МIНIСТЕРСТВО ЮСТИЦIЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
26.03.2020 | N 1207/5 |
---|
Про внесення змiн до наказу Мiнiстерства юстицiї
України вiд 12 квiтня 2005 року N 34/5
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 27 березня 2020 р. за N 313/34596 |
Вiдповiдно до пунктiв 3 та 9
Положення про державну реєстрацiю
нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших
органiв виконавчої влади, затвердженого постановою
Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 року
N 731, пунктiв 154, 159 - 161 Типової iнструкцiї з
документування управлiнської iнформацiї в
електроннiй формi та органiзацiї роботи з
електронними документами в дiловодствi,
електронного мiжвiдомчого обмiну, затвердженої
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 сiчня
2018 року N 55, та пункту 103 Типової iнструкцiї з
дiловодства в мiнiстерствах, iнших центральних та
мiсцевих органах виконавчої влади, затвердженої
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 сiчня
2018 року N 55, наказую:
1. Внести до наказу Мiнiстерства юстицiї України вiд 12 квiтня 2005 року N 34/5 "Про вдосконалення порядку державної реєстрацiї нормативно-правових актiв у Мiнiстерствi юстицiї України та скасування рiшення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв", зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 12 квiтня 2005 року за N 381/10661 (у редакцiї наказу Мiнiстерства юстицiї України вiд 15 травня 2013 року N 883/5), такi змiни:
1) у заголовку слова "у Мiнiстерствi юстицiї України" замiнити словами "в органах юстицiї";
2) у пунктi 1 слова "Мiнiстерства юстицiї України" замiнити словами "органiв юстицiї";
3) пункт 5 виключити.
У зв'язку з цим пункт 6 уважати вiдповiдно пунктом 5.
2. Внести змiни до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України та проведення їх державної реєстрацiї, затвердженого наказом Мiнiстерства юстицiї України вiд 12 квiтня 2005 року N 34/5, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 12 квiтня 2005 року за N 381/10661 (у редакцiї наказу Мiнiстерства юстицiї України вiд 15 травня 2013 року N 883/5), виклавши його у новiй редакцiї, що додається.
3. Департаменту реєстрацiї та систематизацiї правових актiв (Железняк Н.) забезпечити державну реєстрацiю цього наказу в установленому законодавством порядку.
4. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Мiнiстра Банчука О.
Мiнiстр | Д. Малюська |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства юстицiї України 12 квiтня 2005 року N 34/5 (у редакцiї наказу Мiнiстерства юстицiї України вiд 26 березня 2020 року N 1207/5) |
Порядок подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до органiв юстицiї та проведення їх державної реєстрацiї
1. Цей Порядок визначає процедуру подання до органiв юстицiї нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади, а також iнших органiв, акти яких вiдповiдно до законодавства пiдлягають державнiй реєстрацiї, та єдиний механiзм їх розгляду i державної реєстрацiї.
2. Державнiй реєстрацiї пiдлягають нормативно-правовi акти, якi визначено у пунктах 2, 3 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 року N 731 (далi - Положення). У разi виникнення сумнiву щодо вiдповiдностi актiв ознакам, зазначеним у цих пунктах, такi акти пiдлягають поданню суб'єктом нормотворення на державну реєстрацiю. Остаточне рiшення щодо необхiдностi державної реєстрацiї таких актiв приймає орган юстицiї пiсля проведення їх правової експертизи.
3. Нормативно-правовi акти про внесення змiн до зареєстрованих нормативно-правових актiв, а також акти про втрату чинностi зареєстрованих нормативно-правових актiв пiдлягають державнiй реєстрацiї в установленому законодавством порядку.
У разi необхiдностi внесення змiн до нормативно-правового акта, прийнятого до запровадження державної реєстрацiї, якщо вiн має ознаки, наведенi в пунктах 2, 3 Положення, приймається i подається на державну реєстрацiю новий нормативно-правовий акт з порушеного питання, а попереднiй документ визнається таким, що втратив чиннiсть.
4. Нормативно-правовi акти, якi подаються суб'єктами нормотворення на державну реєстрацiю до органiв юстицiї вiдповiдно до пункту 3 Положення в електроннiй або паперовiй формi, мають вiдповiдати вимогам, встановленим у Типовiй iнструкцiї з документування управлiнської iнформацiї в електроннiй формi та органiзацiї роботи з електронними документами в дiловодствi, електронного мiжвiдомчого обмiну та/або Типовiй iнструкцiї з дiловодства в мiнiстерствах, iнших центральних та мiсцевих органах виконавчої влади, затвердженими постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 сiчня 2018 року N 55 (далi - Типовi iнструкцiї). Якщо нормативно-правовий акт пiдписано посадовою особою, яка виконує обов'язки керiвника суб'єкта нормотворення згiдно з розподiлом обов'язкiв, останнiй надає органу юстицiї iнформацiю з цього питання.
5. Спiльний нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацiю суб'єктом нормотворення, який є головним розробником.
Нормативно-правовi акти, якi прийнято спiльно суб'єктами нормотворення або за погодженням iз iншими заiнтересованими органами, змiнюються або визнаються такими, що втратили чиннiсть, спiльно або за погодженням iз вiдповiдними заiнтересованими органами, враховуючи при цьому правонаступництво лiквiдованих або реорганiзованих органiв, а також вiдповiднi змiни в законодавствi, пов'язанi з необхiднiстю такого узгодження.
