ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА РЕГIОНАЛЬНА МИТНИЦЯ

НАКАЗ
Київ

19.04.11 N 560


Про затвердження форми облiкової картки суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi та Тимчасового порядку дiй посадових осiб Київської регiональної митницi щодо здiйснення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi, якi розташованi у зонi дiяльностi митницi

     Вiдповiдно до статей 45, 71, 72, 81, 86 та 91 Митного кодексу України, Постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 01.02.06 N 80 "Про перелiк документiв, необхiдних для здiйснення митного контролю та митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, що перемiщуються через митний кордон України" (зi змiнами та доповненнями), з метою впорядкування ведення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi у Київськiй регiональнiй митницi та реалiзацiї Концепцiї реформування дiяльностi митної служби України "Обличчям до людей", наказую:

     1. Затвердити форму облiкової картки суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi у Київськiй регiональнiй митницi, що додається.

     2. Затвердити Тимчасовий порядок дiй посадових осiб Київської регiональної митницi щодо здiйснення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi, якi розташованi у зонi дiяльностi митницi, що додається.

     3. Начальнику вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення Бурi З.М. довести даний наказ до вiдома структурних пiдроздiлiв Київської регiональної митницi згiдно з розрахунком розсилки.

     4. Начальникам структурних пiдроздiлiв митницi довести цей наказ до вiдома особового складу, фiзичних та юридичних осiб - у частинi, що їх стосується.

     5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступникiв начальника Київської регiональної митницi вiдповiдно до тимчасового розподiлу обов'язкiв.

     Загальний контроль залишаю за собою.

Начальник Київської регiональної митницi Г.В. Романенко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Київської регiональної митницi
19.04.2011 N 560
Форма

ОБЛIКОВА КАРТКА N
суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi, взятого на облiк
у
"назва пiдроздiлу митного оформлення"
Київської регiональної митницi

Iдентифiкацiйний номер особи:
Назва пiдприємства:  
Код ЄДРПОУ:   Код КОАТУУ:  
Адреса мiсцезнаходження, iндекс (згiдно свiдоцтва про державну реєстрацiю):
Додаткова "фактична адреса", iндекс (заповнюється за наявностi додаткової адреси):
Свiдоцтво про державну реєстрацiю: (мiсце, дата проведення державної реєстрацiї, номер запису про державну реєстрацiю)
Прiзвище, iм'я, по батьковi керiвника пiдприємства, тел./факс., пiдпис  
Паспорт /N, серiя, ким та коли видано, реєстрацiя та мiсце постiйного проживання/
 
Прiзвище, iм'я, по батьковi головного бухгалтера, тел., пiдпис  
Паспорт /N, серiя, ким та коли видано, реєстрацiя та мiсце постiйного проживання/
 
Податкова iнспекцiя (назва, адреса, тел., код ЄДРПОУ)  
Свiдоцтво про реєстрацiю платника ПДВ (N, ким та коли видано)
 
Iндивiдуальний податковий номер:
Свiдоцтво про сплату єдиного податку:
Розрахунковий рахунок у нацiональнiй валютi України:
Валютний розрахунковий рахунок (з обов'язковим перелiком валют):
Назва банку:
код ЄДРПОУ: МФО:
Прiзвище, iм'я, по батьковi осiб, уповноважених на роботу з митницею, тел., пiдпис паспортнi данi, реєстрацiя та мiсце постiйного проживання:
 
При змiнi даних, зазначених у облiковiй картцi та документах, наданих для здiйснення облiку, зобов'язуюсь у тижневий строк здiйснити переоблiк у КРМ. Попереджений, що у разi нездiйснення переоблiку у встановлений термiн, облiкова картка буде анульована ___________________________ пiдпис керiвника пiдприємства.
"___" _____________ 20__ р.
Основна печатка _________________
пiдпис керiвника пiдприємства, дата
"___" ______________ 20__ р.
ОНП ___________________________
пiдпис посадової особи митницi, дата
Облiк розпочато з

 

ОБЛIКОВА КАРТКА N
представництва iноземного суб'єкта господарської дiяльностi,
взятого на облiк у
"назва пiдроздiлу митного оформлення"
Київської регiональної митницi

Iдентифiкацiйний номер особи:
Назва представництва:  
Код ЄДРПОУ:   Код КОАТУУ:  
Адреса мiсцезнаходження, iндекс (згiдно свiдоцтва про державну реєстрацiю):
Додаткова "фактична адреса", iндекс (заповнюється за наявностi додаткової адреси):
Свiдоцтво МЗЕЗiТ України про реєстрацiю  
ПIБ керiвника представництва, тел./факс, пiдпис
 
