ДЕРЖАВНИЙ КОМIТЕТ ФIНАНСОВОГО МОНIТОРИНГУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМIНIСТРАЦIЯ УКРАЇНИ
МIНIСТЕРСТВО ВНУТРIШНIХ СПРАВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

вiд 10 серпня 2010 року N 131/595/367/439


Про внесення змiн до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв

Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
11 жовтня 2010 р. за N 910/18205


     З метою приведення нормативно-правових актiв у вiдповiднiсть iз вимогами Закону України вiд 18.05.2010 N 2258-VI "Про внесення змiн до Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом", удосконалення порядку надання Державним комiтетом фiнансового монiторингу України узагальнених матерiалiв та ефективностi їх розгляду правоохоронними органами наказуємо:

     1. Унести змiни до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв, затвердженого наказом Державного комiтету фiнансового монiторингу України, Державної податкової адмiнiстрацiї України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України вiд 28.11.2006 N 240/718/1158/755, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 15.12.2006 за N 1312/13186 (iз змiнами), виклавши його в новiй редакцiї, що додається.

     2. Цей наказ набирає чинностi через 10 днiв пiсля його державної реєстрацiї в Мiнiстерствi юстицiї України.

     3. Директору Департаменту аналiтичної роботи (Пiдгородецька Л. М.) спiльно з Юридичним управлiнням (Гаєвський I. М.) Державного комiтету фiнансового монiторингу України подати цей наказ на державну реєстрацiю вiдповiдно до Указу Президента України вiд 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств та iнших органiв виконавчої влади" (iз змiнами).

     4. Начальникам вiдповiдних структурних та територiальних пiдроздiлiв Державного комiтету фiнансового монiторингу України, Державної податкової адмiнiстрацiї України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України довести цей наказ до вiдома особового складу та забезпечити належне його виконання.

     5. Контроль за виконанням цього наказу покласти: у Державному комiтетi фiнансового монiторингу України - на заступника Голови Державного комiтету фiнансового монiторингу України В. П. Хилюка, у Державнiй податковiй адмiнiстрацiї України - на першого заступника Голови Державної податкової адмiнiстрацiї України - начальника податкової мiлiцiї В. В. Шейбута, у Мiнiстерствi внутрiшнiх справ України - на першого заступника Мiнiстра внутрiшнiх справ України - начальника Головного управлiння по боротьбi з органiзованою злочиннiстю С. П. Черних, у Службi безпеки України - на заступника Голови Служби безпеки України - начальника Головного управлiння боротьби з корупцiєю та органiзованою злочиннiстю В. Г. Рокитського та начальника Департаменту контррозвiдувального захисту економiки держави А. Ф. Кмiту.

Голова Державного комiтету фiнансового монiторингу України С. Г. Гуржiй
Голова Державної податкової адмiнiстрацiї України О. О. Папаiка
В. о. Мiнiстра внутрiшнiх справ України С. Є. Попков
Голова Служби безпеки України В. I. Хорошковський
ПОГОДЖЕНО:
Мiнiстр фiнансiв України Ф. О. Ярошенко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комiтету фiнансового монiторингу України, Державної податкової адмiнiстрацiї України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України
28.11.2006 N 240/718/1158/755
(у редакцiї наказу Державного комiтету фiнансового монiторингу України, Державної податкової адмiнiстрацiї України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України
вiд 10.08.2010 N 131/595/367/439)
Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
11 жовтня 2010 р. за N 910/18205

ПОРЯДОК
надання та розгляду узагальнених матерiалiв

I. Загальнi положення

     1. Цей Порядок визначає єдиний механiзм та систему:

     форми, структури та змiсту узагальнених матерiалiв Державного комiтету фiнансового монiторингу України (далi - Держфiнмонiторинг);

     надання Держфiнмонiторингом узагальнених матерiалiв до Державної податкової адмiнiстрацiї України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України (далi - правоохороннi органи), їх територiальних пiдроздiлiв;

     реєстрацiї та розгляду узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами;

     отримання Держфiнмонiторингом iнформацiї/документiв про хiд опрацювання узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами;

     запобiгання розголошенню iнформацiї, що мiститься в узагальнених матерiалах.

     2. У цьому Порядку термiни вживаються у такому значеннi:

     додатки до узагальнених матерiалiв - копiї документiв, якi стосуються вiдомостей про фiнансовi операцiї, та iнша iнформацiя, пов'язана з узагальненими матерiалами, у письмовiй та/або електроннiй формi (за наявностi);

     експертна комiсiя - комiсiя Держфiнмонiторингу з розгляду узагальнених матерiалiв, пiдготовлених до передачi правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам, склад i повноваження якої затверджуються окремим наказом Держфiнмонiторингу;

     надання узагальнених матерiалiв - дiї посадових осiб Держфiнмонiторингу, спрямованi на передачу у встановленому порядку правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам узагальнених матерiалiв у письмовiй та/або електроннiй формi;

     предикатний злочин - суспiльно небезпечне протиправне дiяння, що передувало легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом;

     реєстрацiя (облiк) узагальнених матерiалiв - присвоєння Держфiнмонiторингом кожному узагальненому матерiалу реєстрацiйного номера, а також реєстрацiя, взяття на облiк та фiксацiя в облiкових журналах, книгах i введення в статистичну звiтнiсть виявлених злочинiв правоохоронними органами та їх територiальними пiдроздiлами;

     розгляд узагальнених матерiалiв - перевiрка правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами вiдомостей, викладених в узагальнених матерiалах, та прийняття рiшення згiдно з кримiнально-процесуальним законодавством;

     супроводження узагальнених матерiалiв - пiдготовка i направлення Держфiнмонiторингом запитiв до правоохоронних органiв про хiд розгляду узагальнених матерiалiв, а також отримання iнформацiї вiд правоохоронних органiв, судових органiв про прийнятi рiшення за результатами їх розгляду, у тому числi щодо кримiнальних, оперативно-розшукових або контррозвiдувальних, судових справ, у яких використовувалися вiдомостi узагальнених матерiалiв; узагальнення iнформацiї щодо стану i результатiв розгляду узагальнених матерiалiв; надання консультативної допомоги правоохоронним органам; органiзацiя та проведення спiльних робочих нарад тощо;

     територiальнi пiдроздiли правоохоронних органiв - головнi управлiння, управлiння МВС в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мiстах Києвi, Севастополi та на залiзницях, регiональнi управлiння Служби безпеки України, пiдроздiли податкової мiлiцiї у складi державних податкових адмiнiстрацiй в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мiстах Києвi та Севастополi.

