2 | щодо оперативно-розшукової справи: |
а) | номер оперативно-розшукової справи |
б) | дата заведення оперативно-розшукової справи |
в) | квалiфiкацiя предикатного злочину, щодо вчинення якого є пiдозри |
г) | найменування правоохоронного органу, його структурного пiдроздiлу, у провадженнi якого перебуває оперативно-розшукова справа |
1.3.3 | щодо контррозвiдувальної справи: |
а) | номер контррозвiдувальної справи |
б) | дата заведення контррозвiдувальної справи |
в) | квалiфiкацiя предикатного злочину, щодо вчинення якого є пiдозри |
г) | найменування правоохоронного органу, його структурного пiдроздiлу, у провадженнi якого перебуває контррозвiдувальна справа |
1.4 | Опис фiнансової операцiї, щодо якої у правоохоронного органу є пiдозри, що вона пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення, або з особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї: |
а) | дата проведення фiнансової операцiї |
б) | сума фiнансової операцiї |
в) | змiст фiнансової операцiї |
г) | найменування банку |
ґ) | вiдомостi щодо учасникiв фiнансової операцiї |
д) | iншi вiдомостi про фiнансову операцiю (за наявностi) |
1.5 | Пiдстави обґрунтованої пiдозри стосовно того, що фiнансова операцiя пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму та фiнансуванням розповсюдження зброї масового знищення, або з особами, стосовно яких застосованi мiжнароднi санкцiї |
1.6 | Наявнiсть причинного зв'язку мiж фактами, якi дослiджуються пiд час кримiнального провадження, оперативно-розшуковою або контррозвiдувальною справою та фiнансовою операцiєю |
1.7 | Обов'язковi iдентифiкацiйнi данi юридичних та фiзичних осiб, якi здiйснили фiнансовi операцiї та прямо чи опосередковано можуть бути причетнi до легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму та фiнансування розповсюдження зброї масового знищення: |
1.7.1 | для фiзичних осiб - резидентiв: |
а) | прiзвище, iм'я, по батьковi |
б) | реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв або серiя та номер паспорта (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв та повiдомили про це вiдповiдний орган державної влади) |
1.7.2 | для фiзичних осiб - нерезидентiв: прiзвище, iм'я, по батьковi (за наявностi) (українською та/або англiйською мовою) |
1.7.3 | для юридичних осiб: |
а) | повне найменування |
б) | код згiдно ЄДРПОУ (для резидентiв) |
в) | мiсцезнаходження |
2 | Обсяг (перелiк) iнформацiї, необхiдної для звернення до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави |
2.1 | Iнформацiя, зазначена в пiдпунктах 1.1 - 1.3, 1.5, 1.6 цього додатка |
2.2 | Вiдомостi, що iдентифiкують суб'єкта: назва суб'єкта (прiзвище, iм'я, по батьковi фiзичної особи та/або найменування юридичної особи) |
2.3 | Фiнансова та iнша iнформацiя: |
а) | найменування банку (SWIFT-код (BIC cod) банку) |
б) | номер банкiвського рахунку |
в) | опис необхiдної iнформацiї (запитання) |
г) | цiль та мета використання iнформацiї, що запитується |
ґ) | застосування арешту, вилучення або конфiскацiї майна |
д) | сума (вид валюти) та/або походження коштiв |
е) | країни, задiянi у розслiдуваннi |
Додаток 2 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 1 роздiлу VI) |
Перелiк
вiдомостей про стан розгляду узагальнених
матерiалiв правоохоронними органами
N з/п |
Стадiї розгляду | Вiдомостi про стан розгляду узагальнених матерiалiв (УМ) та додаткових узагальнених матерiалiв (ДУМ) |
1 | Отримання УМ (ДУМ) |
1. Реєстрацiйний номер УМ (ДУМ)
Держфiнмонiторингу, дата. 2. Найменування правоохоронного органу (його пiдроздiлу), який отримав УМ (ДУМ). 3. Дата i номер реєстрацiї УМ (ДУМ) у журналi облiку документiв з обмеженим доступом. 4. Реквiзити реєстрацiї УМ в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань (дата внесення iнформацiї, номер кримiнального провадження та попередня правова квалiфiкацiя кримiнального правопорушення iз зазначенням статтi (частини статтi) Кримiнального кодексу України) |
2 | Здiйснення розгляду вiдповiдно до Закону України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" або Закону України "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть" | 1. Реєстрацiйний номер УМ (ДУМ)
Держфiнмонiторингу України, дата. 2. Пiдстави проведення розгляду (Закон України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" або Закон України "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть"). 3. Номер оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи та дата її заведення. 4. Найменування органу, його пiдроздiлу, який здiйснює розгляд |
3 | У разi направлення УМ (ДУМ) або матерiалiв його розгляду за належнiстю до iншого правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу | 1. Реєстрацiйний номер УМ (ДУМ)
Держфiнмонiторингу, дата. 2. Вихiднi дата i номер супровiдного листа правоохоронного органу, його пiдроздiлу до УМ (ДУМ), матерiалiв перевiрки (гриф обмеження доступу). 3. Найменування органу (структурного пiдроздiлу), яким спрямовано УМ (ДУМ) за належнiстю, його мiсцезнаходження. 4. Найменування органу (структурного пiдроздiлу), до якого спрямовано УМ (ДУМ), його мiсцезнаходження |
4 | Кримiнальне провадження | 1. Реєстрацiйний номер УМ (ДУМ)
