КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 5 грудня 2024 р. N 1411


Про реалiзацiю експериментального проекту з впорядкування черговостi прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи "Електронна черга перетину кордону"

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Погодитися з пропозицiєю Мiнiстерства розвитку громад та територiй стосовно реалiзацiї протягом двох рокiв експериментального проекту з впорядкування черговостi прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи "Електронна черга перетину кордону" (далi - експериментальний проект).

     2. Затвердити Порядок реалiзацiї експериментального проекту з впорядкування черговостi прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи "Електронна черга перетину кордону", що додається.

     3. Установити, що:

     координатором експериментального проекту є Мiнiстерство розвитку громад та територiй;

     заходи з бронювання мiсця в черзi, використання функцiй електронної системи "Електронна черга перетину кордону" щодо руху черги та виїзду для перетину державного кордону пiд час органiзацiї керування чергами автомобiльних транспортних засобiв перед мiжнародними та мiждержавними пунктами пропуску через державний кордон України можуть здiйснюватися водiями легкових автомобiлiв за допомогою електронної системи "Електронна черга перетину кордону" чи з використанням засобiв Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;

     фiнансове забезпечення заходiв з реалiзацiї експериментального проекту здiйснюється за рахунок мiжнародної технiчної безповоротної фiнансової допомоги мiжнародних органiзацiй в рамках програм допомоги i грантiв Європейського Союзу, урядiв iноземних держав, мiжнародних органiзацiй, донорських установ, а також за рахунок iнших джерел, не заборонених законодавством.

     4. Мiнiстерству розвитку громад та територiй:

     1) протягом шести мiсяцiв з дня набрання чинностi цiєю постановою затвердити правила черговостi прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи "Електронна черга перетину кордону" окремо для вантажних автомобiлiв, автобусiв та легкових автомобiлiв;

     2) забезпечити оприлюднення на офiцiйному веб-сайтi не пiзнiше нiж за 10 календарних днiв до початку реалiзацiї експериментального проекту iнформацiї про початок пропуску автомобiльних транспортних засобiв, що здiйснюють рух у напрямку виїзду з територiї України, через державний кордон України та перелiку мiжнародних i мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України, в яких застосовується електронна система "Електронна черга перетину кордону" вiдповiдно до положень Порядку, затвердженого пунктом 2 цiєї постанови;

     3) протягом двох мiсяцiв з дати завершення експериментального проекту подати Кабiнету Мiнiстрiв України звiт про результати реалiзацiї експериментального проекту;

     4) за результатами реалiзацiї експериментального проекту поiнформувати Кабiнет Мiнiстрiв України про законодавчi акти, якi потребують внесення змiн у зв'язку з реалiзацiєю експериментального проекту.

Прем'єр-мiнiстр України Д. ШМИГАЛЬ

Iнд. 21

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 5 грудня 2024 р. N 1411

ПОРЯДОК
реалiзацiї експериментального проекту з впорядкування черговостi прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи "Електронна черга перетину кордону"

     1. Цей Порядок визначає механiзм реалiзацiї експериментального проекту з впорядкування черговостi прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи "Електронна черга перетину кордону" (далi - експериментальний проект).

     2. Метою експериментального проекту є комплексне розв'язання соцiально-економiчних, кримiногенних та природоохоронних проблем, зумовлених чергами автомобiльних транспортних засобiв, що використовуються в мiжнародних перевезеннях пасажирiв та транспортуваннi товарiв через митний кордон України, на пiд'їзних шляхах до мiжнародних пунктiв пропуску через державний кордон України, створення ефективної системи та iнфраструктури для прогнозованого перетину державного кордону України з використанням електронної системи керування чергами автомобiльних транспортних засобiв перед мiжнародними та мiждержавними пунктами пропуску через державний кордон України.

