Документ скасований: Наказ КРМ № 119 від 07.02.2006

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА РЕГIОНАЛЬНА МИТНИЦЯ

НАКАЗ

вiд 05.08.2005 р. N 735


Про внесення змiн до наказу Київської регiональної митницi вiд 24.12.2004 р. N 1250

     На виконання вимог статтi 71 Митного кодексу України, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.04.2003 р. N 584 "Про затвердження Порядку визначення мiсця здiйснення митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, що перемiщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України", наказу Держмитслужби України вiд 09.11.2004 р. N 801 "Про затвердження Порядку взаємодiї митних органiв при митному оформленнi товарiв за листами-узгодженнями", з метою вдосконалення порядку митного оформлення товарiв за листами-узгодженнями наказую:

     1. Унести змiни до Тимчасового порядку взаємодiї Київської регiональної митницi з iншими митними органами при митному оформленнi товарiв за листами-узгодженнями, виклавши його в редакцiї, що додається.

     2. Начальникам пiдроздiлiв митного оформлення:

     2.1. Ознайомити особовий склад з вимогами наказу.

     2.2. Забезпечити iнформування суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi про введення в дiю даного наказу.

     3. Вважати такими, що втратили чиннiсть:

     - наказ Київської регiональної митницi вiд 05.04.2005 р. N 264;

     - наказ Київської регiональної митницi вiд 20.03.2000 р. N 236.

     4. Начальнику загального вiддiлу (Балкова Н. В.) довести даний наказ до пiдроздiлiв митного оформлення.

     5. Контроль за виконанням даного наказу прокласти на заступникiв начальника Київської регiональної митницi згiдно з їх функцiональними обов'язками.

Тимчасово виконуючий обов'язки начальника митницi О. М. Ольховик

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Київської регiональної митницi
вiд 5 серпня 2005 р. N 735

Порядок
взаємодiї Київської регiональної митницi з iншими митними органами при митному оформленнi товарiв за листами-узгодженнями (далi - Порядок)

1. Загальнi положення

     1.1. Цей Порядок визначає механiзм взаємодiї Київської регiональної митницi (далi - КРМ) з iншими митними органами при здiйсненнi митного оформлення товарiв за листами-узгодженнями i спрямований на запобiгання ухиленням суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (далi - суб'єкти ЗЕД) вiд сплати податкiв i зборiв.

     1.2. У цьому Порядку термiни вживаються в такому значеннi:

     посадова особа сектору по оформленню листiв-узгоджень вiддiлу органiзацiї митного контролю (далi - посадова особа сектору) - посадова особа, яка вповноважена на проведення оформлення листiв-узгоджень;

     керiвництво митного пiдроздiлу (далi - керiвництво МП) - начальник вiддiлу органiзацiї митного контролю, його заступники або вповноважена ним особа;

     посадова особа пiдроздiлу митного оформлення (далi - посадова особа ПМО) - посадова особа, яка вповноважена на проведення митного оформлення за листом-узгодженням;

     керiвництво пiдроздiлу митного оформлення (далi - керiвництво ПМО) - начальник пiдроздiлу митного оформлення або вповноважена ним особа;

     посадова особа загального вiддiлу (далi - посадова особа ЗВ) - посадова особа загального вiддiлу, яка проводить облiк листiв-узгоджень;

     керiвництво митницi - начальник митницi або його заступники;

     iнша митниця - для посадових осiб сектору та митницi облiку - це митниця оформлення, для посадових осiб пiдроздiлу митного оформлення та митницi оформлення - це митниця облiку.

     Iншi термiни, що використовуються в цьому Порядку, визначенi у Митному кодексi України, пунктi 1.2 наказу Держмитслужби України вiд 09.11.2004 р. N 801 та iнших нормативно-правових актах.

     1.3. Лист-узгодження застосовується у випадках, передбачених Порядком визначення мiсця здiйснення митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, що перемiщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України, затвердженим постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.04.2003 N 584.

     1.4. Для оформлення листiв-узгоджень в Київськiй регiональнiй митницi (далi - КРМ) створений сектор по оформленню листiв-узгоджень у складi вiддiлу органiзацiї митного контролю (далi - Сектор). Оформлення листiв-узгоджень проводиться виключно посадовими особами сектору, крiм випадкiв оформлення листiв-узгоджень на товари, експорт чи iмпорт яких пiдлягає експортному контролю.

