Документ скасований: Наказ Мінфіну № 271 від 02.03.2015

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ
Київ

вiд 14 вересня 2009 року N 855


Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
6 жовтня 2009 р. за N 935/16951


     Вiдповiдно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України вiд 07.02.2008 N 109 "Про першочерговi заходи щодо забезпечення реалiзацiї та гарантування конституцiйного права на звернення до органiв державної влади та органiв мiсцевого самоврядування" та з метою полiпшення умов реалiзацiї конституцiйного права громадян на звернення до Державної митної служби України, iнших митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй, удосконалення органiзацiї розгляду порушених у зверненнях питань наказую:

     1. Затвердити Порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях, що додається.

     2. Керiвникам структурних пiдроздiлiв Державної митної служби України, iнших митних органiв, спецiалiзованих митних установ та органiзацiй забезпечити вивчення та виконання вимог Порядку пiдпорядкованим особовим складом.

     3. Управлiнню справами (Погорєлова Т. В.) та Юридичному департаменту (Бабюк В. Л.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацiю.

     4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Служби Пiковського I. О.

     5. Цей наказ набирає чинностi з дня офiцiйного опублiкування.

Голова Служби А. В. Макаренко
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Мiнiстра фiнансiв України I. I. Уманський

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної митної служби України
вiд 14 вересня 2009 р. N 855
Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
6 жовтня 2009 р. за N 935/16951

Порядок
розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

I. Загальнi положення

     1.1. Цей Порядок розроблений вiдповiдно до статтi 40 Конституцiї України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України вiд 07.02.2008 N 109 "Про першочерговi заходи щодо забезпечення реалiзацiї та гарантування конституцiйного права на звернення до органiв державної влади та органiв мiсцевого самоврядування", постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14.04.97 N 348 "Про затвердження Iнструкцiї з дiловодства за зверненнями громадян в органах державної влади i мiсцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на пiдприємствах, в установах, органiзацiях незалежно вiд форм власностi, в засобах масової iнформацiї" (зi змiнами), вiд 24.09.2008 N 858 "Про затвердження Класифiкатора звернень громадян" та вiд 24.06.2009 N 630 "Про затвердження Методики оцiнювання рiвня органiзацiї роботи iз зверненнями громадян в органах виконавчої влади".

     1.2. Цей Порядок визначає процедуру розгляду звернень громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях (далi - митнi органи). Пiд зверненнями громадян слiд розумiти викладенi в письмовiй або уснiй формi пропозицiї (зауваження), заяви (клопотання) i скарги.

     1.3. Розгляд звернень та особистий прийом громадян є важливою дiлянкою роботи митних органiв, в результатi якої отримується iнформацiя про недолiки в дiяльностi цих органiв, постiйно пiдтримується зв'язок iз широкими верствами населення, що сприяє розвитку й удосконаленню митної справи в Українi.

     1.4. У заявах (клопотаннях) заявниками висловлюється прохання про сприяння в реалiзацiї їх прав та iнтересiв або про визнання статусу, прав i свобод. У зв'язку з цим потреба у сприяннi в реалiзацiї права виникає тiльки пiсля того, як громадянин зазнав труднощiв з його реалiзацiєю. Так само потреба в допомозi з визнанням права виникає тодi, коли митний орган або посадова особа вiдмовили громадяниновi у визнаннi за ним цього права.

     1.5. Дiя цього Порядку не поширюється на порядок розгляду:

     а) заяв i скарг громадян, встановлений кримiнально-процесуальним, цивiльно-процесуальним, трудовим законодавством i законодавством про захист економiчної конкуренцiї;

     б) звернень, що можуть надходити до митних органiв, реєструватися вiддiлом органiзацiйного та документального забезпечення у загальному дiловодствi або вiдповiдними пiдроздiлами митних органiв, уповноваженими на прийняття, реєстрацiю та їх розгляд, а саме:

     подання яких передбачено нормативно-правовими актами (порядками, технологiчними схемами, iнструкцiями тощо), що визначають порядок здiйснення митного контролю та митного оформлення товарiв;

     про вiдмову вiд митного оформлення ввезених або отриманих у мiжнародному поштовому вiдправленнi предметiв та про вiдмову вiд митного оформлення предметiв на користь держави тощо;

     з питань соцiально-побутового забезпечення (надання квартир, матерiальної допомоги, путiвок, органiзацiї лiкування тощо);

     стосовно надання довiдок про нарахування (перерахування) пенсiй, про розмiр грошового забезпечення.

     Якщо звернення громадян, зазначенi у пiдпунктi "б" цього пункту, мiстять також скарги на дiї (бездiяльнiсть) посадових осiб митних органiв, iнформацiю або повiдомлення про злочин, прохання сприяти в реалiзацiї порушених прав та законних iнтересiв громадян, пропозицiї щодо покращення роботи митних органiв, то такi звернення пiдлягають окремiй реєстрацiї та розгляду згiдно iз Законом України "Про звернення громадян" та цим Порядком.

     1.6. Скарги громадян на податковi зобов'язання, нарахованi митними органами, розглядаються згiдно з Порядком розгляду митними органами скарг платникiв податкiв на податковi зобов'язання, нарахованi митними органами, затвердженим наказом Державної митної служби України вiд 08.02.2006 N 97, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 20.02.2006 за N 151/12025 (iз змiнами).

     1.7. Рiшення, дiї (бездiяльнiсть) посадових осiб митних органiв можуть бути оскарженi у випадках, визначених статтею 4 Закону України "Про звернення громадян".

II. Попереднiй розгляд та реєстрацiя звернень громадян

     2.1. Дiловодство за зверненнями громадян ведеться окремо вiд iнших видiв дiловодства i покладається в Державнiй митнiй службi України на вiддiл листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами, в iнших митних органах - на вiддiл органiзацiйного та документального забезпечення, а у разi вiдсутностi в структурi митного органу вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення - на iнший пiдроздiл митного органу або посадову особу, уповноважену на ведення дiловодства за зверненнями громадян.

     2.2. Звернення може бути усним (викладене громадянином i записане пiд час особистого прийому посадовою особою, уповноваженою на проведення в митному органi особистого прийому громадян) або письмовим (виконане у виглядi тексту на паперi та надiслане поштою або передане громадянином до митного органу особисто чи через уповноважену ним особу, якщо цi повноваження оформленi вiдповiдно до чинного законодавства). До письмового звернення заявником можуть додаватись будь-якi документи та iншi матерiали, що стосуються порушених у зверненнi питань.