6. Якщо нормативно-правовий акт подається суб'єктом нормотворення на державну реєстрацiю повторно пiсля доопрацювання, а також якщо нормативно-правовий акт прийнято замiсть акта, у державнiй реєстрацiї якого вiдмовлено, у супровiдному листi необхiдно вказати дату i номер листа органу юстицiї про повернення нормативно-правового акта без державної реєстрацiї для доопрацювання або вiдмову в державнiй реєстрацiї.
7. Перелiк документiв, якi подаються разом iз нормативно-правовим актом на державну реєстрацiю до органiв юстицiї, встановлено пунктом 9 Положення.
Якщо на державну реєстрацiю суб'єкт нормотворення подає нормативно-правовий акт з питань, що стосуються соцiально-трудової сфери, вiн також повiдомляє за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку, iз доданням вiдповiдних пiдтвердних документiв (листiв, аркушiв зовнiшнього погодження тощо) про позицiю уповноваженого представника вiд всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань та уповноваженого представника вiд всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв щодо цього акта та про проведену роботу з врахування їх зауважень i пропозицiй. При цьому необхiднiсть врахування зазначених зауважень i пропозицiй визначає суб'єкт нормотворення. У разi подання на державну реєстрацiю нормативно-правового акта, що стосується прав осiб з iнвалiднiстю, застосовується аналогiчний порядок пiдтвердження позицiї громадських об'єднань осiб з iнвалiднiстю, якi мають всеукраїнський статус, вiдповiдно до їх статутної дiяльностi.
8. Нормативно-правовий акт iз супровiдним листом та документами, зазначеними в пунктi 9 Положення, подається на державну реєстрацiю протягом трьох робочих днiв пiсля його прийняття в електроннiй формi через систему електронної взаємодiї органiв виконавчої влади iз застосуванням засобiв квалiфiкованого електронного пiдпису (печатки) та з обов'язковим використанням позначки часу чи спецiальний веб-модуль системи взаємодiї, або у паперовiй формi у випадках, якщо:
у суб'єкта нормотворення вiдсутнi система електронного документообiгу, iнтегрована до системи взаємодiї або спецiальний веб-модуль системи взаємодiї;
нормативно-правовий акт мiстить iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом;
вимога щодо опрацювання нормативно-правового акта у паперовiй формi встановлена актами Кабiнету Мiнiстрiв України.
Основною формою подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю є електронна. Особливостi органiзацiї дiловодства з документами, що мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, визначено окремими нормативно-правовими актами.
9. Нормативно-правовий акт, який подано на державну реєстрацiю в електроннiй або паперовiй формi, виконавцями якого є кiлька структурних пiдроздiлiв:
надходить одночасно до всiх виконавцiв, визначених електронною резолюцiєю чи перелiком розсилки, створеним реєстратором служби дiловодства або автором документа. Система електронного документообiгу автоматично фiксує факти передавання електронних документiв виконавцям в реєстрацiйно-монiторинговiй картцi iз зазначенням iнформацiї про виконавцiв, яким передано документ;
передається службою дiловодства виконавцям одночасно у виглядi копiй з передачею оригiналу головному виконавцю, визначеному в резолюцiї першим. Факт передачi документiв виконавцям фiксується шляхом проставлення вiдповiдної вiдмiтки в реєстрацiйно-монiторинговiй картцi iз зазначенням iнформацiї про виконавцiв, яким передано паперовий оригiнал документа та його копiї.
Нормативно-правовi акти, що надiйшли на виконання до структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв, заносяться до журналу облiку таких актiв, який ведеться у цьому структурному пiдроздiлi.
10. Спецiалiсти структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв протягом 10 робочих днiв (4 робочих днiв для актiв, визначених пунктом 5 Положення) з дня, наступного пiсля надходження нормативно-правового акта на державну реєстрацiю до органу юстицiї, проводять правову, антикорупцiйну та гендерно-правову експертизи нормативно-правового акта, який подано на державну реєстрацiю, а саме перевiряють його на вiдповiднiсть Конституцiї та чинному законодавству України, а також правилам нормопроєктувальної технiки.
11. За результатами проведених експертиз орган юстицiї в межах установлених вiдповiдно пунктами 5 чи 11 Положення строкiв приймає одне з таких рiшень:
1) про державну реєстрацiю нормативно-правового акта, якщо нормативно-правовий акт вiдповiдає Конституцiї та законодавству України, Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї, мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, та зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС), принципам забезпечення рiвних прав та можливостей жiнок i чоловiкiв, антикорупцiйному законодавству з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, правилам нормопроєктувальної технiки, яке оформлюється наказом органу юстицiї. У преамбулi наказу зазначається стаття 1 Указу Президента України вiд 03 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств та iнших органiв виконавчої влади", у розпорядчiй частинi наказу викладається рiшення органу юстицiї.
Наказ про державну реєстрацiю нормативно-правового акта оформляється окремо щодо кожного зареєстрованого нормативно-правового акта або включає список нормативно-правових актiв, щодо яких прийнято рiшення про державну реєстрацiю. До наказу додається висновок про державну реєстрацiю нормативно-правового акта (додаток 2), який пiдписується виконавцем та у разi наявностi керiвниками вiдповiдних структурних пiдроздiлiв (згiдно з розподiлом обов'язкiв в органi юстицiї), погоджується керiвником структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв i затверджується заступником керiвника органу юстицiї (згiдно з розподiлом обов'язкiв);
2) про повернення нормативно-правового акта без державної реєстрацiї для доопрацювання, на прохання суб'єкта нормотворення або з власної iнiцiативи органу юстицiї, якщо суб'єктом нормотворення порушено вимоги Положення або цього Порядку, яке оформлюється наказом органу юстицiї. У преамбулi наказу зазначається пункт 111 Положення, у розпорядчiй частинi наказу викладаються рiшення органу юстицiї та строк доопрацювання.