     1.5. Оформлення листiв-узгоджень на товари, експорт чи iмпорт яких пiдлягає експортному контролю, проводиться виключно вповноваженими посадовими особами вантажного вiддiлу N 8 КРМ, згiдно з положеннями Порядку взаємодiї Київської регiональної митницi з iншими митними органами при митному оформленнi товарiв за листами-узгодженнями, затвердженого наказом КРМ вiд 24.12.2004 р. N 1250.

     1.6. Лист-узгодження заповнюється декларантом за допомогою персональної електронної обчислювальної машини (далi - ПЕОМ) на аркушах паперу формату А4 за формою, яка наведена в додатку 1 до цього Порядку. Виправлення, внесення змiн та пiдчистки в ньому не допускаються.

     Номер листа-узгодження заповнюється за такою схемою:

ххххххххх /x/ ххххххх ,
1 2 3

     де 1 - код ПМО, у якому проводиться митне оформлення товарiв, згiдно з Класифiкатором митних органiв України та їх структурних пiдроздiлiв, затвердженим наказом Держмитслужби України вiд 02.04.2004 N 233 (зi змiнами й доповненнями);

     2 - остання цифра поточного року;

     3 - порядковий номер листа-узгодження.

     1.7. Листи-узгодження на здiйснення митного оформлення поза зоною дiяльностi КРМ, можуть надаватися на одну партiю товарiв або на весь обсяг контракту.

     1.8. Оформленi листи-узгодження формуються в справи, згiдно з номенклатурою справ, зберiгаються в секторi на протязi 1 року та передаються до архiву митницi.

     Порядок передачi та термiн зберiгання в архiвi митницi визначається Iнструкцiєю щодо формування та передачi справ до архiву Київської регiональної митницi, затвердженою начальником КРМ 10.06.97.

     1.9. Для здiйснення контролю за результатами митного оформлення товарiв на пiдставi листiв-узгоджень використовується електронний реєстр листiв-узгоджень в Єдинiй автоматизованiй iнформацiйнiй системi Держмитслужби України (далi - Реєстр). Реєстр формується у виглядi таблицi. Форма Реєстру наведена у додатку 2 до наказу Держмитслужби України вiд 09.11.2004 р. N 801.

     1.10. Доступ до Реєстру каналами електронного зв'язку забезпечується посадовим особам сектору та ПМО у межах їх службових повноважень з метою занесення даних, здiйснення контролю за результатами митного оформлення, а також для актуалiзацiї Реєстру.

2. Оформлення листа-узгодження в Київськiй регiональнiй митницi

     2.1. Декларант, який має намiр оформити у митному вiдношеннi товари в зонi дiяльностi iншої митницi, нiж митниця облiку, подає до сектору заяву про необхiднiсть надання листа-узгодження в двох примiрниках на iм'я начальника митницi облiку та митницi оформлення. Заява повинна мiстити вiдомостi, необхiднi для заповнення Реєстру та мотивовану причину щодо проведення митного оформлення у визначенiй у данiй заявi митницi.

     Декларантом подається лист-узгодження в трьох примiрниках, до яких долучається магнiтний носiй iнформацiї, з електронною копiєю листа-узгодження, в установленому форматi та два пакети документiв. Пакети документiв разом з листом-узгодженням та заявою прошиваються суб'єктом ЗЕД i завiряються пiдписом уповноваженої особи пiдприємства (суб'єкта пiдприємницької дiяльностi) та печаткою цього пiдприємства. На зворотному боцi останнього аркуша кожного пакета документiв учиняється запис

"Прошито та пронумеровано   аркушiв.
(цифрами та прописом кiлькiсть)
Декларант   ".
(посада, пiдпис, iнiцiали, прiзвище)

     До пакета документiв додаються завiренi в установленому порядку копiї таких документiв:

     - зовнiшньоекономiчний договiр (контракт) з додатками до нього;

     - договiр комiсiї, доручення тощо (при потребi);

     - картка реєстрацiї-облiку контракту або лiцензiї (при потребi).