     3. У цьому Порядку термiни вживаються у такому значеннi:

     електронна система "Електронна черга перетину кордону" (далi - електронна система) - iнформацiйно-комунiкацiйна система, створена для оптимiзацiї органiзацiї керування рухом та автоматизацiї бронювання, адмiнiстрування (регламент допуску) автомобiльних транспортних засобiв у черзi очiкування, яка складається з веб-порталу, мобiльного додатка та iнших програмних модулiв або пiдсистем;

     адмiнiстратор електронної системи - Мiнiнфраструктури, що володiє компетенцiєю та технологiями для впровадження електронної системи i забезпечує органiзацiю та надання послуг, визначених законодавством України та покладених на нього Кабiнетом Мiнiстрiв України;

     користувач електронної системи - авторизованi та/або неавторизованi водiї автомобiльних транспортних засобiв, уповноваженi представники перевiзника, а також власники поромних комплексiв, на територiї яких вiдкрито мiжнародний пункт пропуску через державний кордон для поромного, морського та рiчкового вантажно-пасажирського сполучення;

     зона очiкування - певна територiя на шляху слiдування автомобiльного транспортного засобу до мiжнародного або мiждержавного пункту пропуску через державний кордон України, iнфраструктура якої здатна забезпечити надання послуг користувачу електронної системи та яка пiдключена до електронної системи;

     технiчний адмiнiстратор електронної системи - Агентство вiдновлення, що забезпечує технiчне функцiонування електронної системи;

     суб'єкт господарювання зони очiкування - юридична чи фiзична особа - резидент, який провадить господарську дiяльнiсть та на правi власностi, оренди чи iншому речовому правi використовує територiю зони очiкування;

     черга очiкування - послiдовнiсть виклику, направлення та допуску автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України вiдповiдно до сформованої електронною системою системи ранжування бази даних про черги: черга попереднього бронювання, прiоритетне прибуття (для вантажних автомобiлiв), першочергове та позачергове прибуття.

     4. Iншi термiни вживаються у значеннi, наведеному в Митному кодексi України, Бюджетному кодексi України, Законах України "Про прикордонний контроль", "Про державний кордон України", "Про захист iнформацiї в iнформацiйно-комунiкацiйних системах", "Про автомобiльний транспорт", "Про обов'язкове страхування цивiльно-правової вiдповiдальностi власникiв наземних транспортних засобiв", "Про Нацiональну безпеку України", постановах Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 серпня 2010 р. N 751 "Про затвердження Положення про пункти пропуску через державний кордон та пункти контролю" (Офiцiйний вiсник України, 2010 р., N 65, ст. 2265), вiд 21 травня 2012 р. N 451 "Питання пропуску через державний кордон осiб, автомобiльних, водних, залiзничних та повiтряних транспортних засобiв перевiзникiв i товарiв, що перемiщуються ними" (Офiцiйний вiсник України, 2012 р., N 40, ст. 1546).

     5. Модернiзацiя, забезпечення функцiонування та розвиток електронної системи можуть здiйснюватися за рахунок мiжнародної технiчної допомоги та/або за пiдтримки мiжнародних фiнансових органiзацiй.

     6. Власником майнових прав на електронну систему є держава в особi Мiнiнфраструктури.

     Володiльцем iнформацiї в електроннiй системi та розпорядником електронної системи є Мiнiнфраструктури.

     Перелiк мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи, якi беруть участь в експериментальному проектi, затверджується Мiнiнфраструктури.

     7. Учасниками експериментального проекту є:

     МВС;

     Мiноборони;

     Мiнцифри;

     Агентство вiдновлення;

     Укртрансбезпека;

     Адмiнiстрацiя Держприкордонслужби;

     Держмитслужба;

     органи охорони державного кордону Держприкордонслужби;

     територiальнi органи Держмитслужби;

     державне пiдприємство "ДIЯ";

     Моторне (транспортне) страхове бюро України;

     суб'єкти господарювання зон очiкування;

     бюджетна установа "Iнформацiйно-аналiтичний центр дорожнього господарства";

     користувачi електронної системи.