     Iншi термiни та поняття, якi вживаються у цьому Порядку, застосовуються у значеннях, визначених Законом України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму" (далi - Закон).

II. Пiдготовка узагальнених матерiалiв до передачi правоохоронним органам

     1. Iнформацiя про фiнансову операцiю або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, що пiдлягають фiнансовому монiторингу, а також про клiєнта, одержана Держфiнмонiторингом у встановленому законодавством порядку, обробляється та аналiзується на предмет наявностi достатнiх пiдстав:

     вважати, що операцiя або сукупнiсть пов'язаних мiж собою операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;

     пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму.

     У разi встановлення вищезазначених пiдстав Держфiнмонiторинг у встановленi цим Порядком строки надає до правоохоронних органiв вiдповiднi узагальненi матерiали.

     2. Узагальненi матерiали готуються Держфiнмонiторингом у письмовiй та/або електроннiй формi.

     3. Узагальненим матерiалам вiдповiдно до вимог Закону надається гриф обмеження доступу "Для службового користування".

     У разi якщо узагальненi матерiали мають додатки, якi мiстять банкiвську, комерцiйну, професiйну таємницю та таємницю страхування, в узагальнених матерiалах робиться вiдповiдний запис.

     4. Структура узагальнених матерiалiв:

     змiст;

     преамбула;

     описовi роздiли;

     резюме;

     мотивований висновок;

     додатки (за наявностi).

     5. Узагальненi матерiали мають мiстити такi вiдомостi:

     5.1. В обов'язковому порядку:

     5.1.1. Реєстрацiйний номер, дату, умовне найменування, пiдпис уповноваженої особи Держфiнмонiторингу.

     5.1.2. Опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили, або:

     опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi можуть бути пов'язанi з суспiльно небезпечним дiянням, що передувало легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили;

     опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi дають можливiсть пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили.

     5.1.3. Опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть вважати, що фiнансовi операцiї або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, або:

     опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть вважати, що фiнансовi операцiї або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з суспiльно небезпечним дiянням, що передує легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом;

     опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму.

     5.1.4. Схему фiнансових операцiй.

     5.1.5. Мотивований висновок, що фiнансовi операцiї можуть здiйснюватися з метою легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму або можуть здiйснюватися з метою вчинення дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму.

     5.2. У разi наявностi:

     5.2.1. Опис ознак, за якими суб'єкт фiнансового монiторингу виявив фiнансовi операцiї, що пiдлягали фiнансовому монiторингу.

     5.2.2. Код банку (МФО - BIC), найменування банку та номери рахункiв, через якi здiйснювалася фiнансова операцiя.

     5.2.3. Iнформацiю щодо iдентифiкацiї резидентiв:

     а) для фiзичної особи - прiзвище, iм'я та по батьковi, дату народження, серiю i номер паспорта (або iншого документа, що посвiдчує особу), дату видачi та орган, що його видав, мiсце проживання або мiсцеперебування фiзичної особи, iдентифiкацiйний номер згiдно з Державним реєстром фiзичних осiб - платникiв податкiв та iнших обов'язкових платежiв або серiю та номер паспорта, в якому проставлено вiдмiтку органiв державної податкової служби про вiдмову вiд одержання iдентифiкацiйного номера;

     б) для фiзичної особи - пiдприємця - прiзвище, iм'я та по батьковi, дату народження, серiю i номер паспорта (або iншого документа, що посвiдчує особу), дату видачi та орган, що його видав, мiсце проживання або мiсцеперебування фiзичної особи - пiдприємця, реквiзити свiдоцтва про державну реєстрацiю та орган, що його видав;

     в) для юридичної особи - повне найменування, мiсцезнаходження; реквiзити свiдоцтва про державну реєстрацiю та орган, що його видав, вiдомостi про органи управлiння та їх склад; данi, що iдентифiкують осiб, якi мають право розпоряджатися рахунками i майном, вiдомостi про власникiв iстотної участi в юридичнiй особi; вiдомостi про контролерiв юридичної особи; iдентифiкацiйний код згiдно з Єдиним державним реєстром пiдприємств та органiзацiй України.

     5.2.4. Iнформацiю щодо iдентифiкацiї нерезидентiв:

     а) для фiзичної особи - прiзвище, iм'я та по батьковi (за наявностi), дату народження, серiю i номер паспорта (або iншого документа, що посвiдчує особу), дату видачi та орган, що його видав, громадянство, мiсце проживання або мiсце тимчасового перебування фiзичної особи в Українi;

     б) для юридичної особи - повне найменування, мiсцезнаходження та реквiзити банку, в якому вiдкрито рахунок, номер банкiвського рахунку, вiдомостi про органи управлiння та їх склад; данi, що iдентифiкують осiб, якi мають право розпоряджатися рахунками та майном; вiдомостi про власникiв iстотної участi в юридичнiй особi; вiдомостi про контролерiв юридичної особи, копiя легалiзованого витягу з торгового, банкiвського чи судового реєстру або нотарiально засвiдчене реєстрацiйне посвiдчення уповноваженого органу iноземної держави про реєстрацiю вiдповiдної юридичної особи.

     5.2.5. Iнформацiю про стан учасника фiнансових операцiй (дiючий, вiдновлення платоспроможностi, банкрут, лiквiдований тощо).

     5.2.6. Копiї первинних документiв, на пiдставi яких проведенi фiнансовi операцiї, що стали об'єктом фiнансового монiторингу, у тому числi такi, що мiстять банкiвську та комерцiйну таємницю.

     Копiї заяв та iнших документiв, на пiдставi яких вiдкритi рахунки, через якi здiйснювалися фiнансовi операцiї.