     Крiм перерахованого вище, посадовiй особi сектору надаються засвiдченi в установленому порядку копiї документiв, якi вказують на необхiднiсть проведення митного оформлення у визначенiй митницi, копiя облiкової картки суб'єкта ЗЕД, копiя про декларування валютних коштiв або довiдка про їх вiдсутнiсть.

     Для проведення iдентифiкацiї посадовою особою сектору перерахованих вище документiв, декларантом мають надаватися їх оригiнали.

     У разi подання документiв представником пiдприємства, яке здiйснює декларування на пiдставi договору, посадовiй особi сектору додатково подаються копiї та оригiнали документiв, якi засвiдчують повноваження представника такого пiдприємства.

     2.2. Посадова особа сектору перевiряє повноваження декларанта, реквiзити суб'єкта ЗЕД, вiдсутнiсть порушень суб'єкта ЗЕД за мiсцем державної реєстрацiї (тимчасове ввезення/вивезення, iнформацiя вiд ВКДВ про недоставлення вантажiв та iнше), можливе введення режиму iндивiдуального лiцензування та тимчасового призупинення зовнiшньоекономiчної дiяльностi, вiдповiднiсть даних електронної копiї листа-узгодження даним, зазначеним у листi-узгодженнi, наданi комплекти документiв. За вiдсутностi зауважень у графi "Посадова особа сектору" на всiх екземплярах листа-узгодження проставляє пiдпис, прiзвище та вiдбиток ОНП. Вiдбиток ОНП проставляється також на зворотному боцi останнього аркуша пакета документiв у мiсцi прошивання.

     Подальше оформлення листа-узгодження до моменту його видачi проводиться без участi декларанта.

     2.3. При порушеннi декларантом вимог, наведених у п. 2.1 Порядку, виявленнi невiдповiдностi даних електронної та паперової копiї листа-узгодження, невiдповiдностi вiдомостей зазначених в листi-узгодженнi та пiдшитих в пакетi документiв, лист-узгодження до розгляду не приймається. Такий лист-узгодження повертається декларанту для доопрацювання з накладенням резолюцiї посадової особи сектору на зворотному боцi одного з екземплярiв листа-узгодження щодо причин повернення. При повторному зверненнi до посадової особи сектору з метою оформлення доопрацьованого листа-узгодження, декларантом надається екземпляр згаданого листа-узгодження для скорочення часу розгляду документiв при повторному зверненнi.

     2.4. Пiсля проставлення вiдмiток посадової особи сектору всi екземпляри листа-узгодження надаються керiвництву МП, яке при вiдсутностi зауважень у графi "Начальник митного пiдроздiлу або вповноважена ним особа" на всiх примiрниках листа-узгодження проставляє свою посаду, особистий пiдпис та прiзвище.

     2.5. Всi екземпляри листа-узгодження з вiдмiтками посадової особи сектору та керiвництва митного пiдроздiлу надаються посадовiй особi загального вiддiлу для реєстрацiї.

     2.6. Якщо лист-узгодження надається на товари, експорт чи iмпорт яких пiдлягає лiцензуванню i квотуванню або якi перемiщуються за зовнiшньоекономiчними договорами (контрактами), що пiдлягають реєстрацiї в установленому порядку, то посадовiй особi сектору надаються оригiнали карток реєстрацiї-облiку контракту чи оригiнал лiцензiї.

     На оригiналах карток-реєстрацiї контракту та лiцензiї посадова особа сектору вчиняє запис "Ураховано при оформленнi в __________________ митницi товарiв за кодом _________ згiдно з УКТ ЗЕД у кiлькостi _______________ на суму ________________________" i завiряє його вiдбитком ОНП.

     Оригiнал лiцензiї та один з оригiналiв картки-реєстрацiї контракту реєструється в Журналi реєстрацiї лiцензiй (карток-реєстрацiї контракту) та залишається в секторi на контролi.

     2.7. У разi прийняття керiвництвом митницi рiшення про вiдмову в оформленнi листа-узгодження, на одному з примiрникiв листа-узгодження накладається вiдповiдна резолюцiї, яка засвiдчується вiдбитком гербової печатки митницi. Всi екземпляри листа-узгодження через посадову особу сектору повертаються декларанту.