     8. Функцiональними можливостями електронної системи забезпечується:

     1) координацiя та супровiд бронювання користувачем електронної системи мiсця в черзi очiкування;

     2) впорядкування черговостi прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи;

     3) автоматизований розрахунок орiєнтовного часу очiкування виклику на в'їзд автомобiльного транспортного засобу до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України;

     4) автоматизований виклик i допуск користувача електронної системи для виїзду автомобiльного транспортного засобу до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України;

     5) електронна iнформацiйна взаємодiя з електронними iнформацiйними ресурсами, зокрема з Єдиним державним вебпорталом електронних послуг (далi - Портал Дiя), а також отримання вiдомостей з Єдиного державного реєстру транспортних засобiв;

     6) iнформування користувачiв електронної системи про змiну статусiв пiд час користування електронною системою;

     7) створення користувачем електронної системи заяви (звернення) на бронювання мiсця в черзi очiкування перетину державного кордону та автоматичне заповнення форми (полiв) такої заяви (звернення) вiдомостями, переданими у порядку електронної iнформацiйної взаємодiї вiдповiдними iнформацiйно-комунiкацiйними системами та реєстрами, в тому числi з використанням засобiв Порталу Дiя, зокрема мобiльного додатка Порталу Дiя (Дiя), водiями легкових автомобiлiв;

     8) доступ користувачiв електронної системи до електронної системи пiсля проходження процедури авторизацiї таких користувачiв;

     9) електронна iнформацiйна взаємодiя у режимi реального часу з iнформацiйними системами та iнформацiйно-комунiкацiйними системами або реєстрами.

     9. Структура та формати даних, що передаються та приймаються в порядку електронної iнформацiйної взаємодiї мiж Мiнiнфраструктури та Держмитслужбою, строк їх передачi, процедури взаємодiї iнформацiйних систем та порядок внесення змiн до них визначаються Мiнiнфраструктури разом з Держмитслужбою у договорах про iнформацiйну взаємодiю, укладених для реалiзацiї цього Порядку.

     10. Експериментальний проект поширюється на автомобiльнi транспортнi засоби, що здiйснюють виїзд за межi територiї України через мiжнароднi та мiждержавнi пункти пропуску через державний кордон України.

     У разi вiдсутностi автомобiльного транспортного засобу в черзi очiкування такий автомобiльний транспортний засiб не допускається органами охорони державного кордону Держприкордонслужби на в'їзд до мiжнародного та мiждержавного пунктiв пропуску через державний кордон України.

     Пiд час виїзду зареєстрованого в Українi транспортного засобу на територiю iншої країни - члена мiжнародної системи автомобiльного страхування "Зелена Картка" iнформацiя про наявнiсть договору мiжнародного обов'язкового страхування цивiльно-правової вiдповiдальностi з бази даних Моторного (транспортного) страхового бюро України вiдображається в електроннiй системi з метою перевiрки органами охорони державного кордону Держприкордонслужби наявностi полiсу обов'язкового страхування цивiльно-правової вiдповiдальностi власникiв наземних транспортних засобiв.

     Електронна iнформацiйна взаємодiя електронної системи з єдиною централiзованою базою даних Моторного (транспортного) страхового бюро України щодо обов'язкового страхування цивiльно-правової вiдповiдальностi власникiв наземних транспортних засобiв здiйснюється в порядку, визначеному пунктом 26 цього Порядку.

     11. Бронювання мiсця в черзi очiкування, використання функцiй електронної системи щодо руху черги та виїзду для перетину державного кордону здiйснюється безоплатно.

     12. Правилами черговостi прибуття вантажних автомобiлiв, автобусiв, легкових автомобiлiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи, якi затверджуються Мiнiнфраструктури, визначаються:

     вимоги до зон очiкування та порядок взаємодiї з електронною системою;

     порядок бронювання;

     порядок формування прiоритетного прибуття (для вантажних автомобiлiв), першочергового та позачергового прибуття;

     порядок доступу суб'єктiв реалiзацiї експериментального проекту до електронної системи;

     iншi загальнi питання функцiонування електронної системи.