Паспорт (N, серiя, ким та коли виданий, мiсце постiйного проживання)
 
ПIБ головного бухгалтера, тел., пiдпис
 
Паспорт (N, серiя, ким та коли виданий, реєстрацiя та мiсце постiйного проживання)
 
Податкова iнспекцiя (назва, адреса, тел., код ЄДРПОУ)  
 
Свiдоцтво про реєстрацiю платника ПДВ (N, ким та коли видано)
Iндивiдуальний податковий номер:
Розрахунковий рахунок у нацiональнiй валютi України:
Валютний розрахунковий рахунок (з обов'язковим перелiком валют):
Назва банку:
код ЄДРПОУ: МФО:
ПIБ осiб, уповноважених на роботу з митницею, тел., пiдпис, паспортнi данi, реєстрацiя та мiсце постiйного проживання
 
При змiнi даних, зазначених у облiковiй картцi та документах, наданих для здiйснення облiку, зобов'язуюсь у тижневий строк здiйснити переоблiк у КРМ. Попереджений, що у разi нездiйснення переоблiку у встановлений термiн, облiкова картка буде анульована ________________________ пiдпис керiвника представництва.
"___" _____________ 20__ р.
Основна печатка/штамп _________________
пiдпис керiвника пiдприємства, дата
"___" ______________ 20__ р.
ОНП ___________________________
пiдпис посадової особи митницi, дата
Облiк розпочато з
 
Т.в.о. начальника ВIТ та МС
В.I. Кузнiк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Київської регiональної митницi
19.04.2011 N 560

Тимчасовий порядок
дiй посадових осiб Київської регiональної митницi щодо здiйснення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi, якi розташованi у зонi дiяльностi митницi

I. Загальнi положення

     1.1. Тимчасовий Порядок ведення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (далi Порядок) у Київськiй регiональнiй митницi (далi КРМ) розроблений вiдповiдно до вимог законiв України "Про зовнiшньоекономiчну дiяльнiсть" вiд 16.04.91 N 959-XII (зi змiнами та доповненнями), "Про державну реєстрацiю юридичних та фiзичних осiб - пiдприємцiв" вiд 15.05.03 N 755-IV (iз змiнами та доповненнями), Цивiльного кодексу України вiд 16.01.03 N 435-IV, Господарського кодексу України вiд 16.01.03 N 436-IV, Митного кодексу України вiд 11.07.02 N 92-IV, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 01.02.06 N 80 "Про перелiк документiв, необхiдних для здiйснення митного контролю та митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, що перемiщуються через митний кордон України" (зi змiнами та доповненнями) та iнших нормативно-правових актiв України.

     1.2. Цей Порядок регламентує дiї посадових осiб КРМ щодо здiйснення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (далi суб'єкти ЗЕД), якi розташованi у зонi дiяльностi КРМ.

     1.3. Суб'єкти ЗЕД, якi розташованi у зонi дiяльностi КРМ за своєю адресою мiсцезнаходження, вказаною у свiдоцтвi про державну реєстрацiю, до моменту подання документiв та вiдомостей, необхiдних для здiйснення митного контролю, при декларуваннi товарiв або повiдомленнi про намiр здiйснити перемiщення товарiв i транспортних засобiв через митний кордон України, звертаються до КРМ для оформлення облiкової картки.

     1.4. Оформити облiкову картку можуть суб'єкти ЗЕД, якi пройшли державну реєстрацiю вiдповiдно до Закону України "Про державну реєстрацiю юридичних та фiзичних осiб - пiдприємцiв" вiд 15.05.03 N 755-IV (iз змiнами та доповненнями), а саме:

     1.4.1 юридичнi особи, зареєстрованi як такi в Українi та якi мають постiйне мiсцезнаходження на територiї України;

     1.4.2 фiзичнi особи - пiдприємцi (громадяни України, iноземнi громадяни та особи без громадянства, якi мають цивiльну правоздатнiсть i дiєздатнiсть згiдно з законами України та постiйно проживають на територiї України);

     1.4.3 зареєстрованi в установленому порядку представництва iноземних суб'єктiв господарської дiяльностi, якi не є юридичними особами згiдно iз законами України (фiлiї, вiддiлення тощо), але мають постiйне мiсцезнаходження на територiї України.