     2.8. При позитивному рiшеннi та за наявностi вiдмiток керiвництва митницi у графi "Начальник митницi облiку" листа-узгодження, посадова особа загального вiддiлу (далi - ЗВ) заносить необхiднi данi в ПЕОМ та роздруковує картку видачi документа. На всiх примiрниках листа-узгодження особистий пiдпис керiвництва митницi засвiдчується вiдбитком гербової печатки митницi. Всi екземпляри листа-узгодження разом з пакетами документiв передаються посадовiй особi сектору, яка направляє засобами електронної пошти до ЄАIС електронну копiю листа-узгодження.

     2.9. Пiсля отримання вiд ЄАIС протоколу прийняття електронної копiї, у якому зазначено номер листа-узгодження, посадова особа сектору проставляє на примiрниках листа-узгодження його номер, реєструє лист-узгодження в журналi облiку листiв-узгоджень на ПЕОМ, пiдтверджує розмiщення листа-узгодження в Реєстрi та в подальшому здiйснює контроль за результатами митного оформлення товарiв за цим листом-узгодженням. З цього моменту лист-узгодження вважається оформленим у повному обсязi.

     2.10. Один примiрник листа-узгодження разом з оригiналом заяви та пакетом документiв зберiгається в секторi. Два примiрники листа-узгодження разом з пакетом документiв, заявою i магнiтним носiєм видаються декларанту, який робить вiдмiтку про отримання зазначених документiв у картцi видачi документа.

3. Митне оформлення товарiв за листами-узгодженнями в Київськiй регiональнiй митницi

     3.1. З метою здiйснення митного оформлення товарiв за листами-узгодженнями в Київськiй регiональнiй митницi декларант звертається до посадової особи ЗВ та надає заяву про намiр оформити товари в цiй митницi, два примiрники листа-узгодження, завiренi гербовою печаткою митницi облiку i пакет документiв.

     3.2. Посадова особа ЗВ облiковує обидва примiрники листа-узгодження шляхом присвоєння вхiдного номера та передає примiрники листа-узгодження i пакет документiв на розгляд керiвництву митницi.

     3.3. У разi прийняття керiвництвом митницi рiшення про можливiсть митного оформлення товарiв та визначення ПМО, де буде здiйснено митне оформлення, обидва примiрники листа-узгодження вiзуються i засвiдчуються вiдбитком гербової печатки митницi. Один екземпляр листа-узгодження залишається в загальному вiддiлi митницi.

     3.4. Другий примiрник листа-узгодження разом з пакетом документiв та заявою передається декларанту для звернення до посадової особи визначеного ПМО з метою проведення митного оформлення товарiв. Для чiткого контролю проведення митного оформленням за листами-узгодженнями керiвництво ПМО визначає посадову особу, яка має доступ до ЄАIС i буде проводити митне оформлення за листом-узгодженням, шляхом накладення вiдповiдної резолюцiї на листi-узгодженнi.

     3.5. Посадова особа ПМО перевiряє поданi документи та вiдповiднiсть даних, зазначених у листi-узгодженнi, даним в ЄАIС. За вiдсутностi зауважень, реєструє лист-узгодження в журналi облiку листiв-узгоджень з iнших митниць або у електронному виглядi на ПЕОМ. При виявленнi зауважень або розбiжностей наданих документiв з даними в ЄАIС документи до розгляду не приймаються до внесення вiдповiдних змiн в ЄАIС митницею оформлення.

     3.6. Пiд час заповненнi ВМД декларантом, в графi 44 ВМД обов'язково зазначається пiд кодом "0030" вiдповiдно до Класифiкатора документiв, затвердженого наказом Держмитслужби України вiд 09.07.97 р. N 307 (у редакцiї наказу Держмитслужби України вiд 18.04.2002 р. N 207) i зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 24.09.97 р. за N 443/2247, номер, який формується за такою схемою:

xxxxxxxxx /x/ xxxxxx /xxx ,
1 2 3

     де елементи 1, 2, 3 формуються вiдповiдно до глави 2 Порядку взаємодiї митних органiв при митному оформленнi товарiв за листами-узгодженнями, затвердженого наказом Держмитслужби вiд 09.11.2004 N 801;

     4 - вiдомостi з графи 32 ВМД.