Наказ про повернення нормативно-правового акта без державної реєстрацiї для доопрацювання готується щодо кожного нормативно-правового акта окремо. Для повернення нормативно-правового акта на доопрацювання на прохання суб'єкта нормотворення такий суб'єкт звертається до органу юстицiї з вiдповiдним листом iз зазначенням пiдстав для доопрацювання, пiдписаним керiвником (особою, яка виконує його обов'язки) або заступником керiвника вiдповiдно до розподiлу обов'язкiв.
У разi повернення нормативно-правового акта без державної реєстрацiї для доопрацювання до наказу про повернення нормативно-правового акта без державної реєстрацiї для доопрацювання додається висновок про доопрацювання нормативно-правового акта (додаток 3), який пiдписується виконавцем та у разi наявностi керiвниками вiдповiдних структурних пiдроздiлiв (згiдно з розподiлом обов'язкiв в органi юстицiї), погоджується керiвником структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв i затверджується заступником керiвника органу юстицiї (згiдно з розподiлом обов'язкiв). У висновку про доопрацювання нормативно-правового акта вiдображаються зауваження i пропозицiї щодо приведення положень нормативно-правового акта у вiдповiднiсть до законодавства iз зазначенням конкретних невiдповiдностей, статей, пунктiв тощо або надається вiдповiдний варiант редакцiї тексту, до якого є зауваження.
Копiї наказу та висновку про повернення нормативно-правового акта без державної реєстрацiї для доопрацювання на наступний робочий день пiсля прийняття цього рiшення повертаються суб'єкту нормотворення супровiдним листом органу юстицiї за пiдписом керiвника структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв в електроннiй (через систему електронної взаємодiї органiв виконавчої влади) або паперовiй формi. Якщо цi документи повертаються суб'єкту нормотворення у паперовiй формi для випадкiв, передбачених пунктом 9 цього Порядку, крiм актiв з грифом секретностi, уповноважений працiвник суб'єкта нормотворення особисто забирає цi документи, при цьому зазначає свою посаду, прiзвище, дату та ставить пiдпис у вiдповiднiй графi журналу облiку нормативно-правових актiв, що надiйшли на державну реєстрацiю до органу юстицiї, або зазначенi документи повертаються суб'єкту нормотворення поштовим вiдправленням або у спосiб, що визначено Типовою iнструкцiєю про порядок ведення облiку, зберiгання, використання i знищення документiв та iнших матерiальних носiїв iнформацiї, що мiстять службову iнформацiю, затвердженою постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 жовтня 2016 року N 736.
Цим супровiдним листом суб'єкту нормотворення повертаються оригiнал нормативно-правового акта та документи, якi були поданi разом з нормативно-правовим актом на державну реєстрацiю, а саме передбаченi пiдпунктами "в" - "є" пункту 9 Положення, крiм копiй нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та примiрникiв документiв, що були поданi разом з цими нормативно-правовими актами на державну реєстрацiю, адресатом яких є орган юстицiї.
Паперовi копiї (примiрники): зазначених листа, наказу та висновку; супровiдного листа суб'єкта нормотворення про подання нормативно-правового акта на державну реєстрацiю, а також нормативно-правового акта, поданого на державну реєстрацiю, та документiв, передбачених пiдпунктами "а", "б" пункту 9 Положення, виготовляються реєстратором структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв з дотриманням вимог Типових iнструкцiй. Зазначена вимога не стосується нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та документiв, поданих разом iз цими нормативно-правовими актами, для яких особливостi органiзацiї дiловодства визначено окремими нормативно-правовими актами.
Пiд час доопрацювання нормативно-правового акта суб'єкт нормотворення повинен урахувати всi висловленi органом юстицiї зауваження, усунути виявленi порушення, переузгодити нормативно-правовий акт iз заiнтересованими органами в установленому законодавством порядку (у тому числi iз центральним органом виконавчої влади, що реалiзує державну регуляторну полiтику (для регуляторних актiв)), та протягом мiсяця повторно подати цей нормативно-правовий акт на державну реєстрацiю або надати органу юстицiї копiю розпорядчого документа про його скасування;
3) про вiдмову в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта, у випадках, установлених пунктом 13 Положення, яке оформлюється наказом органу юстицiї. У преамбулi наказу вказується структурна одиниця (їх сукупнiсть) пункту 13 Положення, яка є пiдставою для вiдмови в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта, у розпорядчiй частинi наказу викладається рiшення органу юстицiї.
Наказ про вiдмову в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта готується щодо кожного нормативно-правового акта окремо. У разi повернення нормативно-правового акта без державної реєстрацiї до наказу про вiдмову в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта додається висновок про вiдмову в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта (додаток 4) з викладенням пiдстав вiдмови, який пiдписується виконавцем та у разi наявностi керiвниками вiдповiдних структурних пiдроздiлiв (згiдно з розподiлом обов'язкiв в органi юстицiї), погоджується керiвником структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв i затверджується заступником керiвника органу юстицiї (згiдно з розподiлом обов'язкiв).