     5.2.7. Копiї паспорта особи, картки iз зразками пiдписiв та довiреностi, на пiдставi якої цей учасник брав участь у проведеннi фiнансової операцiї, що стала об'єктом фiнансового монiторингу.

     Копiї установчих документiв юридичних осiб, задiяних у здiйсненнi фiнансових операцiй.

     5.2.8. Вiдомостi та копiї документiв щодо вiдстеження (монiторингу) обiгу активiв, що можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму.

     5.2.9. Iнформацiю, одержану вiд правоохоронних, розвiдувальних та iнших державних органiв.

     5.2.10. Iнформацiю, одержану вiд пiдроздiлiв фiнансових розвiдок iнших держав (за наявностi дозволу пiдроздiлiв фiнансових розвiдок iнших держав на передачу такої iнформацiї до правоохоронних органiв).

     5.2.11. Вiдомостi, одержанi з вiдкритих джерел (засобiв масової iнформацiї тощо).

     5.2.12. Iнформацiю про ранiше переданi узагальненi матерiали, пов'язанi з цим матерiалом.

     5.2.13. Схему засновницьких зв'язкiв.

     5.3. У разi двох i бiльше ознак фiнансових операцiй, клiєнтiв їх опис формується як узагальнення (загальна кiлькiсть операцiй, загальна сума, найбiльш суттєвий характер операцiй та основнi контрагенти). Детальнiша iнформацiя додається в табличнiй електроннiй формi, що є невiд'ємним додатком до узагальнених матерiалiв.

     6. При формуваннi узагальнених матерiалiв для здiйснення аналiзу фiнансових операцiй та/або у разi необхiдностi отримання iнформацiї вiд пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави Держфiнмонiторингом використовується iнформацiя, надана правоохоронними або iншими державними органами про фiнансовi операцiї, стосовно яких є пiдозра, що вони пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму та/або пов'язанi з особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї.

     6.1. Територiальнi пiдроздiли правоохоронних органiв надають таку iнформацiю Держфiнмонiторингу через вiдповiднi структурнi пiдроздiли центральних апаратiв правоохоронних органiв.

     6.2. Iнформацiя, яка надається вiдповiдно до цього пункту, повинна мiстити вiдомостi та реквiзити осiб, перелiк яких визначено в додатку 1 до цього Порядку.

     6.3. У разi вiдсутностi в iнформацiї правоохоронного органу вiдомостей та реквiзитiв осiб, зазначених у додатку 1 до цього Порядку, така iнформацiя не розглядається.

     6.4. Надання зазначеної iнформацiї Держфiнмонiторингу здiйснюється правоохоронними органами з дотриманням вимог, передбачених статтею 121 Кримiнально-процесуального кодексу України, та вимог законодавства у сферi охорони державної таємницi, зокрема щодо вiдомостей, передбачених статтею 4.4.9 Зводу вiдомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України вiд 12.08.2005 N 440, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 17.08.2005 за N 902/11182.

     6.5. Держфiнмонiторинг у разi необхiдностi звернення до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави використовує iнформацiю, надану правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами щодо фiнансових операцiй, стану розгляду узагальнених матерiалiв, кримiнальних справ, у тому числi якiй надано гриф обмеження доступу "Для службового користування", якщо iнше не зазначено правоохоронним органом.

     6.6. У разi наявностi в узагальненому матерiалi iнформацiї пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави, яким надано дозвiл на передачу цiєї iнформацiї конкретному правоохоронному органу, такi узагальненi матерiали передаються в iнший правоохоронний орган за наявностi вiдповiдного дозволу пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави.

     7. У разi наявностi у Держфiнмонiторингу додаткової iнформацiї, що стосується ранiше направлених правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам узагальнених матерiалiв, Держфiнмонiторинг формує та подає вiдповiдному правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу додатковi узагальненi матерiали.

     Додатковi узагальненi матерiали (за наявностi) надаються правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу, на розглядi якого перебувають узагальненi матерiали.

     Додатковi узагальненi матерiали є невiд'ємною частиною узагальнених матерiалiв.

     8. У разi наявностi у Держфiнмонiторингу додаткової iнформацiї, що стосується ранiше направлених правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам узагальнених матерiалiв, за результатами перевiрки яких вiдмовлено в порушеннi кримiнальної справи або кримiнальну справу направлено для розгляду до суду, Держфiнмонiторинг може формувати узагальненi матерiали, якi подаються на розгляд експертної комiсiї, для прийняття рiшення щодо їх направлення до правоохоронних органiв, їх територiальних пiдроздiлiв.

     Якщо за результатами перевiрки ранiше наданого узагальненого матерiалу порушено кримiнальну справу або узагальнений матерiал перевiряється (використовується) пiд час досудового слiдства, додатковi узагальненi матерiали надаються безпосередньо слiдчому пiдроздiлу правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу, у провадженнi якого перебуває така справа, якщо iнше не зазначено слiдчим пiдроздiлом.

     9. У разi надходження запиту правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу до Держфiнмонiторингу щодо надання iнформацiї, отриманої вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, Держфiнмонiторинг повертає запит без розгляду, за винятком випадку, якщо вiн надiйшов у межах перевiрки ранiше направленого узагальненого матерiалу.

III. Надання Держфiнмонiторингом узагальнених матерiалiв

     1. Рiшення про наявнiсть достатнiх пiдстав для передачi узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв приймається експертною комiсiєю.

     2. До участi в засiданнях експертної комiсiї можуть запрошуватися представники структурних пiдроздiлiв правоохоронних органiв, завданням яких є запобiгання та протидiя легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, склад яких затверджується окремим розпорядчим документом вiдповiдного структурного пiдроздiлу правоохоронного органу.