     3.7. Пiсля завершення оформлення ВМД посадова особа ПМО:

     - робить вiдповiдну вiдмiтку в Реєстрi;

     - роздруковує витяг з Реєстру, завiряє його ОНП i долучає до оформленої ВМД, яка зберiгається в справах ПМО;

     - долучає оригiнал листа-узгодження до пакета документiв разом з ВМД.

     3.8. Якщо лист-узгодження оформлено на весь обсяг товарiв у межах договору (контракту), а декларант заявляє не повний обсяг цих товарiв, оригiнал листа-узгодження долучається разом з пакетом документiв до ВМД, по якiй було оформлено перший обсяг товарiв. З оригiналу листа-узгодження робиться копiя, на якiй посадовою особою ПМО вчинюється напис "Оригiнал листа-узгодження знаходиться разом з ВМД N _______", такий напис завiряється ОНП посадової особи ПМО. На зворотному боцi такої копiї посадовою особою ПМО при кожному митному оформленнi за цим листом-узгодженням вчинюється запис про номер ВМД, за якою була оформлена ця частина товарiв. Кожен запис завiряється ОНП посадової особи ПМО.

     3.9. Якщо декларантом надано до митного оформлення неповний обсяг товарiв у межах договору (контракту) i ним прийнято рiшення про закiнчення митного оформлення товарiв, що оформлюються поза мiсцем державної реєстрацiї суб'єкта ЗЕД за листом-узгодженням, у межах договору (контракту), то декларант подає до ПМО письмову заяву про дострокове припинення дiї листа-узгодження. Пiсля накладення керiвництвом митницi оформлення резолюцiї на заявi посадова особа ПМО робить вiдповiдну вiдмiтку в Реєстрi про закiнчення дiї листа-узгодження. Заява завiряється ОНП посадової особи ПМО та долучається до пакета документiв, який зберiгається в ПМО.

     3.10. Якщо керiвництвом митницi оформлення приймається рiшення про вiдмову в митному оформленнi товарiв, то на листi-узгодженнi накладається вiдповiдна резолюцiя. Лист-узгодження передається через посадову особу ЗВ декларанту.

4. Анулювання листа-узгодження

     4.1. У разi дострокового припинення дiї листа-узгодження за рiшенням керiвництва митницi облiку або керiвництва митницi оформлення, якщо є пiдстави вважати, що товари й транспортнi засоби перемiщуються через митний кордон України з порушенням норм Митного кодексу України та iнших законiв України з питань митної справи, на листi-узгодженнi накладається вiдповiдна резолюцiя керiвництва митницi.

     Митний орган, який iнiцiював дострокове припинення дiї листа-узгодження, в день прийняття такого рiшення, зобов'язує сектор або вiдповiдний ПМО внести вiдповiднi вiдмiтки до Реєстру та надати письмове повiдомлення суб'єкту ЗЕД про дострокове припинення дiї листа-узгодження iз зазначенням причин.

     4.2. Лист-узгодження може бути також анульований за письмовою заявою декларанта. Для анулювання листа-узгодження декларант подає посадовiй особi сектору мотивовану письмову заяву разом з оригiналом листа-узгодження. Керiвництво МП накладає на заявi резолюцiю про анулювання цього листа-узгодження.

     Посадова особа сектору перевiряє в Реєстрi iнформацiю про митне оформлення товарiв за цим листом-узгодженням.

     Анулювання листа-узгодження проводиться лише в разi, якщо митне оформлення за ним не здiйснювалося.

     4.3. У разi анулювання листа-узгодження на митне оформлення товарiв, якi пiдлягають лiцензуванню та квотуванню або у разi реєстрацiї контрактiв у Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України, посадова особа сектору, яка провела анулювання листа-узгодження, на оригiналi лiцензiї (картки-реєстрацiї контракту) анулює напис про врахування за даним листом-узгодженням наступним чином:

     - перекреслює напис;

     - внизу вчиняє напис "Напис анульовано";

     - проставляє пiдпис (повне прiзвище);

     - вираховує новий залишок (з урахуванням анулювання);

     - завiряє напис ОНП.