     1.5. Облiк здiйснюється шляхом заповнення суб'єктом ЗЕД всiх граф облiкової картки за формою, затвердженою цим наказом, та пiдтвердження даних, зазначених у облiковiй картцi документами, перелiк яких наведено у додатку 1 до цього Порядку. На час подання документи повиннi бути чинними згiдно з дiючим законодавством. Облiкова картка заповнюється українською мовою з використанням ПЕОМ та завiряється завiряється печаткою юридичної або фiзичної особи (у разi наявностi).

     Облiковi картки, заповненi вiд руки, з виправленнями, пiдчистками й помилками, факсимiльними пiдписами або клiше до оформлення не приймаються.

     1.6. Перебування суб'єкта ЗЕД на облiку у тому чи iншому пiдроздiлi митного оформлення (далi ПМО) не є пiдставою для вiдмови у митному оформленнi у будь-якому ПМО КРМ. Виключно у тому ПМО, де зберiгаються оригiнали дозвiльних документiв, здiйснюється митне оформлення наступних категорiй товарiв:

     1.6.1. Що пiдпадають пiд режим лiцензування та квотування;

     1.6.2. Що перемiщуються через митний кордон України за контрактами, якi пiдлягають реєстрацiї в Мiнiстерствi економiки України;

     1.6.3. Заявлених iз застосуванням тимчасової або неповної декларацiї;

     1.6.4. Що надходять в якостi iноземних iнвестицiй;

     1.6.5. Згiдно з режимом тимчасового ввезення (вивезення) (за винятком тих, що пiдлягають експортному контролю або надiйшли (вiдправляються) залiзничним транспортом у (з) митного поста "Лiвобережний" (далi - м/п "Лiвобережний"), авiацiйним транспортом на (з) ВМО N 1 та ВМО N 2 м/п "Жуляни", рiчковим транспортом на (з) м/п "Правобережний";

     1.6.6. Давальницької сировини та готової продукцiї (за винятком тих, що пiдлягають експортному контролю або надiйшли (вiдправляються) залiзничним транспортом у (з) м/п "Лiвобережний", авiацiйним транспортом на (з) ВМО N 1 та ВМО N 2 м/п "Жуляни", рiчковим транспортом на (з) м/п "Правобережний".

II. Подання, використання, зберiгання облiкової картки суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi

     2.1. Облiк суб'єктiв ЗЕД у митницi здiйснюється сектором облiку суб'єктiв ЗЕД вiддiлу iнформацiйних технологiй та митної статистики (далi ВIТ та МС) за адресою: м. Київ, бул. Iвана Лепсе, 8-а. Рiшення про можливiсть здiйснення облiку суб'єктiв ЗЕД у КРМ приймає уповноважена посадова особа сектору облiку (вiдповiдно до своїх посадових обов'язкiв).

     2.2. Для оформлення облiкової картки суб'єкта ЗЕД особа, яка в нiй вказана або особа, визначена ст.26 Митного кодексу України, звертається до КРМ та подає:

     2.2.1. Два примiрники облiкової картки, заповненi згiдно з формою, затвердженою даним наказом;

     2.2.2. Електронну копiю облiкової картки вiдповiдного формату (при первинному зверненнi);

     2.2.3. Оригiнали та завiренi належним чином копiї документiв, згiдно з перелiком, наведеним у додатку 1 до цього Порядку;

     2.3. Посадова особа сектору облiку виконує наступнi дiї:

     2.3.1. Перевiряє вiдповiднiсть електронної копiї паперовому примiрнику облiкової картки;

     2.3.2. Перевiряє комплектнiсть документiв, згiдно з перелiком, наведеним у додатку 2 до цього Порядку; перевiряє вiдповiднiсть даних облiкової картки даним, зазначеними у поданих документах; звiряє копiї з оригiналами поданих документiв;

     2.3.3. Перевiряє iнформацiю про суб'єкта ЗЕД в електроннiй базi даних учасникiв ЗЕД КРМ та в Єдинiй автоматизованiй iнформацiйнiй системi Держмитслужби України (далi ЄАIС ДМСУ). У разi вiдсутностi подвiйного облiку у iншому митному органi (окрiм випадкiв, визначених Держмитслужбою України) посадова особа сектору облiку присвоює облiковiй картцi унiкальний номер та проставляє його на двох примiрниках облiкової картки суб'єкта ЗЕД.