     Представники структурних пiдроздiлiв правоохоронних органiв, якi залучаються до участi в засiданнях експертної комiсiї, надiленi консультативно-дорадчими функцiями та мають право:

     знайомитися з короткими описами проектiв узагальнених матерiалiв (у табличнiй формi) та схемами фiнансових операцiй;

     вносити пропозицiї щодо наявностi або вiдсутностi достатнiх пiдстав для передачi узагальнених матерiалiв до правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу;

     вносити пропозицiї щодо обсягу i термiну доопрацювання узагальнених матерiалiв;

     вносити пропозицiї щодо визначення правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу, до якого рекомендується передати узагальненi матерiали;

     iнформувати про стан розгляду ранiше переданих до правоохоронних органiв узагальнених матерiалiв;

     вносити пропозицiї щодо надання копiй узагальнених матерiалiв;

     вносити пропозицiї щодо доцiльностi iнформування правоохоронного органу щодо направлення узагальнених матерiалiв до iншого правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу тощо.

     3. За наявностi достатнiх пiдстав вважати, що фiнансова операцiя може бути пов'язана з фiнансуванням тероризму, узагальнений матерiал негайно передається Службi безпеки України.

     4. У разi наявностi iнформацiї, що в провадженнi територiального пiдроздiлу правоохоронного органу перебуває кримiнальна справа, порушена за ознаками предикатного злочину та/або фiнансування тероризму, експертна комiсiя може прийняти рiшення про надання узагальненого матерiалу, пов'язаного з такою справою, безпосередньо до цього пiдроздiлу.

     5. У разi наявностi iнформацiї, що територiальним пiдроздiлом правоохоронного органу проводиться оперативно-розшукова дiяльнiсть у межах оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи вiдповiдно до Законiв України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" та "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть", експертна комiсiя може прийняти рiшення про надання узагальненого матерiалу, пов'язаного з такою справою, безпосередньо до цього пiдроздiлу.

     6. У разi наявностi iнформацiї, що фiнансовi операцiї, якi вiдображенi в узагальненому матерiалi, здiйснюються або здiйснювалися у конкретнiй територiально-адмiнiстративнiй одиницi (Автономнiй Республiцi Крим, областi, мiстах Києвi або Севастополi), експертна комiсiя може прийняти рiшення щодо направлення такого узагальненого матерiалу безпосередньо до територiального пiдроздiлу правоохоронного органу цiєї територiально-адмiнiстративної одиницi.

     7. У разi наявностi iнформацiї, що територiальному пiдроздiлу правоохоронного органу (органу дiзнання) вiдповiдно до доручення слiдчого або у складi слiдчої групи необхiдно здiйснити ряд слiдчих чи розшукових дiй у межах розслiдування кримiнальної справи, порушеної за ознаками предикатного злочину, експертна комiсiя може прийняти рiшення щодо направлення таких матерiалiв безпосередньо до територiального пiдроздiлу правоохоронного органу.

     8. До правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу направляється лише один примiрник узагальненого матерiалу.

     Направлення декiлькох примiрникiв одного i того самого узагальненого матерiалу або його копiї структурним пiдроздiлам одного правоохоронного органу, його територiальним пiдроздiлам чи декiльком правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам не допускається.

     Слiдчим пiдроздiлам правоохоронних органiв у разi розслiдування кримiнальних справ, порушених за ознаками предикатного злочину, за фiнансовими операцiями, якi безпосередньо пов'язанi з операцiями, вiдображеними в узагальненому матерiалi, наданому iншому правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу, надається копiя такого узагальненого матерiалу вiдповiдно до рiшення експертної комiсiї.

     Документ на отримання копiї узагальненого матерiалу повинен:

     бути викладений на офiцiйному бланку вiдповiдного правоохоронного органу встановленої форми;

     бути наданий за пiдписом керiвника слiдчого пiдроздiлу правоохоронного органу (чи його заступника), скрiпленим гербовою печаткою.

     9. Термiн передачi узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв, їх територiальних пiдроздiлiв не повинен перевищувати п'яти робочих днiв з дня прийняття експертною комiсiєю рiшення.

     У разi прийняття Держфiнмонiторингом рiшення щодо подальшого зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до частини другої статтi 17 Закону та/або зупинення видаткових операцiй вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону передача узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв здiйснюється у термiни, встановленi пунктом 3 роздiлу VII цього Порядку.

     10. Узагальненi матерiали, додатковi узагальненi матерiали (за наявностi) та додатки до них (за наявностi) надаються правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам на паперових, та/або магнiтних, та/або iнших матерiальних носiях iнформацiї разом з вiдповiдним супровiдним листом за пiдписом Голови Держфiнмонiторингу або його заступника.

     11. У супровiдному листi зазначаються коротке умовне найменування узагальненого матерiалу, пiдозри щодо вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, його реєстрацiйний номер, наявнiсть додаткiв, а також iнформацiя про день закiнчення строку зупинення фiнансової та/або видаткової операцiї, у разi якщо таке рiшення прийнято Держфiнмонiторингом вiдповiдно до частин другої, третьої статтi 17 Закону, а також iнформацiя щодо ранiше направлених узагальнених матерiалiв.

     12. Копiї документiв, якi надiйшли до Держфiнмонiторингу пiсля надання узагальненого матерiалу до правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу та не мiстять вiдомостей щодо проведення нових фiнансових операцiй, можуть надаватися правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу окремим супровiдним листом як додатки до узагальненого матерiалу або до додаткового узагальненого матерiалу.

     Додатки (за наявностi) до узагальненого матерiалу або до додаткового узагальненого матерiалу є його невiд'ємною частиною.

     13. Примiрник (копiя) супровiдного листа про направлення узагальнених матерiалiв або додаткових узагальнених матерiалiв до територiального пiдроздiлу правоохоронного органу в обов'язковому порядку надається вiдповiдному структурному пiдроздiлу правоохоронного органу.

IV. Реєстрацiя (облiк) узагальнених матерiалiв

     1. Реєстрацiя узагальнених матерiалiв i додаткових узагальнених матерiалiв, отриманих вiд Держфiнмонiторингу, здiйснюється правоохоронним органом, його територiальним пiдроздiлом вiдповiдно до чинного законодавства з дотриманням вимог Iнструкцiї про порядок облiку, зберiгання i використання документiв, справ, видань та iнших матерiальних носiїв iнформацiї, якi мiстять конфiденцiйну iнформацiю, що є власнiстю держави, затвердженої постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.11.98 N 1893.