     2.3. Звернення можуть бути iндивiдуальними (звернення окремої особи) та колективними (звернення групи осiб).

     2.4. Звернення в iнтересах громадянина може бути подано iншою особою, трудовим колективом або органiзацiєю, яка здiйснює правозахисну дiяльнiсть, що отримали вiд громадянина вiдповiднi повноваження, оформленi згiдно з чинним законодавством. Звернення в iнтересах неповнолiтнiх i недiєздатних осiб подаються їх законними представниками.

     2.5. Анонiмне звернення - це письмове звернення без зазначення мiсця проживання, не пiдписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство.

     Анонiмне звернення реєструється, але розгляду не пiдлягає та пiдшивається до справи за номенклатурою справ митного органу. Рiшення про визнання звернення анонiмним та залишення його без розгляду приймає в Державнiй митнiй службi України Голова Служби за поданням начальника Управлiння справами, в iнших митних органах - керiвник митного органу за поданням начальника вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення або iншої посадової особи митного органу, уповноваженої на ведення дiловодства за зверненнями громадян.

     2.6. Повторне звернення - звернення, що надiйшло до митного органу вiд тiєї самої особи з того самого питання, якщо перше звернення вирiшено по сутi.

     Повторними вважаються також звернення, у яких: оскаржується рiшення, прийняте за попереднiм зверненням; повiдомляється про несвоєчасне вирiшення питання, що порушувалося в попередньому зверненнi, якщо з часу надходження останнього минув установлений законодавством строк розгляду й вiдповiдь громадянину не надавалась; не вирiшено по сутi або вирiшено не в повному обсязi питання, порушене в першому зверненнi.

     Звернення вiд громадян з одного й того ж питання, надiсланi органами вищого рiвня до пiдпорядкованих митних органiв для розгляду, повторними не вважаються.

     Звернення в iнтересах однiєї й тiєї ж особи або групи заявникiв з одного й того ж питання, якi були надiсланi рiзним адресатам, але надiйшли на розгляд до одного й того ж митного органу, вважаються дублетними.

     2.7. Усi звернення громадян, що надходять до митних органiв, повиннi прийматися, попередньо розглядатися й централiзовано реєструватися в день їх надходження в порядку, визначеному Iнструкцiєю з дiловодства за зверненнями громадян в органах державної влади i мiсцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на пiдприємствах, в установах, органiзацiях незалежно вiд форм власностi, в засобах масової iнформацiї, затвердженою постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14.04.97 N 348, та цим Порядком. Конверт, у якому надiйшло звернення, зберiгається разом з ним до закiнчення строку зберiгання звернення.

     2.8. Попереднiй розгляд звернень громадян у Державнiй митнiй службi України здiйснюється начальником вiддiлу листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами, у структурних пiдроздiлах Державної митної служби України - посадовою особою, уповноваженою на ведення дiловодства за зверненнями громадян у вiдповiдному структурному пiдроздiлi, в iнших митних органах - начальником вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення або iншою посадовою особою митного органу, уповноваженою на ведення дiловодства за зверненнями громадян.

     2.9. Попереднiй розгляд включає перевiрку правильностi оформлення, ознайомлення зi змiстом, визначення порядку подальшої роботи зi зверненням(и) громадянина (громадян).

     2.10. У зверненнi має бути зазначено прiзвище, iм'я, по батьковi, мiсце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозицiї, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

     Письмове звернення повинно бути пiдписано заявником (заявниками) iз зазначенням дати.

     Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, реєструється та повертається заявниковi з вiдповiдними роз'ясненнями в термiн не пiзнiше як п'ять днiв вiд дня його надходження. Копiя такого звернення та копiя листа з роз'ясненням, яким повернуто звернення заявнику, залишається у тому митному органi, до якого звернувся заявник. Рiшення про повернення звернення заявнику в Державнiй митнiй службi України приймається начальником Управлiння справами за поданням начальника вiддiлу листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами, в iнших митних органах - керiвником митного органу за поданням начальника вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення або iншої посадової особи митного органу, уповноваженої на ведення дiловодства за зверненнями громадян.

     2.11. Не розглядаються повторнi звернення одним i тим же органом вiд одного й того ж громадянина з одного й того ж питання, якщо перше вирiшено по сутi, а також звернення, якi подано з порушенням термiнiв, передбачених статтею 17 Закону України "Про звернення громадян", та звернення осiб, визнаних судом недiєздатними. Рiшення про припинення розгляду такого звернення приймає керiвник митного органу, про що повiдомляється особi, яка подала звернення.

     2.12. Звернення, яке мiстить питання, що не належить до компетенцiї митного органу, у п'ятиденний термiн пiсля його реєстрацiї пересилається на розгляд до вiдповiдного органу, до компетенцiї якого належить зазначене питання, про що одночасно iнформується заявник, з роз'ясненням пiдстав передачi звернення. Рiшення про пересилання звернення за належнiстю приймається керiвником митного органу або його заступником згiдно з розподiлом функцiональних обов'язкiв. Копiя звернення громадянина залишається в справi митного органу, який переслав оригiнал звернення за належнiстю до вiдповiдного органу.

     2.13. Реєстрацiя письмового звернення громадянина здiйснюється пiсля його попереднього розгляду. Вона полягає в нанесеннi на вiльному вiд тексту мiсцi на першiй сторiнцi звернення вiдбитка реєстрацiйного штампа митного органу (додаток 1), на якому зазначаються дата надходження звернення i його реєстрацiйний iндекс, та в занесеннi даних про це звернення до реєстрацiйно-контрольної картки, придатної для оброблення персональним комп'ютером.