Держфiнмонiторингу, дата. 2. Дата i номер реєстрацiї УМ (ДУМ) в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань. 3. Стаття Кримiнального кодексу України, за ознаками якої розпочато досудове розслiдування (у тому числi квалiфiкуючi ознаки). 4. Яким органом зареєстровано в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань (найменування органу). 5. Яким органом здiйснюється досудове розслiдування (найменування органу). 6. Стан досудового розслiдування (кримiнальне провадження триває, передано за пiдслiднiстю, розслiдування зупинено, строк розслiдування продовжено). 7. Стислий опис фабули досудового розслiдування 8. Дiї щодо закiнчення досудового розслiдування (стаття 283 Кримiнального процесуального кодексу України). 9. Установлена сума легалiзованих доходiв (млн грн). 10. Сума злочинних доходiв, на якi накладено арешт та/або якi вилучено пiд час досудового розслiдування (млн грн). 11. Загальна сума грошових коштiв та iншого майна, на якi накладено арешт та/або якi вилучено пiд час досудового розслiдування (млн грн). 12. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу облiку, реєстрацiйний номер та дата, номер справи |
5 | Закриття кримiнального провадження пiд час досудового розслiдування | 1. Реєстрацiйний номер УМ (ДУМ)
Держфiнмонiторингу, дата. 2. Дата i номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань УМ (ДУМ). 3. Стаття Кримiнального кодексу України, за ознаками якої розпочато досудове розслiдування (у тому числi квалiфiкуючi ознаки). 4. Найменування органу, яким прийнято рiшення. 5. Копiя постанови про закриття кримiнального провадження пiд час досудового слiдства (надається поштою). 6. Дата i номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань вiдомостей про закiнчення досудового розслiдування. 7. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу (справи), реєстрацiйний номер та дата |
6 | Закiнчення досудового розслiдування шляхом складання обвинувального акта та направлення його до суду | 1. Реєстрацiйний номер УМ (ДУМ)
Держфiнмонiторингу, дата. 2. Дата i номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань вiдомостей про закiнчення досудового розслiдування. 3. Найменування кримiнального провадження та його реєстрацiйний номер. 4. Найменування органу, який склав обвинувальний акт. 5. Прiзвище, iм'я, по батьковi обвинувачених. 6. За якими статтями та їх частинами пред'явлено обвинувачення (у тому числi обов'язково зазначити предикатний злочин до статтi 209 Кримiнального кодексу України) у розрiзi обвинувачених. 7. Установлена сума легалiзованих доходiв - за обвинувальним актом (млн грн). 8. Сума злочинних доходiв, на якi накладено арешт, якi вилучено пiд час досудового розслiдування (млн грн). 9. Загальна сума грошових коштiв та iншого майна, на якi накладено арешт та/або якi вилучено пiд час досудового розслiдування (млн грн). 10. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу (справи), реєстрацiйний номер та дата. 11. Найменування суду, до якого спрямовано обвинувальний акт, його адреса та (за наявностi) номер судової справи. 12. Дата та реєстрацiйний номер супровiдного листа, яким обвинувальний акт направлено до суду |
Додаток 3 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 2 роздiлу VI) |
|
Державна служба фiнансового монiторингу України |
Повiдомлення
щодо прийнятого процесуального рiшення
(на виконання пункту 2 роздiлу VI Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв)
N з/п |
Номер фiнансової операцiї за узагальненим матерiалом | Номер узагальненого матерiалу | Номер кримiнального провадження за Єдиним реєстром досудових розслiдувань | Дата внесення до Єдиного реєстру досудових розслiдувань факту: | Стаття Кримiнального кодексу України | Найменування органу, який прийняв рiшення | ||
направлення повiдомлення про пiдозру | закриття кримiнального провадження | направлення обвинувального акта до суду | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Керiвник правоохоронного органу або його пiдроздiлу | |||
(пiдпис) | (прiзвище, iнiцiали) |
"___" ____________ 20__ року
Додаток 4 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 5 роздiлу VI) |
(гриф обмеження доступу до документа) |
ЗАТВЕРДЖЕНО | ЗАТВЕРДЖЕНО | |||
(керiвник Держфiнмонiторингу або його заступник) | (керiвник правоохоронного органу або його заступник) | |||
(пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | (пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
"___" ____________ 20__ року | "___" ____________ 20__ року мiсто ________________ |
АКТ
взаємозвiрки результатiв стану розгляду
переданих узагальнених матерiалiв за ____________
N з/п |
Номер та дата супровiдного листа Держфiнмонiторингу | Номер та дата узагальненого матерiалу або додаткового узагальненого матерiалу | Вид та умовне найменування узагальненого матерiалу | Дата та номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань | Результати розгляду
узагальнених матерiалiв (останнє на звiтну дату прийняте рiшення згiдно iз законодавством) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Керiвник пiдроздiлу Держфiнмонiторингу | Керiвник пiдроздiлу правоохоронного органу | |||
(пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | (пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
"___" ____________ 20__ року | "___" ____________ 20__ року |