     2. Правоохоронний орган, його територiальний пiдроздiл, який отримав узагальнений матерiал або додатковий узагальнений матерiал, не пiзнiше нiж протягом п'яти робочих днiв з моменту їх реєстрацiї та облiку надає Держфiнмонiторингу вiдомостi щодо дати i номера їх реєстрацiї.

     3. При направленнi структурним пiдроздiлом правоохоронного органу узагальненого матерiалу, та/або додаткового узагальненого матерiалу, або матерiалу їх перевiрки до свого територiального пiдроздiлу або якщо територiальний пiдроздiл направив його до структурного пiдроздiлу правоохоронного органу, один примiрник супровiдного листа та/або повiдомлення надсилається на адресу Держфiнмонiторингу.

     4. Якщо вiдповiдно до законодавства узагальнений матерiал, та/або додатковий узагальнений матерiал, або матерiал його перевiрки передається з одного правоохоронного органу до iншого або до їх територiальних пiдроздiлiв, правоохоронний орган (його територiальний пiдроздiл), який передає такi документи, один примiрник супровiдного листа та/або повiдомлення надсилає на адресу Держфiнмонiторингу та з врахуванням компетенцiї до:

     Головного управлiння податкової мiлiцiї Державної податкової адмiнiстрацiї України;

     Головного управлiння по боротьбi з органiзованою злочиннiстю Мiнiстерства внутрiшнiх справ України;

     Головного управлiння по боротьбi з корупцiєю та органiзованою злочиннiстю або Департаменту контррозвiдувального захисту економiки держави Служби безпеки України.

     5. У всiх випадках передачi матерiалiв перевiрки за результатами розгляду узагальнених матерiалiв у супровiдному листi в обов'язковому порядку зазначається iнформацiя щодо узагальненого матерiалу, у тому числi його реєстрацiйний номер у Держфiнмонiторингу.

V. Розгляд узагальнених матерiалiв

     1. Перевiрка узагальнених матерiалiв здiйснюється з дотриманням вимог кримiнально-процесуального законодавства.

     2. Органiзацiя та/або проведення перевiрки узагальнених матерiалiв здiйснюється правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами, на якi покладено виконання завдань iз запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, а саме:

     Головним управлiнням податкової мiлiцiї Державної податкової адмiнiстрацiї України;

     Головним управлiнням по боротьбi з органiзованою злочиннiстю та Головним слiдчим управлiнням Мiнiстерства внутрiшнiх справ України;

     Головним управлiнням по боротьбi з корупцiєю та органiзованою злочиннiстю, Департаментом контррозвiдувального захисту економiки держави та Департаментом захисту нацiональної державностi Служби безпеки України.

     3. Контроль за станом розгляду та обґрунтованiстю прийнятих рiшень територiальними пiдроздiлами правоохоронних органiв за результатами перевiрки узагальнених матерiалiв здiйснюють структурнi пiдроздiли правоохоронних органiв, а також керiвники територiальних пiдроздiлiв правоохоронних органiв.

     4. Узагальненi матерiали, якi мiстять пiдозри щодо вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, використовуються правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами виключно при здiйсненнi заходiв щодо боротьби з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму.

VI. Отримання Держфiнмонiторингом iнформацiї та/або документiв про хiд розгляду узагальнених матерiалiв

     1. При прийняттi рiшення за результатами розгляду узагальнених матерiалiв правоохороннi органи (їх територiальнi пiдроздiли) протягом п'яти робочих днiв з моменту прийняття рiшення надають Держфiнмонiторингу iнформацiю вiдповiдно до Перелiку вiдомостей про стан розгляду узагальнених матерiалiв правоохоронними органами (далi - Перелiк) (додаток 2).

     2. Для iнформування суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, якi надали повiдомлення про фiнансовi операцiї вiдповiдно до статей 15, 16 Закону, та суб'єктiв державного фiнансового монiторингу правоохороннi органи, їх територiальнi пiдроздiли надають повiдомлення Держфiнмонiторингу щодо порушення, закриття кримiнальних справ, направлення їх до суду у розрiзi таких фiнансових операцiй за формою, наведеною в додатку 3 до цього Порядку.

     3. У разi потреби в отриманнi iнформацiї (додаткової iнформацiї) щодо стану розгляду переданих узагальнених матерiалiв, копiй процесуальних документiв Держфiнмонiторинг направляє запити до правоохоронних органiв.

     4. Правоохороннi органи (їх територiальнi пiдроздiли) на запити Держфiнмонiторингу зобов'язанi надавати iнформацiю (додаткову iнформацiю) про стан розгляду узагальнених матерiалiв, хiд розслiдування кримiнальних справ та/або вiдповiднi копiї процесуальних документiв (з дотриманням вимог Кримiнально-процесуального кодексу України).

     5. Держфiнмонiторинг та правоохороннi органи один раз на пiврiччя проводять взаємозвiрку результатiв стану розгляду переданих узагальнених матерiалiв.

     5.1. Результати взаємозвiрки оформляються актом за формою, наведеною в додатку 4 до цього Порядку.

     5.2. Держфiнмонiторинг складає акт у двох примiрниках, якi до 25 числа мiсяця, наступного за звiтним, направляються до правоохоронного органу.

     5.3. Правоохоронний орган протягом тридцяти днiв з моменту отримання акта здiйснює звiрку i надає пiдписаний примiрник акта Держфiнмонiторингу.

     5.4. До акта взаємозвiрки Держфiнмонiторингом та правоохоронним органом заносяться вiдомостi про узагальненi матерiали та додатковi узагальненi матерiали, що були переданi та отриманi у звiтний перiод, перенаправленi в iнший правоохоронний орган (його територiальний пiдроздiл) або отриманi вiд них за звiтний перiод, вiдомостi щодо узагальнених матерiалiв, якi перебувають на розглядi бiльше шести мiсяцiв i стосовно яких вiдсутня iнформацiя щодо прийнятого процесуального рiшення.

     5.5. Акт взаємозвiрки пiдписується керiвниками вiдповiдного структурного пiдроздiлу правоохоронного органу та Держфiнмонiторингу або їх заступниками, затверджується Головою Держфiнмонiторингу та керiвником правоохоронного органу або їх заступниками вiдповiдно до розподiлу функцiональних обов'язкiв.