Копiї наказу та висновку про вiдмову в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта на наступний робочий день пiсля прийняття цього рiшення повертаються суб'єкту нормотворення супровiдним листом органу юстицiї за пiдписом керiвника структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв в електроннiй (через систему електронної взаємодiї органiв виконавчої влади) або паперовiй формi. Якщо цi документи повертаються суб'єкту нормотворення у паперовiй формi для випадкiв, передбачених пунктом 9 цього Порядку, крiм актiв з грифом секретностi, уповноважений працiвник суб'єкта нормотворення особисто забирає цi документи, при цьому зазначає свою посаду, прiзвище, дату та ставить пiдпис у вiдповiднiй графi журналу облiку нормативно-правових актiв, що надiйшли на державну реєстрацiю до органу юстицiї, або зазначенi документи повертаються суб'єкту нормотворення поштовим вiдправленням або у спосiб, що визначено Типовою iнструкцiєю про порядок ведення облiку, зберiгання, використання i знищення документiв та iнших матерiальних носiїв iнформацiї, що мiстять службову iнформацiю, затвердженою постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 жовтня 2016 року N 736.
Цим супровiдним листом суб'єкту нормотворення повертаються оригiнал нормативно-правового акта та документи, якi були поданi разом з нормативно-правовим актом на державну реєстрацiю, а саме передбаченi пiдпунктами "в" - "є" пункту 9 Положення, крiм копiй нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та примiрникiв документiв, що були поданi разом з цими нормативно-правовими актами на державну реєстрацiю, адресатом яких є орган юстицiї.
Паперовi копiї (примiрники): зазначених листа, наказу та висновку; супровiдного листа суб'єкта нормотворення про подання нормативно-правового акта на державну реєстрацiю, а також нормативно-правового акта, поданого на державну реєстрацiю, та документiв, передбачених пiдпунктами "а", "б" пункту 9 Положення, виготовляються реєстратором структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв з дотриманням вимог Типових iнструкцiй. Зазначена вимога не стосується нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та документiв, поданих разом iз цими нормативно-правовими актами, для яких особливостi органiзацiї дiловодства визначено окремими нормативно-правовими актами.
Нормативно-правовий акт, у державнiй реєстрацiї якого вiдмовлено, пiдлягає скасуванню суб'єктом нормотворення вiдповiдно до вимог абзацу шiстнадцятого пункту 13 Положення, копiя розпорядчого документа про скасування нормативно-правового акта направляється до органу юстицiї супровiдним листом;
4) про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, якщо поданий на державну реєстрацiю акт мiстить ознаки, передбаченi пунктом 5 Положення, та оформлюється наказом органу юстицiї. У преамбулi наказу вказується структурна одиниця (їх сукупнiсть) пункту 5 Положення, яка є пiдставою визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, у розпорядчiй частинi наказу викладається рiшення органу юстицiї.
Наказ про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, готується щодо кожного акта окремо. У разi повернення нормативно-правового акта як такого, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, до наказу про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, додається висновок про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї (додаток 5), з вiдповiдним обґрунтуванням, який пiдписується виконавцем та у разi наявностi керiвниками вiдповiдних структурних пiдроздiлiв (згiдно з розподiлом обов'язкiв в органi юстицiї), погоджується керiвником структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв i затверджується заступником керiвника органу юстицiї (згiдно з розподiлом обов'язкiв).
Копiї наказу та висновку про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї на наступний робочий день пiсля прийняття цього рiшення повертаються суб'єкту нормотворення супровiдним листом органу юстицiї за пiдписом керiвника структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв в електроннiй (через систему електронної взаємодiї органiв виконавчої влади) або паперовiй формi. Якщо цi документи повертаються у паперовiй формi для випадкiв, передбачених пунктом 9 цього Порядку, крiм актiв з грифом секретностi, уповноважений працiвник суб'єкта нормотворення особисто забирає цi документи, при цьому зазначає свою посаду, прiзвище, дату та ставить пiдпис у вiдповiднiй графi журналу облiку нормативно-правових актiв, що надiйшли на державну реєстрацiю до органу юстицiї, або зазначенi документи повертаються суб'єкту нормотворення поштовим вiдправленням або у спосiб, що визначено Типовою iнструкцiєю про порядок ведення облiку, зберiгання, використання i знищення документiв та iнших матерiальних носiїв iнформацiї, що мiстять службову iнформацiю, затвердженою постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 жовтня 2016 року N 736.
Цим супровiдним листом суб'єкту нормотворення повертаються оригiнал нормативно-правового акта та документи, якi були поданi разом з нормативно-правовим актом на державну реєстрацiю, а саме передбаченi пiдпунктами "в" - "є" пункту 9 Положення, крiм копiй нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та примiрникiв документiв, що були поданi разом з цими нормативно-правовими актами на державну реєстрацiю, адресатом яких є орган юстицiї.
Паперовi копiї (примiрники): зазначених листа, наказу та висновку; супровiдного листа суб'єкта нормотворення про подання нормативно-правового акта на державну реєстрацiю, а також нормативно-правового акта, поданого на державну реєстрацiю, та документiв, передбачених пiдпунктами "а", "б" пункту 9 Положення, виготовляються реєстратором структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв з дотриманням вимог Типових iнструкцiй. Зазначена вимога не стосується нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та документiв, поданих разом iз цими нормативно-правовими актами, для яких особливостi органiзацiї дiловодства визначено окремими нормативно-правовими актами.
12. Пiсля пiдписання керiвником органу юстицiї наказу про державну реєстрацiю нормативно-правового акта реєстратор структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв заносить його до Державного реєстру нормативно-правових актiв (далi - Державний реєстр), порядок ведення якого встановлено пунктом 12 Положення.