     13. Для вантажних автомобiлiв iз товарами, якi вiдповiдно до законодавства України мають право на здiйснення вiдповiдних видiв контролю в мiжнародному та мiждержавному пунктах пропуску через державний кордон України у першочерговому порядку, а також щодо товарiв, що перемiщуються через митний кордон України вiдповiдно до статей 250 та 360 Митного кодексу України, та товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, що перемiщуються пiдприємствами, якi отримали авторизацiї авторизованих економiчних операторiв, за умови наявностi вiдповiдної iнформацiї, отриманої електронною системою в результатi електронної iнформацiйної взаємодiї з Єдиною автоматизованою iнформацiйною системою митних органiв у порядку, визначеному пунктом 25 цього Порядку, передбачається прiоритетне прибуття до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України.

     Iнформацiя про товари, якi пiдлягають контролю в першочерговому порядку, визначається центральними органами виконавчої влади, що формують полiтику у вiдповiдних сферах, та вноситься до електронної системи.

     Для легкових автомобiлiв, в яких перебувають особи з iнвалiднiстю I групи та дiти з iнвалiднiстю та особи, якi їх супроводжують (не бiльше нiж двi особи), а також для автобусiв, що здiйснюють перевезення органiзованих груп осiб з iнвалiднiстю або iнших осiб, якi потребують постiйного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду (за умови вiдсутностi у транспортному засобi, в якому прямують зазначенi особи, iнших осiб i наявностi не бiльше нiж двi особи, що супроводжують кожну особу з iнвалiднiстю), передбачається першочергове прибуття до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України.

     Для представникiв i майна сил безпеки та сил оборони, що прямують у службових потребах до мiсця призначення за межi митної територiї України, передбачається позачергове прибуття до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України.

     14. Мiнiнфраструктури для реалiзацiї експериментального проекту:

     1) здiйснює органiзацiйнi заходи, пов'язанi iз модернiзацiєю та функцiонуванням електронної системи, а також нормативно-правове, методологiчне та iнформацiйне забезпечення щодо функцiонування електронної системи;

     2) подає технiчному адмiнiстратору пропозицiї (зауваження) щодо функцiонування електронної системи;

     3) затверджує технiчнi вимоги та технiчне завдання з модернiзацiї електронної системи;

     4) здiйснює контроль за функцiонуванням електронної системи, зокрема шляхом проведення монiторингу процесiв її ведення;

     5) органiзовує та забезпечує захист iнформацiї електронної системи вiдповiдно до законодавства у сферi захисту iнформацiї в iнформацiйних, електронних комунiкацiйних та iнформацiйно-комунiкацiйних системах.

     15. Мiнiнфраструктури як адмiнiстратор електронної системи для реалiзацiї експериментального проекту:

     1) здiйснює заходи, визначенi проектом мiжнародної технiчної допомоги та/або за пiдтримки мiжнародних фiнансових органiзацiй;

     2) здiйснює монiторинг реалiзацiї експериментального проекту, пiдготовку пропозицiй щодо удосконалення законодавства з метою правового врегулювання системи керування чергами перед мiжнародними та мiждержавними пунктами пропуску через державний кордон України;

     3) цiлодобово забезпечує реалiзацiю функцiональних можливостей електронної системи, визначених пунктом 8 цього Порядку;

     4) здiйснює розроблення та iмплементацiю до електронної системи критерiїв ранжування бази даних про черги: черга попереднього бронювання, прiоритетне прибуття (для вантажних автомобiлiв), першочергове та позачергове прибуття;

     5) планує та органiзовує взаємодiю з iнститутами громадянського суспiльства, що представляють iнтереси користувачiв електронної системи, та систематичне iнформування громадськостi про запровадження та хiд реалiзацiї експериментального проекту в медiа, в Iнтернетi та через засоби офiцiйних каналiв комунiкацiї;

     6) вживає iнших заходiв, необхiдних для реалiзацiї експериментального проекту та функцiонування електронної системи.