     6. Спiвробiтники Держфiнмонiторингу за iнiцiативою правоохоронного органу у встановленому законодавством порядку беруть участь у заходах, якi здiйснюють правоохороннi органи у сферi протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, як консультанти або спецiалiсти.

VII. Iнформування правоохоронних органiв про зупинення фiнансових операцiй

     1. У разi прийняття Держфiнмонiторингом рiшення про подальше зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до вимог частини другої статтi 17 Закону, здiйснене суб'єктом первинного фiнансового монiторингу вiдповiдно до вимог частини першої статтi 17 Закону, та/або зупинення видаткових фiнансових операцiй вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону Держфiнмонiторинг невiдкладно, не пiзнiше наступного робочого дня пiсля прийняття такого рiшення iнформує про зазначене правоохороннi органи, уповноваженi приймати рiшення вiдповiдно до кримiнально-процесуального законодавства.

     1.1. Якщо Держфiнмонiторингом приймається рiшення про подальше зупинення фiнансових операцiй (про зупинення видаткових операцiй) вiдповiдно до вимог частини другої та/або третьої статтi 17 Закону i такi операцiї пов'язанi з ранiше наданими узагальненими матерiалами, про це iнформується лише правоохоронний орган (його територiальний пiдроздiл), який безпосередньо їх розглядає.

     1.2. Якщо Держфiнмонiторингом приймається рiшення про подальше зупинення фiнансових операцiй (про зупинення видаткових операцiй) вiдповiдно до вимог частини другої та/або третьої статтi 17 Закону i такi операцiї не пов'язанi з ранiше наданими узагальненими матерiалами, про це iнформуються структурнi пiдроздiли правоохоронних органiв, а саме:

     Головне управлiння податкової мiлiцiї Державної податкової адмiнiстрацiї України;

     Головне управлiння по боротьбi з органiзованою злочиннiстю та Головне слiдче управлiння (у справах, якi перебувають у провадженнi) Мiнiстерства внутрiшнiх справ України;

     Головне управлiння по боротьбi з корупцiєю та органiзованою злочиннiстю та Департамент контррозвiдувального захисту економiки держави Служби безпеки України.

     2. Правоохоронний орган, отримавши iнформацiю про прийняте Держфiнмонiторингом рiшення вiдповiдно до пункту 1 цього роздiлу, невiдкладно протягом двох робочих днiв з моменту її отримання надає Держфiнмонiторингу для аналiзу необхiдну додаткову iнформацiю, документи (за наявностi), якi мiстять:

     вiдомостi стосовно осiб, що здiйснюють або причетнi до здiйснення цiєї фiнансової операцiї;

     вiдомостi щодо проведення правоохоронним органом, його територiальним пiдроздiлом оперативно-розшукових заходiв та/або притягнення до кримiнальної вiдповiдальностi, судимостi стосовно вищезазначених осiб;

     наявнiсть пiдозр щодо вчинення цими особами дiянь, передбачених Кримiнальним кодексом України;

     iншу компрометуючу iнформацiю,

     або iнформує про вiдсутнiсть такої iнформацiї.

     3. У разi пiдтвердження мотивованої пiдозри Держфiнмонiторинг готує узагальненi матерiали, якi пов'язанi iз зупиненням фiнансової операцiї, i подає правоохоронним органам не пiзнiше п'ятого робочого дня пiсля прийняття рiшення щодо подальшого зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до частин другої та/або третьої статтi 17 Закону.

     У такому разi строк зупинення фiнансової операцiї продовжується Держфiнмонiторингом на сiм робочих днiв з дня подання вiдповiдних узагальнених матерiалiв за умови, що загальний строк такого зупинення не перевищуватиме 14 робочих днiв.

     4. У разi надходження запиту правоохоронного органу у межах перевiрки ранiше наданих узагальнених матерiалiв, у якому зазначаються фiнансовi операцiї, якi мiстять ознаки, передбаченi статтями 15, 16 Закону, Держфiнмонiторинг може прийняти рiшення про зупинення видаткових операцiй за рахунками клiєнтiв (осiб) вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону.

     Такий запит правоохоронного органу обов'язково повинен:

     а) бути викладений на офiцiйному бланку вiдповiдного правоохоронного органу встановленої форми;

     б) бути наданий за пiдписом керiвника правоохоронного органу (чи його заступника), скрiпленим гербовою печаткою;

     в) мiстити мотивованi пiдозри, обґрунтування необхiдностi зупинення видаткових операцiй, iдентифiкацiйнi данi учасникiв фiнансових операцiй, банкiвськi рахунки та iншi вiдомостi, зазначенi в додатку 1 до цього Порядку.

VIII. Заходи щодо запобiгання розголошенню iнформацiї, що мiститься в узагальнених матерiалах

     1. Правоохороннi органи, їх територiальнi пiдроздiли, Держфiнмонiторинг забезпечують збереження повноти i цiлiсностi отриманої iнформацiї, створюють i пiдтримують належнi умови для її зберiгання, а також запобiгання незаконному доступу.

     2. З метою запобiгання незаконному розголошенню iнформацiї, яка мiститься в узагальнених матерiалах та додаткових узагальнених матерiалах, у тому числi при передачi та перевiрцi, її розкриття та захист здiйснюються службовими особами правоохоронних органiв та Держфiнмонiторингу вiдповiдно до Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму", Iнструкцiї про порядок облiку, зберiгання i використання документiв, справ, видань та iнших матерiальних носiїв iнформацiї, якi мiстять конфiденцiйну iнформацiю, що є власнiстю держави, затвердженої постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.11.98 N 1893, та iнших нормативно-правових актiв.