Нормативно-правовий акт заноситься до Державного реєстру за датою пiдписання наказу про його державну реєстрацiю, вiдповiдно до якого йому присвоюється реєстрацiйний номер, що складається з двох частин: число перед правобiчною похилою рискою - це порядковий номер, що починається з 01 сiчня кожного року, пiсля правобiчної похилої риски - це число, що означає загальну кiлькiсть нормативно-правових актiв, зареєстрованих в органi юстицiї з дня запровадження державної реєстрацiї нормативно-правових актiв. Застосування у Державному реєстрi поряд з цифровою лiтерної нумерацiї не допускається.
У разi якщо розпорядчий документ має декiлька додаткiв пiд грифом затвердження, нормативно-правовому акту, що затверджено першим, присвоюється реєстрацiйний номер розпорядчого документа, а iншим нормативно-правовим актам - наступнi реєстрацiйнi номери в такому порядку, як вони зазначенi у структурних одиницях розпорядчого документа.
Реєстрацiйнi данi нормативно-правового акта: дата державної реєстрацiї, номер акта згiдно з Державним реєстром повiдомляються суб'єкту нормотворення не пiзнiше наступного робочого дня пiсля занесення нормативно-правового акта до Державного реєстру спецiалiстом структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв у супровiдному листi про повернення нормативно-правового акта пiсля державної реєстрацiї.
Копiя наказу (витяг з нього) про державну реєстрацiю нормативно-правового акта повертається суб'єкту нормотворення супровiдним листом органу юстицiї за пiдписом керiвника структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв в електроннiй (через систему електронної взаємодiї органiв виконавчої влади) або паперовiй формi. Якщо цi документи повертаються у паперовiй формi для випадкiв, передбачених пунктом 9 цього Порядку, крiм актiв з грифом секретностi, уповноважений працiвник суб'єкта нормотворення особисто забирає цi документи, при цьому зазначає свою посаду, прiзвище, дату та ставить пiдпис у вiдповiднiй графi журналу облiку нормативно-правових актiв, що надiйшли на державну реєстрацiю до органу юстицiї, або зазначенi документи повертаються суб'єкту нормотворення поштовим вiдправленням або у спосiб, що визначено Типовою iнструкцiєю про порядок ведення облiку, зберiгання, використання i знищення документiв та iнших матерiальних носiїв iнформацiї, що мiстять службову iнформацiю, затвердженою постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 жовтня 2016 року N 736.
Цим супровiдним листом суб'єкту нормотворення повертаються оригiнал нормативно-правового акта, а також документи, якi були поданi разом з нормативно-правовим актом на державну реєстрацiю. Зазначена вимога не стосується копiї нормативно-правового акта, який мiстить iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та примiрникiв документiв, поданих разом з цим нормативно-правовим актом на державну реєстрацiю, адресатом яких є орган юстицiї, та для яких особливостi органiзацiї дiловодства визначено окремими нормативно-правовими актами.
13. Не пiзнiше наступного робочого дня пiсля занесення нормативно-правового акта до Державного реєстру спецiалiст структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв службовою запискою, створеною в електроннiй формi, через систему електронного документообiгу повiдомляє структурний пiдроздiл, який здiйснює ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актiв (далi - Єдиний державний реєстр), про здiйснення державної реєстрацiї нормативно-правового акта.
У службовiй записцi зазначаються реквiзити зареєстрованого нормативно-правового акта: вид розпорядчого документа, найменування суб'єкта нормотворення, дата пiдписання та номер, заголовок, дата та номер державної реєстрацiї у Мiнiстерствi юстицiї, дата та номер наказу про державну реєстрацiю нормативно-правового акта, вiдомостi про виконавця (власне iм'я, прiзвище та номер телефону), а також залежно вiд форми подання суб'єктом нормотворення нормативно-правового акта на державну реєстрацiю електронної (паперової), реєстрацiйнi данi з реєстрацiйно-монiторингових карток:
вхiднi дата та номер (оригiнал) супровiдного листа поданого на державну реєстрацiю нормативно-правового акта;
вихiднi дата та номер (оригiнал) листа Мiнiстерства юстицiї про продовження строку проведення державної реєстрацiї нормативно-правового акта (за наявностi);
вихiднi дата та номер (оригiнал) супровiдного листа Мiнiстерства юстицiї, який адресований суб'єкту нормотворення, про державну реєстрацiю нормативно-правового акта;
копiя (примiрник чи оригiнал) наказу та висновку про державну реєстрацiю нормативно-правового акта.
Для включення до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, крiм актiв з грифом секретностi, передаються в установленому законодавством порядку до структурного пiдроздiлу, який здiйснює ведення Єдиного державного реєстру, разом iз службовою запискою структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв, яка створюється вiдповiдно до вимог окремих нормативно-правових актiв щодо органiзацiї дiловодства з документами, що мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, паперова копiя зареєстрованого нормативно-правового акта та примiрники документiв, що були поданi разом з цим нормативно-правовим актом на державну реєстрацiю, адресатом яких є Мiнiстерство юстицiї України.
Службова записка готується щодо кожного нормативно-правового акта, занесеного до Державного реєстру, який передається для включення до Єдиного державного реєстру. Спiльнi нормативно-правовi акти, якi мають рiзнi види розпорядчих документiв, передаються однiєю службовою запискою, у якiй зазначається, який iз суб'єктiв нормотворення є головним розробником.