     16. Агентство вiдновлення для реалiзацiї експериментального проекту:

     1) здiйснює заходи, визначенi проектом мiжнародної технiчної допомоги та/або за пiдтримки мiжнародних фiнансових органiзацiй;

     2) цiлодобово здiйснює технiчнi та технологiчнi заходи для забезпечення реалiзацiї функцiональних можливостей електронної системи, визначених пунктом 8 цього Порядку;

     3) здiйснює заходи щодо влаштування мiсць для зупинок транспортних засобiв, стоянок i вiдпочинку учасникiв дорожнього руху в межах смуги вiдведення автомобiльних дорiг державного значення загального користування перед мiжнародними та мiждержавними пунктами пропуску через державний кордон України;

     4) подає пропозицiї щодо розроблення та iмплементацiї до програми критерiїв ранжування бази даних про черги: черга попереднього бронювання, прiоритетне прибуття (для вантажних автомобiлiв), першочергове та позачергове прибуття;

     5) подає Мiнiнфраструктури пропозицiї щодо удосконалення правил черговостi прибуття вантажних автомобiлiв, автобусiв, легкових автомобiлiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи;

     6) забезпечує проведення технiчних та профiлактичних робiт iз пiдтримки функцiонування електронної системи, надання, блокування та анулювання доступу користувачiв електронної системи до бронювання в черзi очiкування;

     7) забезпечує доступ до електронної системи шляхом електронної iнформацiйної взаємодiї з електронними iнформацiйними ресурсами на пiдставi договорiв про iнформацiйну взаємодiю;

     8) забезпечує захист iнформацiї електронної системи вiдповiдно до законодавства у сферi захисту iнформацiї в iнформацiйних, електронних комунiкацiйних та iнформацiйно-комунiкацiйних системах;

     9) вживає iнших заходiв, необхiдних для реалiзацiї експериментального проекту та функцiонування електронної системи;

     10) може залучати до здiйснення заходiв, визначених пiдпунктами 1 - 9 цього пункту, бюджетну установу "Iнформацiйно-аналiтичний центр дорожнього господарства".

     17. Укртрансбезпека для реалiзацiї експериментального проекту надає iнформацiйну допомогу користувачам електронної системи вiдповiдно до правил черговостi прибуття вантажних автомобiлiв, автобусiв, легкових автомобiлiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України з використанням електронної системи, визначених пунктом 12 цього Порядку.

     18. МВС, Держмитслужба, територiальний орган Держмитслужби для реалiзацiї експериментального проекту:

     1) здiйснює iнформацiйний обмiн з Мiнiнфраструктури в порядку електронної iнформацiйної взаємодiї, передбаченої цим Порядком, спiльними наказами та угодами про iнформацiйне спiвробiтництво;

     2) вживає iнших заходiв, необхiдних для реалiзацiї експериментального проекту.

     19. Адмiнiстрацiя Держприкордонслужби для реалiзацiї експериментального проекту:

     1) здiйснює монiторинг функцiонування експериментального проекту, пiдготовку рекомендацiй щодо удосконалення законодавства;

     2) вживає iнших заходiв, необхiдних для реалiзацiї експериментального проекту.

     20. Орган охорони державного кордону Держприкордонслужби для реалiзацiї експериментального проекту:

     1) уповноваженi службовi особи органу охорони державного кордону Держприкордонслужби забезпечують:

     здiйснення контролю в'їзду (прибуття) до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України автомобiльних транспортних засобiв, спрямованих електронною системою, у послiдовностi, визначенiй електронною системою;

     недопуск на в'їзд до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України автомобiльних транспортних засобiв у разi вiдсутностi вiдповiдних вiдомостей про автомобiльний транспортний засiб у електроннiй системi;

     фiксацiю засобами електронної системи факту прибуття автомобiльних транспортних засобiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України, завершення здiйснення прикордонного контролю та його виїзду з територiї мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України, зокрема в автоматизованому порядку;

     2) бере участь в узагальненнi результатiв експериментального проекту, пiдготовцi рекомендацiй щодо удосконалення законодавства;

     3) вживає iнших заходiв, необхiдних для реалiзацiї експериментального проекту.

     21. Суб'єкт господарювання зони очiкування для реалiзацiї експериментального проекту укладає договiр про iнформацiйну взаємодiю щодо використання зони очiкування пiд час бронювання в черзi очiкування протягом п'яти робочих днiв з моменту отримання вiдповiдної пропозицiї вiд Агентства вiдновлення чи повiдомляє про вiдмову в його укладеннi. Вiдсутнiсть повiдомлення про вiдмову в укладеннi договору в установлений строк вважається вiдмовою вiд укладення договору.