     2.4. Формування номера здiйснюється наступним чином: 10000/PP/RR/NNNNN, де PP - цифровий iндекс ПМО (ПМО визначається вiдповiдно до Розподiлу територiї та компетенцiї, в межах яких здiйснюють функцiї митнi пости Київської регiональної митницi та вiддiли митного оформлення митних постiв Київської регiональної митницi, затверджений окремим наказом митницi); RR - останнi цифри року первинного облiку; NNNNN - порядковий номер реєстрацiї в журналi облiку суб'єктiв ЗЕД. Посадова особа сектору облiку завiряє всi примiрники облiкової картки пiдписом та особистою номерною печаткою (далi ОНП). На зворотi облiкової картки, у разi потреби, зазначається iнформацiя про документи облiкової справи з обмеженим термiном дiї (договiр оренди та iнше).

     2.5. Перший примiрник облiкової картки разом з копiями документiв, поданих для оформлення, залишається в архiвi облiкових справ суб'єктiв ЗЕД КРМ. Другий примiрник надається заявниковi для засвiдчення факту його облiку в митницi, про що ним вчиняється запис на зворотi першого екземпляра облiкової картки: "Документи надав, облiкову картку отримав, дата, ПIБ, пiдпис".

     2.6. Облiкова картка суб'єкта ЗЕД реєструється посадовою особою сектору облiку в журналi реєстрацiї облiкових карток суб'єктiв ЗЕД. Журнал реєстрацiї облiкових карток суб'єктiв ЗЕД за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, ведеться у паперовому виглядi, прошнурований та пронумерований.

     2.7. Електронна копiя облiкової картки суб'єкта ЗЕД заноситься до електронної бази даних облiку суб'єктiв ЗЕД КРМ.

     2.8. Iнформацiя щодо облiку суб'єктiв ЗЕД передається до ЄАIС ДМСУ. Переданню пiдлягають електроннi копiї облiкових карток, що були оформленi або анульованi. Формат електронної копiї облiкової картки, порядок та строки передання встановлюються Держмитслужбою України.

     2.9. Вiдмова у проведеннi облiку суб'єкта ЗЕД здiйснюється у наступних випадках:

     2.9.1. Вiдсутнiсть повного пакету документiв вiдповiдно до додатку 1;

     2.9.2. Невiдповiднiсть вiдомостей, зазначених у документах, вiдомостям, зазначеним у облiковiй картцi та її електроннiй копiї;

     2.9.3. Заповнення облiкової картки та її електронної копiї з порушенням цього Порядку;

     2.9.4. Подання документiв особою, яка не має на це повноважень;

     2.9.5. Невiдповiднiсть документiв вимогам чинного законодавства України.

III. Внесення змiн до облiкової картки суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi

     3.1. Суб'єкт ЗЕД у разi будь-яких змiн або доповнень до вiдомостей, якi були заявленi (крiм змiни назви пiдприємства), звертається до КРМ для внесення вiдповiдних змiн до облiкової картки.

     3.2. При поданнi нової облiкової картки у суб'єкта ЗЕД вилучається попередня облiкова картка, яка зберiгатиметься в архiвi облiкових справ суб'єктiв ЗЕД КРМ. При внесеннi змiн реєстрацiйний номер облiкової картки не змiнюється.

     3.3. Змiни до облiкової картки вносяться у порядку передбаченому пунктом 2.2. роздiлу II цього Порядку. При внесеннi змiн реєстрацiйний номер облiкової картки не змiнюється.

     3.4. У разi виникнення необхiдностi внесення змiн в облiкову картку у випадках її втрати, переходу з одного ПМО до iншого, змiни назви переоблiк проводиться на пiдставi нової облiкової картки вiдповiдно до пункту 2.2. роздiлу II цього Порядку та документiв в яких вiдбулися змiни або доповнення.

     Дане питання погоджується з керiвництвом митницi шляхом надання суб'єктом ЗЕД листа-звернення, зареєстрованого у вiддiлi органiзацiйного та документального забезпечення (далi ВО та ДЗ). На листi повиннi бути вiдмiтки про вiдсутнiсть боргiв у ПМО. У випадках втрати облiкової картки або змiни назви питання погоджується з керiвництвом ВIТ та МС шляхом надання суб'єктом ЗЕД листа-звернення, зареєстрованого у ВIТ та МС. На листi повиннi бути вiдмiтки про вiдсутнiсть боргiв у ПМО.