У структурному пiдроздiлi державної реєстрацiї нормативно-правових актiв зберiгається паперова копiя службової записки, адресованої структурному пiдроздiлу, який здiйснює ведення Єдиного державного реєстру.
14. Для включення зареєстрованого нормативно-правового акта до Єдиного державного реєстру суб'єкт нормотворення не пiзнiше наступного робочого дня пiсля отримання супровiдного листа Мiнiстерства юстицiї про державну реєстрацiю нормативно-правового акта, крiм актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, надає структурному пiдроздiлу, який здiйснює ведення Єдиного державного реєстру, копiю нормативно-правового акта на електронному носiї, текст якої має бути iдентичним оригiналу зареєстрованого нормативно-правового акта, або на адресу службової електронної пошти prawinform@minjust.gov.ua iз застосуванням електронної печатки. Зазначена копiя зареєстрованого нормативно-правового акта має бути пiдготовлена у Microsoft Word, формат DOCX (DOC, RTF), з використанням гарнiтури Times New Roman та шрифту розмiром 14 друкарських пунктiв, таблицi, дiаграми тощо - у Microsoft Excel, формат XLSX (XLS) iз обов'язковим зазначенням усiх реквiзитiв акта: найменування суб'єкта нормотворення, назви виду розпорядчого документа, дати пiдписання i номера, заголовка, мiсця видання, дати державної реєстрацiї, номера акта згiдно з Державним реєстром. При необхiдностi окремi структурнi одиницi зареєстрованого нормативно-правового акта подаються в кольорi (зображення, таблицi тощо).
Разом iз копiєю зареєстрованого нормативно-правового акта до структурного пiдроздiлу, який здiйснює ведення Єдиного державного реєстру, на адресу службової електронної пошти prawinform@minjust.gov.ua подаються також вiдомостi про уповноважену особу суб'єкта нормотворення (власне iм'я, прiзвище, номер телефону).
15. Структурний пiдроздiл, який здiйснює ведення Єдиного державного реєстру:
перевiряє вiдповiднiсть наданої суб'єктом нормотворення копiї нормативно-правового акта тексту зареєстрованого нормативно-правового акта, розмiщеного в системi електронного документообiгу Мiнiстерства юстицiї;
включає зареєстрований нормативно-правовий акт до Єдиного державного реєстру протягом 5 робочих днiв з дати отримання через систему електронного документообiгу службової записки структурного пiдроздiлу державної реєстрацiї нормативно-правових актiв.
Пiсля включення зареєстрованого нормативно-правового акта до Єдиного державного реєстру i присвоєння йому реєстрацiйного коду структурний пiдроздiл, який здiйснює ведення Єдиного державного реєстру, передає не пiзнiше наступного робочого дня нормативно-правовий акт, крiм актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, для опублiкування в iнформацiйному бюлетенi "Офiцiйний вiсник України" разом з iнформацiєю про реєстрацiйнi данi цього нормативно-правового акта: дату державної реєстрацiї, номер акта згiдно з Державним реєстром.
16. Територiальний орган Мiнiстерства юстицiї не пiзнiше наступного робочого дня пiсля занесення нормативно-правового акта до Державного реєстру або виключення нормативно-правового акта з Державного реєстру включає до довiдкової системи "Регiональний реєстр" текст, крiм актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, та облiкову картку зареєстрованого нормативно-правового акта або нормативно-правовий акт, рiшення про державну реєстрацiю якого скасовано.
В облiковiй картцi зазначаються реквiзити зареєстрованого нормативно-правового акта або нормативно-правового акта, рiшення про державну реєстрацiю якого скасовано: вид розпорядчого документа, найменування суб'єкта нормотворення, дата пiдписання та номер, заголовок, дата та номер державної реєстрацiї у територiальному органi Мiнiстерства юстицiї, найменування територiального органу Мiнiстерства юстицiї, що здiйснив державну реєстрацiю нормативно-правового акта, статус нормативно-правового акта (зареєстрований чи нормативно-правовий акт, рiшення про державну реєстрацiю якого скасовано), реєстрацiйний код та дата присвоєння реєстрацiйного коду, а також для акта, рiшення про державну реєстрацiю якого скасовано, дата скасування рiшення про державну реєстрацiю нормативно-правового акта та дата виключення його з Державного реєстру.
До довiдкової системи "Регiональний реєстр" включаються також перелiки нормативно-правових актiв, у державнiй реєстрацiї яких вiдмовлено.
17. Суб'єкти нормотворення направляють нормативно-правовi акти для виконання лише пiсля їх державної реєстрацiї та офiцiйного опублiкування. Посилання на реєстрацiйнi данi нормативно-правового акта: дату державної реєстрацiї, номер акта згiдно з Державним реєстром є обов'язковим. При цьому наявнiсть у розпорядчому документi нормативно-правового акта структурної одиницi щодо набрання ним чинностi є обов'язковою умовою.