     22. Користувачi електронної системи для реалiзацiї експериментального проекту:

     1) здiйснюють бронювання в черзi очiкування;

     2) забезпечують в'їзд автомобiльного транспортного засобу до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України виключно на пiдставi повiдомлення, отриманого засобами електронної системи, а водiї легкових автомобiлiв - також на пiдставi повiдомлень, отриманих засобами Порталу Дiя, зокрема з використанням мобiльного додатка Порталу Дiя (Дiя). В'їзд легкових автомобiлiв до мiжнародного та мiждержавного пункту пропуску через державний кордон України здiйснюється через зону очiкування, що розташована на шляху слiдування до такого мiжнародного та мiждержавного пункту пропуску через державний кордон України, за умови пiдключення зони очiкування до електронної системи технiчним адмiнiстратором;

     3) дотримуються та виконують правила черговостi прибуття вантажних автомобiлiв, автобусiв, легкових автомобiлiв до мiжнародних та мiждержавних пунктiв пропуску через державний кордон України за допомогою електронної системи.

     23. Iнформацiя, внесена до електронної системи, є вiдкритою i загальнодоступною, крiм тiєї, що вiднесена законом до iнформацiї з обмеженим доступом.

     24. Для захисту персональних даних фiзичної особи, якi передаються та приймаються в порядку електронної iнформацiйної взаємодiї, впроваджуються органiзацiйно-технiчнi заходи з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та використовуються суб'єктами електронної взаємодiї виключно з метою реалiзацiї ними повноважень, передбачених законодавством, i не можуть бути переданi третiй особi, якщо iнше не передбачено законом.

     25. Електронна iнформацiйна взаємодiя електронної системи з iншими електронними iнформацiйними ресурсами здiйснюється з використанням засобiв системи електронної взаємодiї державних електронних iнформацiйних ресурсiв "Трембiта" з дотриманням вимог Законiв України "Про електронну iдентифiкацiю та електроннi довiрчi послуги", "Про захист персональних даних", "Про публiчнi електроннi реєстри", "Про захист iнформацiї в iнформацiйно-комунiкацiйних системах".

     Обсяг i структура даних, якими обмiнюються суб'єкти електронної взаємодiї через програмнi iнтерфейси електронних iнформацiйних ресурсiв (сервiси), визначаються договорами про iнформацiйну взаємодiю, укладеними вiдповiдно до Порядку електронної (технiчної та iнформацiйної) взаємодiї, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 вересня 2016 р. N 606 "Деякi питання електронної взаємодiї електронних iнформацiйних ресурсiв" (Офiцiйний вiсник України, 2016 р., N 73, ст. 2455; 2021 р., N 52, ст. 3216; 2023 р., N 11, ст. 721).

     У разi вiдсутностi технiчної можливостi передачi даних з використанням системи електронної взаємодiї державних електронних iнформацiйних ресурсiв "Трембiта" електронна iнформацiйна взаємодiя суб'єктiв електронної взаємодiї може здiйснюватися з використанням iнших iнформацiйно-комунiкацiйних систем iз застосуванням в них вiдповiдних комплексних систем захисту iнформацiї з пiдтвердженою вiдповiднiстю за результатами державної експертизи в порядку, визначеному Законом України "Про захист iнформацiї в iнформацiйно-комунiкацiйних системах".

     26. Iнформацiю, яку не можна отримати через Єдиний державний веб-портал вiдкритих даних або систему електронної взаємодiї державних електронних iнформацiйних ресурсiв "Трембiта", може бути надано через прикладнi програмнi iнтерфейси та автоматизованим способом на пiдставi вiдповiдних договорiв про iнформацiйну взаємодiю, де має бути зазначено перелiк iнформацiї, яка отримується, мету i спосiб використання цiєї iнформацiї, застереження щодо поширення цiєї iнформацiї в агрегованому виглядi.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.