     2.14. Реєстрацiйно-контрольна картка є основним облiковим документом письмового звернення громадянина, до якої поетапно, в мiру розгляду звернення заноситься така iнформацiя, зокрема:

     а) реєстрацiйний iндекс та дата надходження звернення;

     б) прiзвище, iм'я та по батьковi громадянина;

     в) адреса громадянина;

     г) найменування органу державної влади, iнших органiв, установ, органiзацiй, засобу масової iнформацiї, прiзвище та iнiцiали вповноваженої особи, що звертаються в iнтересах заявника, вихiдний номер та дата листа, яким надiслано звернення;

     ґ) короткий змiст звернення;

     д) характеристика звернення згiдно з пунктом 3.2 роздiлу III цього Порядку;

     е) резолюцiя керiвника митного органу;

     є) дата i пiдстави для вiдмови в розглядi звернення або припинення розгляду, посада, прiзвище та iнiцiали посадової особи, яка прийняла це рiшення;

     ж) данi про доведення звернення до виконавцiв та перемiщення звернення у митному органi;

     з) вихiдний номер i дата листа, яким звернення, вирiшення якого не належить до компетенцiї митного органу, було надiслане для розгляду в iнший орган;

     и) iнформацiя про запити, що надсилались пiд час розгляду звернення (куди або кому надсилались, дати та вихiднi номери запитiв, реєстрацiйнi номери та дати отриманих вiдповiдей);

     i) результати розгляду звернення згiдно з пiдпунктом 3.2.9 пункту 3.2 роздiлу III цього Порядку, дата та вихiдний номер вiдповiдi громадянину; 

     ї) номер справи, в якiй зберiгається звернення;

     й) данi про надходження повторних та дублетних звернень.

     2.15. Реєстрацiйний iндекс звернення складається з початкової лiтери прiзвища заявника, порядкового номера звернення, що надiйшло, наприклад К-401. У разi надходження звернення через уповноважених представникiв у реєстрацiйному iндексi зазначається початкова лiтера прiзвища особи, iнтереси якої представляються. При надходженнi звернення, не пiдписаного автором, у реєстрацiйному iндексi проставляються лiтери Б/П.

     2.16. Колективне звернення реєструється iз зазначенням в реєстрацiйному iндексi початкової лiтери прiзвища особи, яка в списку заявникiв, що пiдписали звернення, зазначена першою.

     2.17. Дублетне звернення реєструється пiд реєстрацiйним iндексом першого звернення з додаванням порядкового номера, що проставляється через косу риску, наприклад К-401/1, К-401/2.

     2.18. Включення в реєстрацiйний iндекс номера справи, де буде зберiгатись звернення громадянина, доцiльне лише у разi систематизацiї звернень у рiзнi справи за тематикою питань, алфавiтом, мiсцем проживання громадян тощо та наявнiстю в номенклатурi справ митного органу вiдповiдних справ.

     2.19. Повторнi звернення реєструються так само, як i первиннi. При цьому в правому верхньому кутку картки проставляється напис або штамп "Повторно" (додаток 2) i до звернення долучається все попереднє листування.

     2.20. Керiвник митного органу зобов'язаний з'ясувати причини надходження повторного звернення громадянина. Якщо воно викликано порушенням установленого порядку розгляду, то посадовi особи, якi допустили порушення прав громадянина, несуть вiдповiдальнiсть вiдповiдно до їх посадових iнструкцiй та законодавства України.

     2.21. Дiловодство за зверненнями громадян, адресованими безпосередньо керiвникам структурних пiдроздiлiв Державної митної служби України, ведеться окремо вiд iнших видiв дiловодства i покладається на посадову особу, уповноважену на ведення дiловодства за зверненнями громадян у вiдповiдному структурному пiдроздiлi. Керiвником структурного пiдроздiлу Державної митної служби України, на iм'я якого надiйшло звернення, або особою, що його замiщує, пiд час розгляду звернення можуть бути прийнятi рiшення передбаченi пiдпунктом 3.2.9 пункту 3.2 роздiлу III цього Порядку.

     2.22. У структурних пiдроздiлах митних органiв облiк звернень громадян, зареєстрованих у пiдроздiлах, зазначених у пунктi 2.1 цього роздiлу, здiйснюється окремо вiд iнших видiв документiв, iз занесенням даних про звернення громадян до облiково-контрольних карток посадовими особами, вiдповiдальними за ведення загального дiловодства, аналогiчно їх реєстрацiї, визначенiй у пунктах 2.13 - 2.19 цього роздiлу.

III. Класифiкацiя звернень громадян

     3.1. Усi звернення громадян, що надходять до митних органiв, класифiкуються за характеристикою звернень та основним питанням, що порушується у зверненнях громадян.

     3.2. Характеристика звернень

     3.2.1. За формою надходження:

     а) поштою;

     б) на особистому прийомi;

     в) через уповноважену особу;

     г) через органи влади;

     ґ) через засоби масової iнформацiї;

     д) вiд iнших органiв, установ, органiзацiй.

     3.2.2. За ознакою надходження:

     а) первинне;

     б) повторне;

     в) дублетне;

     г) неодноразове;

     ґ) масове.

     3.2.3. За видами:

     а) пропозицiя (зауваження);

     б) заява (клопотання);

     в) скарга.

     3.2.4. За статтю авторiв звернень:

     а) чоловiча;

     б) жiноча.

     3.2.5. За суб'єктом:

     а) iндивiдуальне;

     б) колективне;

     в) анонiмне.

     3.2.6. За типом:

     а) телеграма;

     б) лист;

     в) усне.

     3.2.7. За категорiями авторiв звернень:

     а) учасник вiйни;

     б) дитина вiйни;

     в) iнвалiд Великої Вiтчизняної вiйни;

     г) iнвалiд вiйни;

     ґ) учасник бойових дiй;

     д) ветеран працi;

     е) iнвалiд I групи;

     є) iнвалiд II групи;

     ж) iнвалiд III групи;

     з) дитина-iнвалiд;

     и) одинока мати;

     i) Мати-героїня;

     ї) багатодiтна сiм'я;

     й) особа, що потерпiла вiд Чорнобильської катастрофи;

     к) учасник лiквiдацiї наслiдкiв аварiї на Чорнобильськiй АЕС;

     л) Герой України;

     м) Герой Радянського Союзу;

     н) Герой Соцiалiстичної Працi;

     о) дитина;

     п) iншi категорiї.

     3.2.8. За соцiальним станом авторiв звернень:

     а) пенсiонер;

     б) робiтник;

     в) селянин;

     г) працiвник бюджетної сфери;

     ґ) державний службовець;

     д) вiйськовослужбовець;

     е) пiдприємець;

     є) безробiтний;

     ж) учень, студент;

     з) служитель релiгiйної органiзацiї;

     и) особа, що позбавлена волi; особа, воля якої обмежена;

     i) iншi.