     Видача оригiналу лiцензiї або картки-реєстрацiї контракту декларанту, для внесення в неї змiн у Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України, проводиться тiльки на пiдставi письмової заяви декларанта при обов'язковому узгодженнi цього питання з керiвництвом МП та митницi.

     4.4. Анулювання листа-узгодження проводиться посадовою особою сектору таким чином:

     лист-узгодження перекреслюється по дiагоналi й на ньому вчиняється запис "Анульовано";

     проставляються дата анулювання, прiзвище й пiдпис цiєї посадової особи, якi завiряються її ОНП;

     4.5. Пiсля проведення анулювання посадова особа МП негайно повiдомляє про це iншу митницю, шляхом внесення даних про анулювання листа-узгодження до Реєстру. Анульованi листи-узгодження залишаються у справах митного пiдроздiлу.

5. Прикiнцевi положення

     Керiвництво пiдроздiлiв та посадовi особи митницi, якi беруть участь у процесi оформлення листiв-узгоджень та проводять митне оформлення за листами-узгодженнями дотримуються вимог даного Порядку та несуть вiдповiдальнiсть за порушення вказаних вимог згiдно чинного законодавства.

 

Додаток 1
до наказу Київської регiональної митницi
вiд 5 серпня 2005 р. N 735

ЛИСТ-УЗГОДЖЕННЯ N ххххххххх /х/ххххххх ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ТОВАРIВ У МИТНИЦI, ПОЗА ЗОНОЮ ДIЯЛЬНОСТI ЯКОЇ РОЗТАШОВАНИЙ СУБ'ЄКТ ЗЕД

Начальниковi   митницi
(назва митницi облiку)
Пiдприємство  
(повна назва юридичної особи або прiзвище, iм'я, по батьковi фiзичної особи
 
суб'єкта ЗЕД, її мiсцезнаходження чи мiсце проживання)
код за ЄДРПОУ (iдентифiкацiйний номер)   ,
п/р (грн.)   МФО   у банку   ,
(назва банку та його мiсцезнаходження)
п/р (вал.)   МФО   у банку   ,
(назва банку та його мiсцезнаходження)
просить дати дозвiл на проведення митного оформлення в  
 
(назва митницi оформлення)
митницi товарiв:  
(найменування товарiв, їх коди за УКТ ЗЕД
 
i кiлькiсть у межах контракту або партiї товарiв)
 
 
 
 
 
фактурна вартiсть товарiв   ,
валюта платежу   ,
у митному режимi   .
Документи, поданi для отримання листа-узгодження:
Заява вiд "___" ____________ 200_ року N _______________,
контракт вiд "___" ____________ 200_ року N ________ i додатки до нього,
картка реєстрацiї-облiку контракту вiд "___" ____________ 200_ року
N _________________ (при потребi);
лiцензiя вiд "___" ____________ 200_ року N ________________ (при потребi).
Керiвник пiдприємства    
(суб'єкт пiдприємницької дiяльностi) (пiдпис, дата) (iнiцiали, прiзвище)

РIШЕННЯ

Київська регiональна митниця не заперечує проти проведення митного оформлення товарiв, зазначених у листi-узгодженнi N ххххххххх/х/ххххххх,
у   митницi.
(назва митницi оформлення)

Остаточне визначення коду товару за УКТЗЕД та його митної вартостi здiйснюється при митному оформленнi.

Примiтки:  
 
 
 
Посадова особа митного пiдроздiлу (черговий)    
(пiдпис, дата) (iнiцiали, прiзвище)
Посадова особа митного пiдроздiлу   М.П.  
(пiдпис, дата) (iнiцiали, прiзвище)
Начальник митного пiдроздiлу    
(пiдпис, дата) (iнiцiали, прiзвище)
Резолюцiя  
Начальник Київської регiональної митницi   М.П.  
(пiдпис, дата) (iнiцiали, прiзвище)
Резолюцiя  
Начальник   митницi   М.П.  
(назва митницi оформлення) (пiдпис, дата) (iнiцiали, прiзвище)
Номер ВМД  
 
 
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.