Директор Департаменту аналiтичної роботи Держфiнмонiторингу Л. М. Пiдгородецька
Перший заступник начальника податкової мiлiцiї - начальник Головного управлiння податкової мiлiцiї Державної податкової адмiнiстрацiї України А. В. Головач
Заступник начальника ГУБОЗ Мiнiстерства внутрiшнiх справ України Є. В. Фiлiмонов
Заступник начальника ГУБКОЗ Служби безпеки України П. С. Кравченко
Начальник ДКЗЕД Служби безпеки України А. Ф. Кмiта

 

Додаток 1
до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв

ПЕРЕЛIК
вiдомостей та реквiзитiв осiб, якi повиннi мiститися в iнформацiї правоохоронних органiв

1 Перелiк вiдомостей, якi повиннi мiститися в iнформацiї правоохоронних органiв
1.1 Вид фiнансових операцiй, стосовно яких у правоохоронного органу є пiдозри, що вони пов'язанi:
а) з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом
б) з фiнансуванням тероризму
в) з особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї
1.2 Iнформацiя про фiнансовi операцiї, зазначенi у пунктi 1.1 цього Перелiку, повинна бути отримана при:
а) здiйсненнi провадження у кримiнальнiй справi, порушенiй за ознаками предикатного злочину
б) виконаннi завдань, передбачених Законами України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" та "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть", з метою пошуку i фiксацiї фактичних даних про протиправнi дiяння окремих осiб та груп, за якi Кримiнальним кодексом України передбачено покарання у виглядi позбавлення волi (за винятком дiянь, передбачених статтями 207, 212 i 2121 Кримiнального кодексу України)
1.3 Iнформацiя щодо кримiнальної, оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи:
1.3.1 щодо кримiнальної справи:
а) номер кримiнальної справи
б) дата порушення кримiнальної справи
в) квалiфiкацiя предикатного злочину
г) найменування правоохоронного органу, його слiдчого пiдроздiлу, який веде розслiдування
ґ) короткий опис фабули справи. Дата, час, адреса, мiсце, спосiб, знаряддя, засоби, iншi особливостi вчинення злочину, данi осiб, якi пiдозрюються у вчиненнi злочину, тощо
д) встановлений розмiр матерiальних збиткiв та/або злочинних доходiв (грн)
1.3.2 щодо оперативно-розшукової справи:
а) номер оперативно-розшукової справи
б) дата заведення оперативно-розшукової справи
в) квалiфiкацiя предикатного злочину, щодо вчинення якого є пiдозри
г) найменування правоохоронного органу, його структурного пiдроздiлу, у провадженнi якого перебуває оперативно-розшукова справа
ґ) короткий опис фабули справи. Дата, час, адреса, мiсце, спосiб, знаряддя, засоби, iншi особливостi вчинення злочину, данi осiб, якi пiдозрюються у вчиненнi злочину, тощо
д) встановлений розмiр матерiальних збиткiв та/або злочинних доходiв (грн)
1.3.3 щодо контррозвiдувальної справи:
а) номер контррозвiдувальної справи
б) дата заведення контррозвiдувальної справи
в) квалiфiкацiя предикатного злочину, щодо вчинення якого є пiдозри
г) найменування правоохоронного органу, його структурного пiдроздiлу, у провадженнi якого перебуває контррозвiдувальна справа
ґ) короткий опис фабули справи. Дата, час, адреса, мiсце, спосiб, знаряддя, засоби, iншi особливостi вчинення злочину, данi осiб, якi пiдозрюються у вчиненнi злочину, тощо
д) встановлений розмiр матерiальних збиткiв та/або злочинних доходiв (грн)
1.4 Опис фiнансової операцiї, щодо якої у правоохоронного органу є пiдозри, що вона пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму або з особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї:
а) дата проведення фiнансової операцiї
б) сума фiнансової операцiї
в) вiдомостi щодо учасникiв фiнансової операцiї
г) найменування банку
ґ) номер банкiвського рахунку
д) реквiзити фiнансових, бухгалтерських або iнших документiв
1.5 Пiдстави мотивованої пiдозри стосовно того, що фiнансова операцiя пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму або пов'язана з особами, стосовно яких застосованi мiжнароднi санкцiї
1.6 Наявнiсть причинного зв'язку мiж фактами, якi дослiджуються в кримiнальнiй, оперативно-розшуковiй або контррозвiдувальнiй справi, та фiнансовою операцiєю
1.7 Обов'язковi iдентифiкацiйнi данi юридичних та фiзичних осiб, якi здiйснили фiнансовi операцiї та прямо чи опосередковано можуть бути причетнi до легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму:
1.7.1 для фiзичних осiб - резидентiв:
а) прiзвище, iм'я, по батьковi
б) iдентифiкацiйний номер згiдно з ДРФО (крiм осiб, якi через свої релiгiйнi або iншi переконання вiдмовляються вiд прийняття iдентифiкацiйного номера та офiцiйно повiдомляють про це вiдповiднi державнi органи)
1.7.2 для фiзичних осiб - нерезидентiв: прiзвище, iм'я, по батьковi (за наявностi) (українською та/або англiйською мовою)
1.7.3 для юридичних осiб:
а) повне найменування
б) iдентифiкацiйний код за ЄДРПОУ (для резидентiв)
в) мiсцезнаходження
2 Обсяг (перелiк) iнформацiї, необхiдної для звернення до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави:
2.1 Iнформацiя, зазначена в пiдпунктах 1.1 - 1.3, 1.5 та 1.6 цього Порядку
2.2 Вiдомостi, що iдентифiкують суб'єкта: назва суб'єкта (прiзвище, iм'я, по батьковi фiзичної та/або найменування юридичної особи)
2.3 Фiнансова та iнша iнформацiя:
а) найменування банку (SWIFT - код (BIC cod) банку)
б) номер банкiвського рахунку
в) опис необхiдної iнформацiї (запитання)
г) цiль та мета використання iнформацiї, що запитується
ґ) застосування арешту, вилучення або конфiскацiї майна в цiй справi
д) сума (вид валюти) та/або походження коштiв, задiяних в цiй справi
е) країни, якi задiянi у розслiдуваннi

 

Додаток 2
до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв

ПЕРЕЛIК
вiдомостей про стан розгляду узагальнених матерiалiв правоохоронними органами