IV. Анулювання облiкової картки суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi

     4.1. Анулювання облiку здiйснюється у таких випадках:

     4.1.1. За зверненням суб'єкта ЗЕД;

     4.1.2. У разi втрати облiкової картки, змiни назви або змiни ПМО;

     4.1.3. У разi виявлення пiдроблених документiв або недостовiрних даних про суб'єкта ЗЕД;

     4.1.4. При виявленнi невiдповiдностi даних облiкової картки поданим документам, а також завершення дiї наданих для проведення облiку документiв;

     4.1.5. У разi змiни мiсцезнаходження суб'єкта ЗЕД, якщо ця змiна тягне за собою змiну зони дiяльностi КРМ;

     4.1.6. Здiйснення облiку в iншому митному органi (окрiм випадкiв, визначених Держмитслужбою України);

     4.1.7. Якщо з дати останнього звернення суб'єкта ЗЕД до митницi щодо облiку минуло 3 роки (рахувати з дати, яка зазначається на ОНП, проставленiй у облiковiй картцi);

     4.1.8. У iнших випадках.

     4.2. Рiшення про анулювання облiкової картки приймає керiвництво митницi або керiвництво ВIТ та МС у випадках, визначених окремим наказом митницi.

     Анулювання облiку суб'єкта ЗЕД на КРМ (визначене пiдпунктом 4.1.7) здiйснюється за окремим наказом митницi.

     4.3. У разi скасування облiку на пiдставi службової записки служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил (далi СБК та ПМП) поновлення вiдбувається за умови погодження з керiвником СБК та ПМП (шляхом накладання вiдповiдної резолюцiї на листi-зверненнi суб'єкта ЗЕД).

     4.4. Анулювання облiку здiйснюється наступним чином:

     4.4.1. Посадовi особи ПМО здiйснюють перевiрку на наявнiсть боргiв i порушень митного законодавства України вiдповiдним суб'єктом ЗЕД, про що на листi суб'єкта ЗЕД проставляються вiдповiднi вiдмiтки. Керiвництво ПМО у листi зазначає пропозицiї щодо можливостi анулювання облiку суб'єкта ЗЕД та направляє зазначений лист до ВО та ДЗ.

     4.4.2. Посадова особа ВО та ДЗ, пiсля реєстрацiї даного листа, передає його на пiдпис керiвництву митницi для прийняття остаточного рiшення щодо можливостi анулювання облiку суб'єкта ЗЕД на КРМ.

     4.4.3. Пiсля отримання iз ВО та ДЗ зазначеного листа iз резолюцiєю керiвництва митницi щодо анулювання облiку суб'єкта ЗЕД, посадова особа сектору облiку вилучає другий примiрник облiкової картки суб'єкта ЗЕД (за наявностi) та робить запис на листi: "Анульовано. Причина анулювання. Дата. ПIБ. Пiдпис". Посадова особа сектору облiку анулює облiкову картку в електроннiй базi облiку суб'єктiв ЗЕД КРМ та ЄАIС ДМСУ в термiни визначенi чинним законодавством.

     4.4.4. Анульована облiкова картка зберiгається в архiвi митницi разом iз комплектом документiв, на пiдставi яких здiйснювався облiк даного суб'єкта ЗЕД на митницi (строки зберiгання визначаються чинним законодавством).

V. Заключнi положення

     5.1. Вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть наданих документiв i заявлених в облiковiй картцi вiдомостей несе керiвник суб'єкта пiдприємницької дiяльностi/ фiзична особа-пiдприємець.

     5.2. Вiдповiдальнiсть за наявнiсть зазначених в облiковiй картцi вiдомостей, вiдповiднiсть їх поданим документам, несе посадова особа сектору облiку, яка здiйснює облiк.

     5.3. У разi здiйснення виїмки правоохоронними органами України облiкової справи суб'єкта ЗЕД в архiвi митницi залишаються копiї вiдповiдних документiв, копiя постанови або протоколу про виїмку. В цих випадках переоблiк здiйснюється за умови надання суб'єктом ЗЕД оригiналiв та завiрених вiдповiдним чином копiй документiв, згiдно з перелiком, наведеним у додатку 1 до цього Порядку.

     5.4. У разi внесення змiн до нормативно - правових актiв, вiдповiдно до яких розроблено даний Порядок, вiн застосовується у частинi, що не суперечить чинному законодавству України.

     5.5. Облiковi картки суб'єктiв ЗЕД, в яких зазначенi попереднi назви ПМО, дiють до 31.12.11.

     5.6. Процедура митного оформлення товарiв у ПМО поза мiсцем облiку визначається окремим порядком, який затверджується наказом митницi.