Директор Департаменту реєстрацiї та систематизацiї правових актiв | Н. Железняк |
Додаток 1 до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до органiв юстицiї та проведення їх державної реєстрацiї (пункт 7) |
Довiдка про погодження нормативно-правового акта iз уповноваженим представником вiд всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань та уповноваженим представником вiд всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв
____________________________________________
(назва нормативно-правового акта)
(найменування суб'єкта нормотворення) |
1. Нормативно-правовий акт погоджено без зауважень. | |
(прiзвище та власне iм'я) | (посада) |
2. До нормативно-правового акта висловлено зауваження (пропозицiї), якi враховано в повному обсязi. | |
(прiзвище та власне iм'я) | (посада) |
3. До нормативно-правового акта висловлено зауваження (пропозицiї), якi враховано частково. | |
(прiзвище та власне iм'я) | (посада) |
4. До нормативно-правового акта висловлено зауваження (пропозицiї), якi не враховано. | |
(прiзвище та власне iм'я) | (посада) |
5. Таблицi узгодження позицiї: |
Неврегульованi розбiжностi
Таблиця 1
N з/п | Редакцiя спiрної частини акта | Найменування органу, що подав зауваження (пропозицiї), та змiст зауважень (пропозицiй) | Мотиви неврахування зауважень (пропозицiй) суб'єктом нормотворення |
Врахованi зауваження (пропозицiї)
Таблиця 2
N з/п | Редакцiя частини акта, до якої висловлено зауваження (пропозицiї) | Найменування органу, що подав зауваження (пропозицiї), та змiст зауважень (пропозицiй) | Спосiб врахування зауважень (пропозицiй) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ | |||
(керiвник суб'єкта нормотворення) | (пiдпис) |
___ ____________ 20__ року
____________
Примiтка. Пункти 2 - 5 включаються до довiдки за
необхiдностi.
Додаток 2 до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до органiв юстицiї та проведення їх державної реєстрацiї (пiдпункт 1 пункту 11) |
____________________________________________
(найменування органу юстицiї)
ПОГОДЖУЮ
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
|
|||||
|
|
|||||
___ ____________ 20__ року | ___ ____________ 20__ року |
ВИСНОВОК
про державну реєстрацiю нормативно-правового
акта
(найменування мiнiстерства, iншого органу, який прийняв нормативно-правовий акт) |
(вид, дата, номер та заголовок нормативно-правового акта) |
(дата надходження до органу юстицiї) |
Стислий змiст нормативно-правового акта: |
Зворотний бiк
Стисла iнформацiя щодо: |
; |
2) проведення експертизи на вiдповiднiсть Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї з урахуванням практики Європейського суду з прав людини |
; |
3) проведення експертизи на вiдповiднiсть мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, та зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС) |
; |
; |
; |
6) проведення антидикримiнацiйної експертизи вiдповiдно до iнформацiї, наданої суб'єктом нормотворення у пояснювальнiй записцi за формою, визначеною у додатку 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950, |
; |
7) проведення цифрової експертизи вiдповiдно до висновку Мiнцифри (у разi якщо нормативно-правовий акт стосується питань iнформатизацiї, електронного урядування, формування i використання нацiональних електронних iнформацiйних ресурсiв, розвитку iнформацiйного суспiльства, електронної демократiї, надання адмiнiстративних послуг або цифрового розвитку) або вiдповiдно до iнформацiї, наданої суб'єктом нормотворення у пояснювальнiй записцi за формою, визначеною у додатку 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950, |
; |
8) рiшення Антимонопольного комiтету, передбаченого пунктами 1 i 2 частини шостої статтi 10 або пунктами 1 - 3 частини сьомої статтi 11 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (якщо нормативно-правовий акт передбачає надання державної допомоги суб'єктам господарювання), або вiдповiдно до зазначеної у вiдповiдному пунктi пояснювальної записки до проєкту нормативно-правового акта (додаток 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950) iнформацiї про непоширення дiї зазначеного Закону на пiдтримку суб'єктiв господарювання чи про звiльнення вiд обов'язку повiдомлення про нову державну допомогу з посиланням на вiдповiднi положення зазначеного Закону |
; |
9) узгодження нормативно-правового акта iз заiнтересованими органами (у тому числi за вмовчанням) |
; |
10) позицiї уповноважених представникiв всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань та всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв, всеукраїнських громадських органiзацiй осiб з iнвалiднiстю, їх спiлок (якщо нормативно-правовий акт стосується питань соцiально-трудової сфери та/або прав осiб з iнвалiднiстю) |
. |
Висновок: |
(рекомендоване рiшення органу юстицiї про державну реєстрацiю нормативно-правового акта та правовi пiдстави його прийняття) |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу
юстицiї (виконавець) |
___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Додаток 3 до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до органiв юстицiї та проведення їх державної реєстрацiї (пiдпункт 2 пункту 11) |
____________________________________________
(найменування органу юстицiї)
ПОГОДЖУЮ
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
|
|||||
|
|
|||||
___ ____________ 20__ року | ___ ____________ 20__ року |
ВИСНОВОК
про доопрацювання нормативно-правового акта
(найменування мiнiстерства, iншого органу, який прийняв нормативно-правовий акт) |
(вид, дата, номер та заголовок нормативно-правового акта) |
(дата надходження до органу юстицiї) |
Стислий змiст нормативно-правового акта: |
Зворотний бiк
Стисла iнформацiя щодо: |
; |
2) проведення експертизи на вiдповiднiсть Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї з урахуванням практики Європейського суду з прав людини |
; |
3) проведення експертизи на вiдповiднiсть мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, та зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС) |
; |
; |
; |
6) проведення антидикримiнацiйної експертизи вiдповiдно до iнформацiї, наданої суб'єктом нормотворення у пояснювальнiй записцi за формою, визначеною у додатку 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950, |
; |