     3.2.9. За результатами розгляду:

     а) вирiшено позитивно;

     б) вiдмовлено у задоволеннi;

     в) дано роз'яснення;

     г) звернення, що повернуто авторовi вiдповiдно до статей 5 i 7 Закону України "Про звернення громадян";

     ґ) звернення, що пересилається за належнiстю вiдповiдно до статтi 7 Закону України "Про звернення громадян";

     д) звернення, що не пiдлягає розгляду вiдповiдно до статей 8 i 17 Закону України "Про звернення громадян".

     3.3. Основнi питання, що порушуються у зверненнях громадян

Iндекс Змiст питання
010 Промислова полiтика
020 Аграрна полiтика
030 Транспорт i зв'язок
040 Економiчна, цiнова, iнвестицiйна, зовнiшньоекономiчна, регiональна полiтика та будiвництво, пiдприємство
050 Фiнансова, податкова, митна полiтика
0501 Затримка митного оформлення
0502 Визначення коду товару
0503 Звiльнення вiд сплати митних платежiв
0504 Оскарження розмiру нарахованих митних платежiв
0505 Надання дозволу на перемiщення товарiв через митний кордон України при ввезеннi, вивезеннi (пересиланнi), транзитi
0506 Продовження термiну тимчасового ввезення (вивезення) товарiв на (з) митну(ої) територiю(ї) України, транзиту через митну територiю України або доставки до митного органу призначення
0507 Ввезення (вивезення) на постiйне мiсце проживання особистих речей та товарiв громадян
0508 Оскарження рiшень у справах про порушення митних правил
0509 Вiдчуження товарiв, ввезених на пiльгових умовах
0510 Надання роз'яснень з питань митного законодавства
0511 Пропозицiї щодо вдосконалення аспектiв митної справи
060 Соцiальний захист
070 Праця i заробiтна плата
080 Охорона здоров'я
090 Комунальне господарство
100 Житлова полiтика
110 Екологiя та природнi ресурси
120 Забезпечення дотримання законностi та охорони правопорядку, реалiзацiя прав i свобод громадян, неправомiрнi дiї або бездiяльнiсть посадових осiб митних органiв
130 Сiм'я, дiти, молодь, гендерна рiвнiсть, фiзична культура i спорт
140 Культура та культурна спадщина
150 Освiта, наукова, науково-технiчна, iнновацiйна дiяльнiсть та iнтелектуальна власнiсть
160 Iнформацiйна полiтика, дiяльнiсть засобiв масової iнформацiї
170 Дiяльнiсть об'єднань громадян, релiгiя та мiжконфесiйнi вiдносини
180 Дiяльнiсть Верховної Ради України, Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України
190 Дiяльнiсть центральних органiв виконавчої влади (в т. ч. кадрова дiяльнiсть: питання прийому/звiльнення до/з митних органiв, накладення дисциплiнарних стягнень, необ'єктивна атестацiя, небажане перемiщення по службi)
200 Дiяльнiсть мiсцевих органiв виконавчої влади
210 Дiяльнiсть органiв мiсцевого самоврядування
220 Обороноздатнiсть, суверенiтет, мiждержавнi i мiжнацiональнi вiдносини
230 Державне будiвництво, адмiнiстративно-територiальний устрiй
240 Iнше

IV. Розгляд звернень громадян

     4.1. Письмовi звернення громадян, адресованi керiвнику митного органу, пiдлягають обов'язковому розгляду керiвником митного органу (посадовою особою, що виконує його обов'язки) або заступниками керiвника митного органу вiдповiдно до їх повноважень з метою визначення належностi питань, порушених у цих зверненнях, до компетенцiї митних органiв; визначення виконавця, до компетенцiї якого належить вирiшення порушеного у зверненнi питання.

     4.2. Звернення жiнок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соцiалiстичної Працi, iнвалiдiв Великої Вiтчизняної вiйни беруться пiд особистий контроль та розглядаються керiвниками митних органiв особисто.

     4.3. На розгляд керiвнику митного органу або його заступникам звернення громадян подаються в день їх надходження.

     4.4. Повторнi та дублетнi звернення, якi надiйшли пiсля опрацювання первинного звернення, подаються на розгляд разом з матерiалами розгляду первинного звернення.

     4.5. Дублетнi звернення громадян, отриманi пiд час опрацювання первинного звернення, пiсля реєстрацiї передаються виконавцевi та виконуються разом з первинним (крiм випадкiв, коли дублетнi звернення надходять вiд органiв державної влади з вимогою iнформувати їх про результати розгляду).

     4.6. Розгляд звернення громадянина керiвником митного органу або його заступниками здiйснюється не довше трьох днiв з дня надходження звернення.

     4.7. У разi необхiдностi посадова особа, що здiйснювала попереднiй розгляд звернення громадянина, готує проект резолюцiї до нього.

     4.8. Резолюцiя складається з прiзвища та iнiцiалiв виконавця, чiтко визначеного доручення щодо виконання звернення, пiдпису посадової особи, що надала доручення, та дати.

     4.9. Доручати розгляд звернення громадянина посадовiй особi, рiшення, дiя або бездiяльнiсть якої оскаржується, забороняється.

     4.10. Опрацювання звернень громадян структурними пiдроздiлами митних органiв здiйснюється вiдповiдно до їх функцiональних повноважень.

     4.11. Керiвники митних органiв i їх структурних пiдроздiлiв при розглядi звернень громадян зобов'язанi дотримуватися такого порядку розгляду, який би забезпечував найбiльш об'єктивне та якiсне їх вирiшення. При цьому слiд уважно заглиблюватися в суть питань авторiв звернень, у разi потреби вимагати у спiввиконавцiв матерiали їх перевiрки, направляти працiвникiв на мiсця для перевiрки викладених у зверненнi фактiв, застосовувати iншi заходи для всебiчного вирiшення поставлених автором звернення питань, з'ясовувати й приймати рiшення щодо усунення причин i умов, якi спонукають авторiв скаржитись.

     4.12. Рiшення, якi приймаються за зверненнями, мають бути мотивованими й ґрунтуватися на нормах законодавства та доведенi до вiдома заявника. Посадова особа, визнавши звернення таким, що пiдлягає задоволенню, зобов'язана забезпечити своєчасне й правильне виконання прийнятого рiшення, а в разi визнання питання звернення (скарги) обґрунтованим - ужити заходiв до поновлення порушених прав громадян.

     4.13. При розглядi звернень особлива увага придiляється вирiшенню проблем, з якими звертаються ветерани вiйни та працi, iнвалiди, громадяни, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи, багатодiтнi сiм'ї, одинокi матерi та iншi громадяни, якi потребують соцiального захисту та пiдтримки.

     4.14. Звернення й запити народних депутатiв України, якi надiйшли в iнтересах громадян, реєструються окремо вiд загального дiловодства як "звернення громадянина" та розглядаються протягом строкiв, установлених статтями 15 i 16 Закону України "Про статус народного депутата України". Розгляд звернень i запитiв народних депутатiв України береться пiд особливий контроль. Про результати розгляду таких звернень i запитiв керiвник митного органу повiдомляє народного депутата України.

     Звернення, запити депутатiв мiсцевих рад, якi надiйшли в iнтересах громадян, реєструються згiдно з абзацом першим цього пункту та розглядаються протягом термiнiв, установлених статтями 13 та 22 Закону України "Про статус депутатiв мiсцевих рад".

     4.15. Звернення громадян, що надiйшли з редакцiй газет, журналiв, радiо й телебачення, розглядаються митними органами в строки, передбаченi статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

     4.16. Якщо про результати розгляду звернення потрiбно повiдомити iншу органiзацiю або у зверненнi порушуються важливi питання дiяльностi митних органiв, такi звернення беруться на особливий контроль i розглядаються в першу чергу. У цих випадках на листах i реєстрацiйно-контрольних картках проставляється напис або штамп "КОНТРОЛЬ" (додаток 3).

     4.17. Термiн розгляду звернень громадян обчислюється з дня, наступного за днем реєстрацiї звернення в митному органi, по день реєстрацiї заявнику вiдповiдi на його звернення. Якщо останнiй день термiну розгляду звернення припадає на неробочий день, то останнiм днем термiну вважається перший пiсля нього робочий день.

     Звернення розглядаються й щодо них приймаються рiшення в термiн не бiльше одного мiсяця вiд дня їх надходження, ураховуючи вихiднi, святковi й неробочi днi, а тi, якi не потребують додаткового вивчення та проведення перевiрки за ними, - невiдкладно, але не пiзнiше 15 днiв вiд дня їх реєстрацiї.

     Якщо в мiсячний термiн вирiшити порушенi у зверненнi питання неможливо, то керiвник вiдповiдного митного органу або його заступник установлюють термiн, потрiбний для розгляду звернення, про що повiдомляється особi, яка його подала. При цьому загальний строк вирiшення питань, порушених у зверненнi, не може перевищувати 45 днiв.

     У разi надiслання звернення для розгляду й прийняття рiшення до пiдвiдомчих митних органiв термiн розгляду такого звернення обчислюється з дня надходження його до митного органу вищого рiвня. Про результат розгляду таких звернень та надання вiдповiдi заявнику пiдвiдомчий митний орган iнформує митний орган вищого рiвня.

     У разi неможливостi в силу об'єктивних причин виконання в установлений термiн доручення керiвника (заступника керiвника) митного органу щодо розгляду звернення цей термiн може бути продовжений керiвником (заступником керiвника) митного органу, який надав доручення. При цьому керiвник пiдроздiлу-виконавця заздалегiдь, але не пiзнiше нiж за п'ять днiв до закiнчення цього термiну, доповiдає про це керiвнику (заступнику керiвника, що доручив розглядати звернення) митного органу й порушує питання про продовження термiну виконання доручення в межах термiнiв, установлених законодавством про звернення громадян. При цьому заявниковi не пiзнiше нiж за день до закiнчення ранiше визначеного термiну розгляду звернення надсилається письмове повiдомлення про продовження термiну розгляду звернення з аргументованими поясненнями.

     Iнформацiя про продовження термiну розгляду звернення заноситься до реєстрацiйно-контрольної картки у пiдроздiлi, яким розглядається звернення, а також повiдомляється: у Державнiй митнiй службi України - начальнику вiддiлу листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами; у рештi митних органiв - начальнику вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення або посадовiй особi митного органу, уповноваженiй на ведення дiловодства за зверненнями громадян.

     4.18. Якщо у зверненнi разом з питаннями, що належать до компетенцiї митних органiв, порушуються питання, якi пiдлягають вирiшенню iншими органами державної влади, то при наданнi вiдповiдi на звернення громадянину також роз'яснюється порядок подальшого вирiшення цих питань.

     4.19. За результатом розгляду звернень та за наявностi вiдомостей про вчиненi або пiдготовлюванi злочини керiвник митного органу приймає рiшення про iнформування правоохоронних або iнших державних органiв згiдно з вимогами:

     статтi 97 Кримiнально-процесуального кодексу України;

     статтi 10 Закону України "Про боротьбу з корупцiєю";

     статтi 26 Митного кодексу України;

     пiдпунктiв "а" i "б" пункту 1 статтi 18 Закону України "Про органiзацiйно-правовi основи боротьби з органiзованою злочиннiстю".

     Визначення адресатiв, яким надсилаються повiдомлення чи матерiали перевiрки iнформацiї, службового розслiдування тощо, здiйснюється на пiдставi статей 112 i 116 Кримiнально-процесуального кодексу України й частини першої статтi 10 Закону України "Про боротьбу з корупцiєю".

     4.20. Пiд час розгляду звернень забороняється розголошення вiдомостей про громадян та змiсту звернень не причетним до виконання звернення особам.

     4.21. Вiдповiдь за результатами розгляду звернення в обов'язковому порядку надається тим митним органом, який його отримав i до компетенцiї якого входить розв'язання порушених у зверненнi питань, за пiдписом керiвникiв або осiб, яким право вчиняти пiдпис надано керiвником митного органу.

     4.22. Рiшення про вiдмову в задоволеннi вимог або прохань, викладених у зверненнi, доводиться до вiдома громадянина в письмовiй формi з посиланням на чинне законодавство й викладенням мотивiв вiдмови, а також з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рiшення. При цьому зазначаються заходи, якi вживались митним органом для перевiрки цього звернення.

     4.23. Вiдповiдi про результати розгляду звернень громадян оформляються вiдповiдно до законодавства про мови.

     4.24. Реєстрацiя вiдповiдей на звернення громадян та їх вiдправка адресатам здiйснюються в Державнiй митнiй службi України загальним вiддiлом Управлiння справами, в iнших митних органах - вiддiлом органiзацiйного та документального забезпечення, а у разi вiдсутностi в структурi митного органу вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення - iншим пiдроздiлом митного органу або посадовою особою, уповноваженою на ведення дiловодства. Реєстрацiя вiдповiдей на звернення громадян, що надiйшли на iм'я керiвникiв структурних пiдроздiлiв Державної митної служби України, здiйснюється посадовими особами, вiдповiдальними за ведення дiловодства у цих структурних пiдроздiлах.

     4.25. Реєстрацiя вiдповiдей на звернення громадян здiйснюється в реєстрацiйно-контрольнiй картотецi вихiдної кореспонденцiї загального дiловодства з додаванням до реєстрацiйного iндексу вихiдного документа реєстрацiйного iндексу звернення громадянина, на яке дається вiдповiдь.

     4.26. Звернення вважається повнiстю опрацьованим, якщо розглянуто всi поставленi в ньому питання, прийнято обґрунтоване рiшення й ужито необхiдних заходiв щодо вирiшення порушених питань, а заявника повiдомлено про результати розгляду звернення й прийняте рiшення.

     4.27. Письмова вiдповiдь громадянину надсилається рекомендованим листом через пiдроздiл поштового зв'язку. На прохання (усне або письмове) громадянина письмова вiдповiдь видається йому на руки за умови власноручного напису громадянином на другому примiрнику листа, який залишається в справi митного органу: "Лист вiд ________ N _________ отримав на руки", прiзвище, iнiцiали, особистий пiдпис, дата.

     4.28. Пiсля завершення розгляду звернення громадянина та прийняття вiдповiдного рiшення воно разом з матерiалами розгляду повертається виконавцем (посадовою особою митного органу, вiдповiдальною за ведення дiловодства у пiдроздiлi) в Державнiй митнiй службi України пiд пiдпис в облiково-контрольнiй картцi пiдроздiлу посадовiй особi вiддiлу листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами, в iнших митних органах - пiд пiдпис в облiково-контрольнiй картцi пiдроздiлу посадовiй особi вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення, а у разi вiдсутностi в структурi митного органу вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення - посадовiй особi iншого пiдроздiлу митного органу, уповноваженiй на ведення дiловодства за зверненнями громадян.

V. Особистий прийом громадян

     5.1. Особистий прийом громадян проводиться в митних органах керiвниками й iншими посадовими особами митних органiв, якi мають право приймати рiшення з вiдповiдних питань.

     5.2. Особистий прийом проводиться регулярно в установленi днi й години в зручний для громадян час вiдповiдно до графiкiв особистого прийому громадян. При вирiшеннi питання про час прийому враховуються внутрiшнiй розпорядок роботи митних органiв, а також iншi мiсцевi умови й можливостi.

     5.3. Графiки особистого прийому громадян у митних органах затверджуються керiвниками цих органiв. У разi структурних або кадрових змiн в митному органi до графiкiв особистого прийому в тижневий термiн вносяться вiдповiднi змiни.

     5.4. Графiк особистого прийому громадян iз зазначенням прiзвищ посадових осiб, якi повиннi приймати вiдвiдувачiв, часу й мiсця приймання доводиться до вiдома громадян через засоби масової iнформацiї, вивiшується в примiщеннях митних органiв у мiсцях, зручних для вiльного огляду.

     5.5. У Державнiй митнiй службi України особистий прийом поза часом, зазначеним у графiку, проводиться посадовою особою вiддiлу листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами з 9.00 до 12.30 та з 14.00 до 18.00, крiм вихiдних i святкових днiв.

     5.6. Усi звернення громадян, поданi на особистому прийомi, реєструються в Журналi реєстрацiї звернень громадян пiд час особистого прийому посадовими особами митного органу (додаток 4). Якщо вирiшити порушене в усному зверненнi питання безпосередньо на особистому прийомi неможливо, воно розглядається у тому ж самому порядку, що й письмове звернення. Про результат розгляду усного звернення громадянину повiдомляється письмово або усно, за його бажанням.

     5.7. Для особистого прийому громадян в митних органах iснують спецiальнi кiмнати - громадськi приймальнi, якi обладнуються належним iнвентарем i забезпечуються нормативно-правовими актами та iнформацiйними матерiалами. Вхiд до громадської приймальнi має бути вiльним, без оформлення перепусток.

     5.8. За бажанням вiдвiдувачiв може здiйснюватися попереднiй запис на особистий прийом. Прийом громадян Головою Державної митної служби України або його заступниками здiйснюється лише за попереднiм записом i з питань, якi не можуть бути вирiшенi керiвниками структурних пiдроздiлiв Державної митної служби України.

     5.9. Керiвники митних органiв особисто розглядають звернення та забезпечують проведення першочергового особистого прийому жiнок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соцiалiстичної Працi, iнвалiдiв Великої Вiтчизняної вiйни.

     5.10. При особистому прийомi громадян можуть бути присутнi їхнi представники, повноваження яких оформлено в установленому законом порядку. Особам, якi не перебувають у родинних або юридично значимих вiдносинах з особами, що прийшли на особистий прийом, забороняється перебувати в примiщеннi, де вiн проводиться.

     5.11. Посадова особа, яка здiйснює особистий прийом, для забезпечення квалiфiкованого розв'язання поставлених вiдвiдувачем питань може залучити до їх розгляду працiвникiв вiдповiдних структурних пiдроздiлiв митного органу або одержати вiд них потрiбну iнформацiю.

     5.12. Особистий прийом iноземних громадян i осiб без громадянства здiйснюється в загальному порядку.

     5.13. Особистий прийом громадян розпочинається з пропозицiї вiдвiдувачевi назвати своє прiзвище, iм'я та по батьковi, мiсце проживання, надати документ, що посвiдчує його особу, або засвiдчити наявнiсть повноважень на представництво iнтересiв iншої особи (вiдсутнiсть такого документа є пiдставою для вiдмови в прийомi), а також викласти суть питання, з яким вiн звертається. Якщо з цього питання громадянин вже звертався до митного органу, то перед початком бесiди вивчаються наявнi матерiали.

     5.14. Голова Державної митної служби України, його заступники, директори департаментiв i начальники управлiнь (далi - керiвництво Держмитслужби) пiд час планових вiдряджень до регiонiв можуть також проводити особистий прийом громадян.

     Iнформування громадськостi про час i мiсце проведення такого заходу здiйснюється керiвником митного органу не пiзнiше нiж за три днi до його проведення.

     Попереднiй запис на такий особистий прийом громадян здiйснюється посадовою особою митного органу за розпорядженням керiвника митного органу.

     Напередоднi проведення особистого прийому керiвник митного органу подає керiвництву Держмитслужби список громадян, якi записанi на прийом, iз зазначенням прiзвища, iменi, по батьковi, мiсця проживання, змiсту порушеного питання, а також, у разi наявностi, матерiали розгляду його попереднiх звернень та iнформацiю про прийнятi митним органом за ними рiшення.

     Данi про особу (осiб), що звернулась(ись) до митного органу пiд час проведення виїзних особистих прийомiв керiвництвом Держмитслужби, а також короткий змiст питань, з якими вона (вони) звернулась(ись), результати розгляду звернень записуються в Журналi реєстрацiї звернень громадян пiд час особистого прийому посадовими особами митного органу, де здiйснювався такий особистий прийом.

     Письмовi звернення, поданi громадянами пiд час таких прийомiв, передаються для реєстрацiї та подальшого опрацювання до вiддiлу листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами не пiзнiше нiж через добу пiсля повернення з вiдрядження керiвництва Держмитслужби. У Журналi реєстрацiї звернень громадян пiд час особистого прийому посадовими особами митного органу проставляється вiдмiтка про одержання письмового звернення, дата передачi звернення до вiддiлу листiв i органiзацiї прийому громадян Управлiння справами та прiзвище посадової особи, через яку передано таке звернення.

     5.15. Посадова особа, яка проводить прийом, керується законодавчими та iншими нормативно-правовими актами й у межах своєї компетенцiї має право прийняти одне з таких рiшень:

     а) задовольнити прохання чи вимогу й повiдомити вiдвiдувача про порядок i строк виконання прийнятого рiшення;

     б) вiдмовити в задоволеннi прохання чи вимоги, повiдомивши заявника про мотиви вiдмови й порядок оскарження прийнятого рiшення;

     в) прийняти письмове звернення (якщо питання потребують додаткового вивчення й перевiрки) i пояснити вiдвiдувачевi причини неможливостi розв'язання питань пiд час особистого прийому, а також порядок i строк розгляду його звернення;

     г) якщо вирiшення питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенцiї митних органiв, то посадова особа, яка проводить прийом, пояснює йому, до якого органу державної влади або мiсцевого самоврядування, пiдприємства, органiзацiї чи установи потрiбно звернутися з метою його вирiшення, i по можливостi надає в цьому допомогу (повiдомляє адресу, номер телефону тощо).

     5.16. Керiвництво митного органу зобов'язане забезпечити особистий прийом згiдно iз затвердженим графiком особистого прийому громадян. За вiдсутностi посадової особи, яка згiдно з графiком здiйснює особистий прийом, прийом здiйснюють посадовi особи, якi виконують її обов'язки.

VI. Узагальнення, аналiз письмових i усних звернень громадян та забезпечення контролю за їх розглядом

     6.1. Письмовi й уснi звернення громадян, а також критичнi зауваження, якi в них мiстяться, необхiдно узагальнювати й аналiзувати з метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та iнтересiв громадян, вивчення громадської думки, удосконалення роботи митних органiв. Особливу увагу слiд звернути на усунення причин, якi викликають повторнi й колективнi скарги, а також змушують громадян звертатися до органiв державної влади, засобiв масової iнформацiї з питань, якi можуть i повиннi розглядатись митним органом на мiсцi.

     6.2. За результатами аналiзу складається аналiтична довiдка з конкретними пропозицiями щодо подальшого вдосконалення органiзацiї роботи зi зверненнями громадян.

     6.3. Аналiтичнi довiдки про роботу зi зверненнями громадян у митних органах подаються до Управлiння справами Державної митної служби України за перший квартал, пiврiччя, 9 мiсяцiв i рiк до 2-го числа мiсяця, наступного за звiтним перiодом.

     6.4. Результати аналiзу звернень громадян використовуються при перевiрках роботи митних органiв i є предметом розгляду на колегiї Державної митної служби України та оперативних нарадах керiвникiв митних органiв.

     6.5. Керiвники митних органiв, структурних пiдроздiлiв митних органiв здiйснюють безпосереднiй контроль за додержанням установленого законодавством, в тому числi цим Порядком, стану органiзацiї роботи з розгляду звернень громадян.

     6.6. Керiвники структурних пiдроздiлiв Державної митної служби України контролюють процес розгляду звернень громадян, надiсланих ними до митних органiв, i своєчаснiсть надання митними органами iнформацiї та матерiалiв, необхiдних для розгляду звернення.

     6.7. При здiйсненнi контролю особлива увага звертається на об'єктивнiсть перевiрки фактiв, що зазначенi у зверненнях, законнiсть i обґрунтованiсть прийнятих за ними рiшень, повноту розгляду порушених питань, своєчаснiсть надання вiдповiдей заявникам.

     6.8. Доручення щодо розгляду звернення громадянина знiмається з контролю лише пiсля того, як вжито заходiв щодо вирiшення всiх питань, порушених у зверненнi i заявнику надана вичерпна письмова вiдповiдь. Рiшення про зняття звернення з контролю приймає посадова особа митного органу, яка надавала доручення на розгляд звернення. Попереднi вiдповiдi на звернення, взятi на контроль, не є пiдставою для зняття останнiх з контролю.

     6.9. Стан роботи з питань розгляду звернень i прийому громадян у митних органах перевiряється щорiчно внутрiшнiми комiсiйними перевiрками та пiд час комплексних i тематичних перевiрок роботи митних органiв.

     Пiд час перевiрок усебiчно вивчається органiзацiя роботи з питань розгляду усних та письмових звернень громадян i проведення їх особистого прийому, викриваються недолiки в цiй роботi й надається практична допомога в усуненнi останнiх. Результати перевiрок вiдображаються в актах або довiдках.

     Оцiнка службової дiяльностi посадових осiб митних органiв дається з урахуванням їх роботи зi зверненнями громадян.

     6.10. Стан роботи з питань розгляду звернень громадян та органiзацiї їх особистого прийому, а також окремi заяви й скарги, при розглядi яких були допущенi формалiзм, байдужiсть i тяганина, при потребi розглядаються на оперативнiй нарадi митного органу iз заслуховуванням керiвникiв пiдроздiлiв.

VII. Оприлюднення iнформацiї про роботу зi зверненнями громадян

     7.1. Керiвники митних органiв органiзовують та контролюють:

     7.1.1. Iнформування громадськостi про роботу щодо забезпечення конституцiйного права громадян на звернення шляхом публiкування в засобах масової iнформацiї, в тому числi в мережi Iнтернет на веб-сайтi митного органу, не рiдше одного разу на пiврiччя матерiалiв про результати цiєї роботи, огляду звернень громадян i роз'яснень з найбiльш актуальних питань митної справи.

     7.1.2. Публiкування не рiдше одного разу на рiк у засобах масової iнформацiї, в тому числi в мережi Iнтернет на веб-сайтi митного органу, графiка особистого прийому громадян митного органу. У разi внесення змiн до цього графiка iнформування про це громадськостi через засоби масової iнформацiї та веб-сайти митного органу в мережi Iнтернет.

VIII. Зберiгання матерiалiв дiловодства за зверненнями громадян

     8.1. До завершення розгляду зберiгання звернень громадян з матерiалами щодо їх розгляду забезпечується керiвниками пiдроздiлiв митних органiв i посадовими особами, вiдповiдальними за дiловодство в них.

     8.2. Пiсля завершення розгляду та прийняття вiдповiдного рiшення звернення громадян з матерiалами щодо їх розгляду формуються у справи та зберiгаються в Державнiй митнiй службi України у вiддiлi листiв i органiзацiї прийому громадян, у рештi митних органiв - у вiддiлi органiзацiйного та документального забезпечення або посадової особи митного органу, уповноваженої на ведення дiловодства за зверненнями громадян. При формуваннi справ перевiряється правильнiсть спрямування документiв до справи, їх комплектнiсть. Звернення, за яким не прийнято рiшення, а також неправильно оформленi документи пiдшивати до справи забороняється. Неправильно оформленi документи повертаються для виправлення виконавцям.

     Зберiгання справ у виконавцiв забороняється.

     8.3. Кожне звернення з усiма документами щодо його розгляду й вирiшення порушених у ньому питань становить у справi самостiйну групу, вмiщується в м'яку обкладинку (додаток 5), аркушi нумеруються, прошиваються та скрiплюються засвiдчувальним написом такого змiсту: "Прошито, пронумеровано _________ (цифрою та лiтерами) аркушiв", посада, П. I. Б. та пiдпис посадової особи митного органу, що прошивала документи. У разi одержання повторного звернення або появи додаткових документiв вони пiдшиваються до цiєї групи документiв.

     8.4. Самостiйнi групи документiв за зверненнями громадян розмiщуються в справi у порядку зростання вхiдного реєстрацiйного номера. Обкладинка справи оформлюється за встановленою формою (додаток 6).

     8.5. Пiсля закiнчення календарного року складається внутрiшнiй опис документiв справи, в якiй зберiгаються звернення громадян (додаток 7). Справа та реєстрацiйно-контрольнi картки передаються для подальшого зберiгання в архiв митного органу.

     8.6. Строк зберiгання документiв за зверненнями громадян визначається Перелiком типових документiв, що утворюються в дiяльностi органiв державної влади та мiсцевого самоврядування, iнших пiдприємств, установ та органiзацiй, iз зазначенням строкiв зберiгання документiв, затвердженим наказом Головного архiвного управлiння при Кабiнетi Мiнiстрiв України вiд 20.07.98 N 41, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 17.09.98 за N 576/3016 (iз змiнами).

     8.7. Пiсля закiнчення встановлених строкiв зберiгання на пiдставi рiшення експертної комiсiї митного органу та згiдно з актом на знищення, затвердженим керiвником митного органу та погодженим вiдповiдним архiвним пiдроздiлом, звернення громадян та матерiали щодо їх розгляду пiдлягають знищенню.

IX. Вiдповiдальнiсть за порушення законодавства про звернення громадян

     Посадовi особи, якi допустили порушення законодавства про звернення громадян, несуть цивiльну, адмiнiстративну або кримiнальну вiдповiдальнiсть, передбачену чинним законодавством України. До зазначених посадових осiб за неналежне виконання службових обов'язкiв з розгляду звернень громадян можуть застосовуватись заходи дисциплiнарного стягнення.

Начальник Управлiння справами Т. В. Погорєлова

 

Додаток 1
до Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

Реєстрацiйний штамп митного органу

 

 

Додаток 2
до Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

Штамп для повторних звернень

 

 

Додаток 3
до Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

Штамп особливого контролю

 

 

Додаток 4
до Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

Журнал
реєстрацiї звернень громадян пiд час особистого прийому посадовими особами

_______________________________________________
(найменування митного органу)

N
з/п
Дата прийому Прiзвище, iнiцiали та посада керiвника або iншої посадової особи, що веде прийом Прiзвище, iм'я, по батьковi, адреса проживання, мiсце роботи, категорiя та соцiальний стан громадянина Порушене питання Кому доручено розгляд звернення (прiзвище, iнiцiали), змiст доручення, строк виконання* Прийнятi рiшення з порушених питань, реєстрацiйнi iндекси вiдповiдi громадянину та iнших документiв, в яких мiстяться остаточнi рiшення з порушених питань
короткий змiст iндекс питання
1 2 3 4 5 6 7 8

____________
     * Якщо заявнику надано роз'яснення на особистому прийомi, в графi робиться запис "Роз'яснено", а при поданнi письмового звернення - запис "Лист". 

 

Додаток 5
до Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

Обкладинка самостiйної групи звернень

 

Пiдлягає зберiганню у  
(назва пiдроздiлу)

 

Кiлькiсть аркушiв у справi  

 

 

Додаток 6
до Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

Обкладинка справи

 

 

Додаток 7
до Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

ВНУТРIШНIЙ ОПИС
документiв справи N ________

N
з/п
Iндекс та дата документа Назва документа (звернення зазначаються з прiзвищем та iнiцiалами громадянина) Номери аркушiв справи Примiтка
1 2 3 4 5
Разом   документiв.
(цифрами i лiтерами)
Кiлькiсть аркушiв внутрiшнього опису  
(цифрами i лiтерами)
       
(посада особи, яка склала внутрiшнiй опис документiв справи) (пiдпис) (дата) (iнiцiали, прiзвище)
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.