Т.в.о. начальника ВIТ та МС В.I. Кузнiк

 

Додаток 1
До Тимчасового порядку дiй посадових осiб Київської регiональної митницi щодо здiйснення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi,
якi розташованi у зонi дiяльностi митницi

Перелiк документiв, якi необхiднi для оформлення облiкової картки у Київськiй регiональнiй митницi

     1. Облiкова картка (в двох примiрниках).

     2. Установчi документи - оригiнали та нотарiально завiренi копiї:

     установчий договiр, статут, положення, рiшення про створення пiдприємства (якщо вiдповiдно до законодавства це необхiдно для створюваної органiзацiйно-правової форми суб'єкта пiдприємницької дiяльностi).

     3. Протокол зборiв (рiшення, наказ) про призначення керiвника пiдприємства - оригiнал та копiя, завiрена основною печаткою.

     4. Доручення, яке видане керiвнику представництва для виконання ним своїх обов'язкiв (легалiзоване дипломатичними установами України за межами України у встановленому порядку) - копiя, завiрена нотарiально.

     5. Виписка з торгового реєстру щодо рiшення iнопартнера вiдкрити представництво свого пiдприємства на територiї України (легалiзоване дипломатичними установами України за межами України у встановленому порядку, якщо вiдповiдно до законодавства це необхiдно) - копiя, завiрена нотарiально.

     6. Свiдоцтво про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi/фiзичної особи (за мiсцем проживання) у мiськiй держадмiнiстрацiї; представництва iноземного суб'єкта господарської дiяльностi в Українi (отриманого в Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України) - оригiнал та копiя, завiрена нотарiально.

     7. Довiдка органiв статистики про внесення суб'єкта пiдприємницької дiяльностi до Єдиного державного реєстру пiдприємств та органiзацiй України - оригiнал та копiя, завiрена основною печаткою.

     8. Довiдка з банку про наявнiсть рахункiв (у валютi України та у iноземнiй валютi) - оригiнал.

     9. Наказ про призначення головного бухгалтера (якщо посада передбачена) - оригiнал та копiя, завiрена основною печаткою.

     10. Наказ пiдприємства про призначення осiб, уповноважених на роботу з митницею - оригiнал. Якщо це керiвник, то наказ необов'язковий, але обов'язкове заповнення даних у вiдповiднiй графi облiкової картки. За наявностi додаткових печаток надається лист у довiльнiй формi про використання цих печаток при митному оформленнi. Додатковi печатки обов'язково проставляються у облiковiй картцi.

     11. Оригiнали та копiї паспортiв (завiренi основною печаткою) усiх осiб, вказаних в облiковiй картцi; службова картка, дозвiл на використання працi (дозвiл на працевлаштування), посвiдка на тимчасове/постiйне проживання (якщо це необхiдно згiдно iз законодавством України) - оригiнал та копiя, завiрена основною печаткою.

     12. Свiдоцтво платника податку на додану вартiсть (далi ПДВ), або свiдоцтво про сплату єдиного податку - оригiнал та копiя, завiрена основною печаткою, або гарантiйний лист, що суб'єкт пiдприємницької дiяльностi не є платником ПДВ - оригiнал.

     13. Договiр оренди примiщення на додаткову фактичну адресу (за наявностi такої адреси) - оригiнал та копiя, завiрена основною печаткою, або документ, що пiдтверджує право власностi - копiя, завiрена основною печаткою.

     14. При наданнi документiв для здiйснення облiку митним брокером - пiдтвердження повноважень (копiї завiренi вiдповiдним чином); уповноваженою особою (оригiнал та копiя, завiрена основною печаткою юридичної особи, з нотарiально посвiдченої довiреностi/доручення).

Т.в.о. начальника ВIТ та МС В.I. Кузнiк

 

Додаток 2
До Тимчасового порядку дiй посадових осiб Київської регiональної митницi щодо здiйснення облiку суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi,
якi розташованi у зонi дiяльностi митницi

ЖУРНАЛ
РЕЄСТРАЦIЇ ОБЛIКОВИХ КАРТОК СУБ'ЄКТIВ ЗЕД

N п/п Номер облiкової картки Дата облiку Назва суб'єкта ЗЕД Код ЄДРПОУ П.I.Б. iнспектра Пiдпис iнспектора Примiтки
1 2 3 4 5 6 7 8
               
 
Т.в.о. начальника ВIТ та МС
В.I. Кузнiк
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.