N
з/п
Стадiя розгляду матерiалiв Вiдомостi про стан розгляду узагальнених матерiалiв (УМ) та додаткових узагальнених матерiалiв (ДУМ)
1 Отримання
УМ (ДУМ)
1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу УМ (ДУМ), дата.
2. Найменування правоохоронного органу (його територiального пiдроздiлу), який отримав УМ (ДУМ).
3. Дата i номер реєстрацiї УМ (ДУМ) в журналi облiку документiв з грифом "ДСК".
4. Дата i номер реєстрацiї в журналi облiку заяв i повiдомлень про злочини, що вчиненi або готуються
2 Здiйснення перевiрки 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу УМ (ДУМ), дата.
2. Пiдстави проведення перевiрки (Закон України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" або Закон України "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть").
3. Номер справи.
4. Найменування органу, його структурного пiдроздiлу, який здiйснює перевiрку
3 При направленнi УМ (ДУМ) за належнiстю 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу УМ (ДУМ), дата.
2. Вихiднi дата i номер супровiдного листа правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу до УМ (ДУМ), матерiалiв перевiрки (гриф обмеження доступу).
3. Найменування органу (структурного пiдроздiлу), яким спрямовано УМ (ДУМ) за належнiстю, його мiсцезнаходження.
4. Найменування органу (структурного пiдроздiлу), до якого спрямовано УМ (ДУМ), його мiсцезнаходження
4 При порушеннi кримiнальної справи за результатами розгляду УМ 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу УМ (ДУМ), дата.
2. Номер кримiнальної справи, дата порушення, стаття Кримiнального кодексу України, за ознаками якої порушено кримiнальну справу (у т. ч. квалiфiкуючi ознаки).
3. Яким органом порушено (найменування органу).
4. Яким органом розслiдується (найменування органу).
5. Стан розгляду справи (перебуває у провадженнi, спрямована за пiдслiднiстю, слiдство зупинено, строк розслiдування продовжено).
6. Короткий опис фабули справи.
7. Форма закiнчення досудового слiдства (стаття 212 Кримiнально-процесуального кодексу України).
8. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу облiку, реєстрацiйний номер та дата, номер справи
5 При перевiрцi УМ в межах кримiнальної справи, порушеної до отримання вiд Держфiнмонiторингу УМ (ДУМ)
6 При вiдмовi у порушеннi кримiнальної справи 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу УМ (ДУМ), дата.
2. Дата, реєстрацiйний номер матерiалу про вiдмову в порушеннi кримiнальної справи.
3. Найменування органу, яким прийнято рiшення.
4. Копiя постанови про вiдмову в порушеннi кримiнальної справи (надається поштою).
5. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу (справи), реєстрацiйний номер та дата
7 При виконаннi вимог статей 225, 232 Кримiнально-процесуального кодексу України (якщо справа порушена за матерiалами перевiрки УМ (ДУМ); якщо матерiали використанi для здобуття доказiв у справi; пред'явлення обвинувачення тощо - вказати) 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу УМ (ДУМ), дата.
2. Дата направлення i номер кримiнальної справи.
3. Найменування органу, який спрямував справу.
4. Найменування суду, до якого спрямована кримiнальна справа, його адреса.
5. Прiзвище, iм'я, по батьковi осiб, яким пред'явлено обвинувачення.
6. За якими статтями та їх частинами пред'явлено обвинувачення (у т. ч. обов'язково вказати предикатний злочин до статтi 209 Кримiнального кодексу України) у розрiзi осiб.
7. Установлена сума легалiзованих доходiв - за обвинувальним висновком (млн грн).
8. Сума злочинних доходiв, на якi накладено арешт, якi вилучено за обвинувальним висновком (млн грн).
9. Загальна сума грошових коштiв та iншого майна, на якi накладено арешт та/або вилучено за обвинувальним висновком (млн грн).
10. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу (справи), реєстрацiйний номер та дата

 

Додаток 3
до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв
Державний комiтет фiнансового монiторингу України

ПОВIДОМЛЕННЯ
щодо прийнятого процесуального рiшення

(на виконання пункту 2 роздiлу VI Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв, затвердженого наказом Держфiнмонiторингу, Державної податкової адмiнiстрацiї України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України
вiд 28.11.2006 N 240/718/1158/755)

N
з/п
Номер фiнансової операцiї за узагальненим матерiалом Номер узагальненого матерiалу Номер кримiнальної справи Дата прийняття процесуального рiшення Стаття Кримiнального кодексу України Найменування органу, який прийняв рiшення
порушено кримiнальну справу закрито кримiнальну справу направлено кримiнальну справу до суду
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Керiвник структурного пiдроздiлу правоохоронного органу або його заступник/керiвник структурного територiального пiдроздiлу правоохоронного органу або його заступник ____________ ___________________
(пiдпис) (прiзвище, iнiцiали)
"___" ____________ 20__ року

 

Додаток 4
до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв
Для службового користування
Прим. _____
(при заповненнi)
ЗАТВЕРДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
___________________________________ ___________________________________
(керiвник Держфiнмонiторингу або його заступник) (керiвник правоохоронного органу або його заступник)
________________ ___________________ ________________ __________________
(пiдпис) (iнiцiали та прiзвище) (пiдпис) (iнiцiали та прiзвище)
"___" ____________ 20__ року "___" ____________ 20__ року
мiсто ________________

АКТ
взаємозвiрки результатiв стану розгляду переданих узагальнених матерiалiв за ____________

N
з/п
Номер та дата супровiдного листа Держфiнмонiторингу Номер та дата узагальненого матерiалу або додаткового узагальненого матерiалу Вид та умовне найменування узагальненого матерiалу Дата та номер реєстрацiї в журналi облiку документiв з грифом "Для службового користування" Дата та номер облiку в журналi облiку заяв та повiдомлень про злочин, що готується або вчинений Результати розгляду узагальнених матерiалiв
(останнє на звiтну дату прийняте рiшення згiдно iз законодавством)
1 2 3 4 5 6 7
Керiвник структурного пiдроздiлу Держфiнмонiторингу або його заступник ____________ ___________________
(пiдпис) (iнiцiали та прiзвище)
"___" ____________ 20__ року
Керiвник структурного пiдроздiлу правоохоронного органу або його заступник ____________ ___________________
(пiдпис) (iнiцiали та прiзвище)
"___" ____________ 20__ року
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.