7) проведення цифрової експертизи вiдповiдно до висновку Мiнцифри (у разi якщо нормативно-правовий акт стосується питань iнформатизацiї, електронного урядування, формування i використання нацiональних електронних iнформацiйних ресурсiв, розвитку iнформацiйного суспiльства, електронної демократiї, надання адмiнiстративних послуг або цифрового розвитку) або вiдповiдно до iнформацiї, наданої суб'єктом нормотворення у пояснювальнiй записцi за формою, визначеною у додатку 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950, |
; |
8) рiшення Антимонопольного комiтету, передбаченого пунктами 1 i 2 частини шостої статтi 10 або пунктами 1 - 3 частини сьомої статтi 11 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (якщо нормативно-правовий акт передбачає надання державної допомоги суб'єктам господарювання), або вiдповiдно до зазначеної у вiдповiдному пунктi пояснювальної записки до проєкту нормативно-правового акта (додаток 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950) iнформацiї про непоширення дiї зазначеного Закону на пiдтримку суб'єктiв господарювання чи про звiльнення вiд обов'язку повiдомлення про нову державну допомогу з посиланням на вiдповiднi положення зазначеного Закону |
; |
9) узгодження нормативно-правового акта iз заiнтересованими органами (у тому числi за вмовчанням) |
; |
10) позицiї уповноважених представникiв всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань та всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв, всеукраїнських громадських органiзацiй осiб з iнвалiднiстю, їх спiлок (якщо нормативно-правовий акт стосується питань соцiально-трудової сфери та/або прав осiб з iнвалiднiстю) |
. |
Висновок: |
(рекомендоване рiшення органу юстицiї про доопрацювання нормативно-правового акта та правовi пiдстави його прийняття) |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу
юстицiї (виконавець) |
___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Додаток 4 до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до органiв юстицiї та проведення їх державної реєстрацiї (пiдпункт 3 пункту 11) |
____________________________________________
(найменування органу юстицiї)
ПОГОДЖУЮ
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
|
|||||
|
|
|||||
___ ____________ 20__ року | ___ ____________ 20__ року |
ВИСНОВОК
про вiдмову в державнiй реєстрацiї
нормативно-правового акта
(найменування мiнiстерства, iншого органу, який прийняв нормативно-правовий акт) |
(вид, дата, номер та заголовок нормативно-правового акта) |
(дата надходження до органу юстицiї) |
Стислий змiст нормативно-правового акта: |
Зворотний бiк
Стисла iнформацiя щодо: |
; |
2) проведення експертизи на вiдповiднiсть Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї з урахуванням практики Європейського суду з прав людини |
; |
3) проведення експертизи на вiдповiднiсть мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, та зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС) |
; |
; |
; |
6) проведення антидикримiнацiйної експертизи вiдповiдно до iнформацiї, наданої суб'єктом нормотворення у пояснювальнiй записцi за формою, визначеною у додатку 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950, |
; |
7) проведення цифрової експертизи вiдповiдно до висновку Мiнцифри (у разi якщо нормативно-правовий акт стосується питань iнформатизацiї, електронного урядування, формування i використання нацiональних електронних iнформацiйних ресурсiв, розвитку iнформацiйного суспiльства, електронної демократiї, надання адмiнiстративних послуг або цифрового розвитку) або вiдповiдно до iнформацiї, наданої суб'єктом нормотворення у пояснювальнiй записцi за формою, визначеною у додатку 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950, |
; |
8) рiшення Антимонопольного комiтету, передбаченого пунктами 1 i 2 частини шостої статтi 10 або пунктами 1 - 3 частини сьомої статтi 11 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (якщо нормативно-правовий акт передбачає надання державної допомоги суб'єктам господарювання), або вiдповiдно до зазначеної у вiдповiдному пунктi пояснювальної записки до проєкту нормативно-правового акта (додаток 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950) iнформацiї про непоширення дiї зазначеного Закону на пiдтримку суб'єктiв господарювання чи про звiльнення вiд обов'язку повiдомлення про нову державну допомогу з посиланням на вiдповiднi положення зазначеного Закону |
; |
9) узгодження нормативно-правового акта iз заiнтересованими органами (у тому числi за вмовчанням) |
; |
10) позицiї уповноважених представникiв всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань та всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв, всеукраїнських громадських органiзацiй осiб з iнвалiднiстю, їх спiлок (якщо нормативно-правовий акт стосується питань соцiально-трудової сфери та/або прав осiб з iнвалiднiстю) |
. |
Висновок: |
(рекомендоване рiшення органу юстицiї про вiдмову в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта та правовi пiдстави його прийняття) |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу
юстицiї (виконавець) |
___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Додаток 5 до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України та проведення їх державної реєстрацiї (пiдпункт 4 пункту 11) |
____________________________________________
(найменування органу юстицiї)
ПОГОДЖУЮ
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
|
|||||
|
|
|||||
___ ____________ 20__ року | ___ ____________ 20__ року |
ВИСНОВОК
про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй
реєстрацiї
(найменування мiнiстерства, iншого органу, який прийняв акт) |
(вид, дата, номер та заголовок акта) |
(дата надходження до органу юстицiї) |
Стислий змiст акта: |
Зворотний бiк
Стисла iнформацiя щодо: |
; |
2) вiдповiдностi Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї з урахуванням практики Європейського суду з прав людини |
; |
3) вiдповiдностi мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, та зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС) |
. |
Висновок: |
(рекомендоване рiшення органу юстицiї про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, та правовi пiдстави його прийняття) |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу юстицiї | ___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Уповноважена посадова особа органу
юстицiї (виконавець) |
___________ (пiдпис) |
Власне iм'я ПРIЗВИЩЕ |
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |