ПРАВЛIННЯ НАЦIОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
вiд 20 грудня 2024 року | N 153 |
---|
Про затвердження Положення про порядок
органiзацiї виконання окремих вимог
законодавства у сферi фiнансового монiторингу,
валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї
спецiальних економiчних та iнших обмежувальних
заходiв (санкцiй) протягом дiї воєнного стану та
внесення змiн до деяких нормативно-правових актiв
Нацiонального банку України
Вiдповiдно до статей 7, 15, 44, 55, 56 Закону України "Про Нацiональний банк України", статтi 63 Закону України "Про банки i банкiвську дiяльнiсть", статей 3, 4, 18, 32 Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення", статтi 11 Закону України "Про валюту i валютнi операцiї", статей 1, 5 Закону України "Про санкцiї", статей 1, 4, 28, 32, 49 Закону України "Про адмiнiстративну процедуру", Указу Президента України вiд 24 лютого 2022 року N 64/2022 "Про введення воєнного стану в Українi", затвердженого Законом України вiд 24 лютого 2022 року N 2102-IX "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Українi", з метою пiдвищення ефективностi виконання окремих вимог законодавства у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй) протягом дiї воєнного стану, а також приведення нормативно-правових актiв Нацiонального банку України у вiдповiднiсть до законiв України Правлiння Нацiонального банку України постановляє:
1. Затвердити Положення про порядок органiзацiї виконання окремих вимог законодавства у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй) протягом дiї воєнного стану (далi - Положення), що додається.
2. Затвердити Змiни до:
1) Положення про порядок органiзацiї та здiйснення нагляду у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй), затвердженого постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 30 червня 2020 року N 90 (у редакцiї постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 04 квiтня 2024 року N 37) (далi - Положення N 90), що додаються;
2) Положення про застосування Нацiональним банком України заходiв впливу до установ за порушення законодавства з питань фiнансового монiторингу, затвердженого постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 28 липня 2020 року N 106 (зi змiнами), що додаються.
3. Протягом дiї воєнного стану iншi нормативно-правовi акти Нацiонального банку України дiють у частинi, що не суперечить Положенню.
4. Визнати такими, що втратили чиннiсть, нормативно-правовi акти Нацiонального банку України згiдно з перелiком, що додається.
5. Департаменту фiнансового монiторингу (Анна Липська) пiсля офiцiйного опублiкування довести до вiдома суб'єктiв, зазначених у пiдпунктах 1 - 6 пункту 1 роздiлу I Положення N 90, iнформацiю про прийняття цiєї постанови.
6. Контроль за виконанням цiєї постанови покласти на заступника Голови Нацiонального банку України Дмитра Олiйника.
7. Постанова набирає чинностi з 01 сiчня 2025 року.
Пункт 1 цiєї постанови дiє протягом перiоду дiї Указу Президента України вiд 24 лютого 2022 року N 64/2022 "Про введення воєнного стану в Українi".
Голова | Андрiй ПИШНИЙ |
ЗАТВЕРДЖЕНО Постанова Правлiння Нацiонального банку України 20 грудня 2024 року N 153 |
Положення про порядок органiзацiї виконання окремих вимог законодавства у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй) протягом дiї воєнного стану
1. Це Положення розроблено вiдповiдно до статей 7, 15, 44, 55, 56 Закону України "Про Нацiональний банк України", статтi 63 Закону України "Про банки i банкiвську дiяльнiсть", статей 3, 4, 18 Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення", статтi 11 Закону України "Про валюту i валютнi операцiї", статей 1, 5 Закону України "Про санкцiї", статей 1, 4, 32, 49 Закону України "Про адмiнiстративну процедуру", Указу Президента України вiд 24 лютого 2022 року N 64/2022 "Про введення воєнного стану в Українi", затвердженого Законом України вiд 24 лютого 2022 року N 2102-IX "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Українi".
2. Термiни, що вживаються в цьому Положеннi, застосовуються в значеннях, визначених законодавством України.
3. Це Положення визначає порядок органiзацiї виконання окремих вимог законодавства у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй) протягом дiї воєнного стану.
4. Банк не здiйснює заходiв iз перевiрки джерел походження коштiв, передбачених Законом України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, фiнансуванню тероризму та фiнансуванню розповсюдження зброї масового знищення" (далi - Закон про ПВК/ФТ) та нормативно-правовими актами Нацiонального банку України (далi - Нацiональний банк), у разi проведення фiнансових операцiй з унесення клiєнтами коштiв готiвкою з метою їх зарахування на:
1) рахунки Збройних Сил України для надання допомоги Збройним Силам України та спецiальний рахунок, вiдкритий Нацiональним банком для збору коштiв на пiдтримку Збройних Сил України;
2) поточний рахунок Мiнiстерства соцiальної полiтики України, вiдкритий в Нацiональному банку для благодiйної допомоги та забезпечення пiдтримки найуразливiших категорiй населення;
3) рахунки банкiв України для придбання облiгацiй внутрiшньої державної позики "Вiйськовi облiгацiї";
4) поточний рахунок клiєнта - фiзичної особи в розмiрi, який вiдповiдає пороговiй фiнансовiй операцiї та зазначений в статтi 20 Закону про ПВК/ФТ, якщо такий клiєнт не надав на вимогу банку вiдповiдних документiв або вiдомостей.
5. Банку забороняється здiйснювати видатковi операцiї (видавати кошти в готiвковiй формi, проводити їх переказ, iншi видатковi операцiї) за рахунками клiєнтiв - фiзичних осiб iз коштами, зазначеними в пiдпунктi 4 пункту 4 цього Положення, крiм випадкiв переказу таких коштiв на рахунки, зазначенi в пiдпунктах 1 - 3 пункту 4 цього Положення.
6. Банк попередньо перед внесенням клiєнтом готiвкових коштiв, зазначених у пiдпунктi 4 пункту 4 цього Положення, повiдомляє клiєнта про обмеження видаткових операцiй з коштами в разi ненадання клiєнтом на вимогу банку документiв або вiдомостей, необхiдних для встановлення джерел їх походження.
7. Банк самостiйно у своїх внутрiшнiх документах визначає випадки обов'язкового встановлення джерел походження коштiв, перелiк необхiдних документiв / вiдомостей, що мають надаватися клiєнтом для встановлення джерел їх походження, пiд час внесення готiвкових коштiв, зазначених у пiдпунктi 4 пункту 4 цього Положення.
8. Банк зобов'язаний повiдомити клiєнта засобами, визначеними банком у його внутрiшнiх документах, з обов'язковим забезпеченням доставки такого повiдомлення клiєнту про умови внесення готiвкових коштiв, зазначених у пiдпунктi 4 пункту 4 цього Положення, та обмеження на здiйснення видаткових операцiй, зазначених у пунктi 5 цього Положення.
9. Банк здiйснює контроль за цiльовим використанням коштiв, зазначених у пiдпунктi 4 пункту 4 цього Положення, зарахованих на поточний рахунок клiєнта, шляхом встановлення лiмiту на залишок коштiв на рахунку, який вiдповiдає сумi внесених на рахунок коштiв.
Банк зменшує встановлений лiмiт на залишок коштiв на рахунку клiєнта на суму переказу коштiв на рахунки, зазначенi в пiдпунктах 1 - 3 пункту 4 цього Положення.
10. Вимоги, визначенi в пунктi 5 цього Положення, не застосовуються до випадкiв надання клiєнтом на запит банку документiв або вiдомостей, необхiдних банку для встановлення джерел походження готiвкових коштiв, що вносяться клiєнтом для проведення фiнансової операцiї.
11. Вiдповiдальний працiвник банку у випадках, зазначених в абзацах п'ятому та шостому пункту 9 роздiлу X "Прикiнцевi та перехiднi положення" Закону про ПВК/ФТ, видає внутрiшнє розпорядження щодо замороження/розмороження активiв, яке повинно мiстити:
1) дату та час прийняття рiшення та його вид (замороження або розмороження);
2) iдентифiкацiйнi данi особи, активи якої заморожуються/розморожуються;
3) iнформацiю щодо дiлових вiдносин iз клiєнтом (за наявностi): номери та дати вiдкриття клiєнту рахункiв, суми заморожених / розморожених активiв на них у розрiзi рахункiв (iнформацiя зазначається щодо вiдкритих на дату замороження/розмороження рахункiв);
4) пiдстави розмороження активiв (у разi розмороження);
5) пiдпис вiдповiдального працiвника банку.
12. Банк забезпечує зберiгання зазначеного в пунктi 11 цього Положення розпорядження щодо замороження/розмороження активiв в окремiй справi не менше п'яти рокiв у порядку, визначеному внутрiшнiми документами банку для зберiгання документiв з обмеженим доступом.
13. Банк у випадках, зазначених в абзацах п'ятому та шостому пункту 9 роздiлу X "Прикiнцевi та перехiднi положення" Закону про ПВК/ФТ, облiковує замороженi кошти на рахунках клiєнтiв.
Облiк розрахункових документiв за заблокованими фiнансовими операцiями разом iз розпорядженнями про замороження/розмороження вiдповiдних активiв здiйснюється на позабалансовому рахунку 9809 А "Iншi документи за розрахунковими операцiями клiєнтiв" Плану рахункiв бухгалтерського облiку банкiв України, затвердженого постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 11 вересня 2017 року N 89 (зi змiнами).
14. Банк має право для вiдкриття фiзичним особам - резидентам України, якi постiйно проживають або тимчасово перебувають за межами України, фiзичним особам - нерезидентам (крiм резидентiв Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь) рахункiв виключно з метою придбання облiгацiй внутрiшньої державної позики "Вiйськовi облiгацiї":
1) здiйснювати iдентифiкацiю та верифiкацiю таких фiзичних осiб на пiдставi копiй документiв та вiдомостей, зазначених у пунктi 1 частини дев'ятої та в пунктi 1 частини десятої статтi 11 Закону про ПВК/ФТ, отриманих засобами:
дистанцiйних систем обслуговування;
електронної пошти iз застосуванням квалiфiкованого електронного пiдпису (далi - КЕП) / удосконаленого електронного пiдпису;
iнших дистанцiйних каналiв зв'язку в межах технiчних можливостей банку;
2) не здiйснювати вiдеоверифiкацiю в порядку, визначеному в додатку 3 до Положення про здiйснення банками фiнансового монiторингу, затвердженого постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 19 травня 2020 року N 65 (зi змiнами) (далi - Положення N 65);
3) встановлювати приналежнiсть отриманих копiй документiв вiд таких фiзичних осiб шляхом проведення вiдеозв'язку.
15. Уповноважений працiвник банку накладає КЕП на отриманi вiд клiєнта (представника клiєнта) електроннi копiї документiв у випадках, зазначених у пiдпунктi 1 пункту 14 цього Положення.
16. Вiдеозв'язок, зазначений в пiдпунктi 3 пункту 14 цього Положення, може проводитися за умови, що банк:
1) здiйснює фотофiксацiю особи:
верифiкацiя якої здiйснюється;
з власним iдентифiкацiйним документом (сторiнки / боки, що мiстять фото власника);
2) здiйснює фотофiксацiю таким чином, щоб фотозображення давали змогу однозначно розпiзнати особу та деталi iдентифiкацiйного документа (включаючи фото та iдентифiкацiйнi данi, що мiстяться на такiй/такому сторiнцi / боцi iдентифiкацiйного документа);
3) отримав чiтку та однозначну згоду особи на проведення вiдеозв'язку перед початком такої процедури (включаючи фотофiксацiю особи та/або екрана з її зображенням i вiдповiдних документiв, що пред'являються нею). Запис вiдеозв'язку також має мiстити факт надання такої згоди;
4) проводить вiдеозв'язок у режимi реального часу без переривання. Вiдеозв'язок повинен проводитися повторно в повному обсязi в разi його переривання з будь-яких причин.
17. Банк здiйснює спрощенi заходи належної перевiрки клiєнтiв, якi проводять фiнансовi операцiї з метою придбання у власнiсть облiгацiй внутрiшньої державної позики "Вiйськовi облiгацiї" на первинному ринку (включаючи заходи щодо встановлення джерел походження коштiв) для отримання вiдшкодування їх номiнальної вартостi з виплатою доходу вiдповiдно до умов розмiщення облiгацiй внутрiшньої державної позики "Вiйськовi облiгацiї", за винятком таких клiєнтiв, яким вiдповiдно до вимог частини п'ятої статтi 7 Закону про ПВК/ФТ обов'язково встановлюється високий ризик.
18. Спрощенi заходи належної перевiрки не здiйснюються щодо клiєнтiв, якi проводять операцiї з купiвлi-продажу облiгацiй внутрiшньої державної позики "Вiйськовi облiгацiї" на вторинному ринку.
19. Банк може використати право, зазначене в пунктi 32 додатка 2 до Положення N 65, у разi одночасного дотримання всiх нижчезазначених умов:
1) ризик дiлових вiдносин з клiєнтом (фiнансової операцiї без встановлення дiлових вiдносин) є низьким;
2) загальний лiмiт на проведення видаткових фiнансових операцiй за всiма рахунками та електронними гаманцями, вiдкритими клiєнту в банку, не перевищує 400 тисяч гривень на мiсяць (еквiвалент) i 400 тисяч гривень на рiк (еквiвалент);
3) загальний залишок за всiма рахунками та електронними гаманцями, вiдкритими клiєнту в банку, не перевищує 400 тисяч гривень (еквiвалент).
20. Банк пiд час вiдеоверифiкацiї має право отримати вiд фiзичної особи пенсiйне посвiдчення як додатковий документ, визначений у пiдпунктi 2 пункту 12 додатка 3 до Положення N 65.
21. Суб'єкт первинного фiнансового монiторингу, державне регулювання та нагляд за яким у сферi фiнансового монiторингу здiйснює Нацiональний банк (далi - СПФМ), якщо немає:
1) можливостi встановити з клiєнтом контакт або в разi закiнчення строку (припинення) дiї, втрати чинностi чи визнання недiйсними поданих документiв, втрати чинностi / обмiну iдентифiкацiйного документа клiєнта (представника клiєнта), має право не вживати заходiв щодо актуалiзацiї даних про клiєнтiв, визначених у пунктах 13 - 16 додатка 1 до Положення N 65 та пунктах 13 - 16 додатка 1 до Положення про здiйснення установами фiнансового монiторингу, затвердженого постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 28 липня 2020 року N 107 (зi змiнами) (далi - Положення N 107);
2) перешкод для актуалiзацiї даних про клiєнтiв, здiйснює таку актуалiзацiю, включаючи використання дистанцiйних каналiв зв'язку в межах технiчних можливостей, визначених у Положеннi N 65 i Положеннi N 107.
22. СПФМ документально пiдтверджує факт встановлення / неможливостi встановлення контакту з клiєнтом з метою здiйснення актуалiзацiї даних про клiєнта у випадках, зазначених у пiдпунктi 1 пункту 21 цього Положення.
23. СПФМ пiд час надання банкiвських або iнших фiнансових послуг / встановлення дiлових вiдносин має право прийняти вiд фiзичної особи:
1) паспорт громадянина України у формi картки, строк дiї якого закiнчився не бiльше нiж за 30 днiв до 24 лютого 2022 року та пiсля 24 лютого 2022 року, та якщо у фiзичної особи немає iншого документа, що посвiдчує особу;
2) паспорт громадянина України зразка 1994 року, до якого не вклеєно фотокартку особи в разi досягнення нею 25- чи 45-рiчного вiку, строк вклеювання до якого настав не бiльше нiж за 30 днiв до 24 лютого 2022 року та пiсля 24 лютого 2022 року, та якщо у фiзичної особи немає iншого документа, що посвiдчує особу;
3) посвiдку на тимчасове чи постiйне проживання, строк дiї якої закiнчився або яка пiдлягає обмiну вiдповiдно до законодавства пiсля 24 лютого 2022 року, крiм тiєї, яка оформлена громадянину Росiйської Федерацiї.
24. СПФМ забезпечує актуалiзацiю ранiше отриманих даних про клiєнта в частинi iдентифiкацiйних документiв клiєнта, зазначених у пунктi 23 цього Положення, строк дiї яких закiнчився або до яких своєчасно не вклеєна фотокартка, у порядку, визначеному в Положеннi N 65 i Положеннi N 107, та з урахуванням пунктiв 21 та 22 цього Положення.
25. Нацiональний банк на перiод дiї воєнного стану здiйснює безвиїзний нагляд, виїзнi перевiрки у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй), дотримання вимог нормативно-правових актiв Нацiонального банку, що визначають особливостi функцiонування банкiвської системи України в разi введення воєнного стану в частинi здiйснення валютних операцiй та виконання окремих вимог законодавства у сферi фiнансового монiторингу, вiдповiдно до Положення про порядок органiзацiї та здiйснення нагляду у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй), затвердженого постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 30 червня 2020 року N 90 (у редакцiї постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 04 квiтня 2024 року N 37) (далi - Положення N 90), з урахуванням особливостей, визначених цим Положенням.
26. Вимоги абзацу другого пункту 34 роздiлу II та пунктiв 100 - 104 роздiлу V Положення N 90 не застосовуються до суб'єкта, зазначеного в пiдпунктах 1 - 6 пункту 1 роздiлу I Положення N 90 (далi - Суб'єкт), та Нацiонального банку.
27. Особою, уповноваженою представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення його виїзної перевiрки, для цiлей цього Положення вважається керiвник Суб'єкта або в разi його вiдсутностi особа, уповноважена керiвником Суб'єкта або вiдповiдним органом управлiння Суб'єкта представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки.
28. Керiвник Суб'єкта з метою створення умов для проведення виїзної перевiрки в разi своєї тимчасової вiдсутностi / неможливостi виконувати свої обов'язки зобов'язаний призначити посадову особу, яка виконуватиме обов'язки керiвника Суб'єкта на перiод тимчасової вiдсутностi керiвника Суб'єкта, та/або призначити особу, уповноважену представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки.
29. Адреса мiсцезнаходження Суб'єкта, що є банком, для цiлей цього Положення визначається згiдно з даними:
1) Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб - пiдприємцiв та громадських формувань (далi - ЄДР) у частинi юридичної адреси такого Суб'єкта;
2) розмiщеними на сторiнцi офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку в частинi адреси вiдокремлених структурних пiдроздiлiв такого Суб'єкта;
3) наданими таким Суб'єктом Нацiональному банку (включаючи данi у вiдповiдь на надiслане такому Суб'єкту повiдомлення про проведення планової виїзної перевiрки або на запит Нацiонального банку), якщо вони наданi не пiзнiше нiж за п'ять робочих днiв до початку виїзної перевiрки.
30. Адреса мiсцезнаходження Суб'єкта (крiм банкiв) для цiлей цього Положення визначається згiдно з даними:
1) ЄДР;
2) наданими таким Суб'єктом Нацiональному банку (включаючи данi у вiдповiдь на надiслане такому Суб'єкту повiдомлення про проведення планової виїзної перевiрки або на запит Нацiонального банку), якщо вони наданi не пiзнiше нiж за п'ять робочих днiв до початку виїзної перевiрки.
31. Члени iнспекцiйної групи керуються iнформацiєю з ЄДР пiд час визначення наявностi (вiдсутностi) Суб'єкта (крiм банкiв) за мiсцезнаходженням, якщо такий Суб'єкт змiнив мiсцезнаходження i не надiслав повiдомлення Нацiональному банку про таку змiну.
32. Нацiональний банк має право надiслати Суб'єкту письмовий запит щодо визначення адреси мiсцезнаходження Суб'єкта, яка використовуватиметься для проведення виїзної перевiрки.
33. Суб'єкт зобов'язаний подати Нацiональному банку документи / копiї документiв, засвiдченi в порядку, установленому законодавством України, якi пiдтверджують право володiння або користування примiщенням за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта, якщо адреса мiсцезнаходження такого Суб'єкта, яка використовуватиметься для проведення виїзної перевiрки, визначається згiдно з даними, наданими таким Суб'єктом Нацiональному банку.
34. Особа, уповноважена представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки, зобов'язана прибути за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта протягом першого дня виїзної перевiрки.
35. Керiвник або заступник керiвника iнспекцiйної групи складає акт про вiдмову в проведеннi виїзної перевiрки (далi - акт про вiдмову) у разi вiдмови Суб'єкта в проведеннi виїзної перевiрки Нацiональним банком у разi настання одного, кiлькох або всiх випадкiв:
1) недопуск членiв iнспекцiйної групи до здiйснення виїзної перевiрки за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта;
2) ненадання Суб'єктом документiв, iнформацiї з питань, якi пiдлягають виїзнiй перевiрцi, що унеможливлює проведення виїзної перевiрки;
3) вiдмова в доступi до примiщень за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта, а також примiщень, що використовуються з метою надання послуг / ведення дiяльностi Суб'єкта;
4) вiдсутнiсть за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта протягом першого дня виїзної перевiрки особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки;
5) iншi випадки, що свiдчать про вiдмову в проведеннi виїзної перевiрки.
36. Акт про вiдмову складається пiд час виїзної перевiрки в паперовiй формi не менше нiж у двох примiрниках або у формi електронного документа та пiдписується керiвником, заступником керiвника iнспекцiйної групи (одним iз них у разi тимчасової вiдсутностi iншого), членами iнспекцiйної групи.
37. В актi про вiдмову зазначаються:
1) дата складання;
2) мiсце складання;
3) час складання;
4) реєстрацiйний номер;
5) дата i номер наказу про проведення виїзної перевiрки;
6) вид виїзної перевiрки (планова чи позапланова);
7) перiод, що пiдлягав виїзнiй перевiрцi;
8) строк проведення виїзної перевiрки;
9) органiзацiйно-правова форма Суб'єкта;
10) найменування Суб'єкта;
11) iдентифiкацiйний код Суб'єкта;
12) адреса мiсцезнаходження Суб'єкта;
13) дата та час прибуття iнспекцiйної групи за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта;
14) факт вручення / невручення за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта копiї наказу про проведення виїзної перевiрки в паперовiй формi (у визначених у пiдпунктi 2 пункту 16 та пiдпунктi 3 пункту 23 роздiлу II Положення N 90 випадках);
15) факт надсилання / отримання (доставки) наказу про проведення виїзної перевiрки у формi електронного документа / копiї наказу про проведення виїзної перевiрки в паперовiй формi (у визначених в абзацi першому пункту 15, пiдпунктi 1 пункту 16 та пiдпунктах 1 та 2 пункту 23 роздiлу II Положення N 90 випадках);
16) прiзвище, власне iм'я, по батьковi (за наявностi), посада особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки, якiй за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта вручено копiю наказу про проведення виїзної перевiрки (у визначених у пiдпунктi 2 пункту 16 та пiдпунктi 3 пункту 23 роздiлу II Положення N 90 випадках);
17) причини невручення за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта копiї наказу про проведення виїзної перевiрки (у визначених у пiдпунктi 2 пункту 16 та пiдпунктi 3 пункту 23 роздiлу II Положення N 90 випадках);
18) детальний опис фактiв вiдмови Суб'єкта в проведеннi виїзної перевiрки, включаючи:
недопуск членiв iнспекцiйної групи до здiйснення виїзної перевiрки за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта;
ненадання Суб'єктом документiв, iнформацiї з питань, якi пiдлягають виїзнiй перевiрцi, що унеможливлює проведення виїзної перевiрки;
вiдмову в доступi до примiщень за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта, а також примiщень, що використовуються з метою ведення дiяльностi Суб'єкта;
вiдсутнiсть за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта протягом першого дня виїзної перевiрки особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки;
iншi випадки, що свiдчать про вiдмову в проведеннi виїзної перевiрки;
19) факт вiдмови особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки, вiд отримання акта про вiдмову;
20) прiзвище, власне iм'я, по батьковi (за наявностi), посада особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки, у присутностi якої пiдписано акт про вiдмову (за наявностi такої особи за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта на момент складання акта про вiдмову);
21) iнформацiя про склад iнспекцiйної групи (iз зазначенням прiзвищ, iнiцiалiв та посад), члени якої пiдписали акт про вiдмову / засвiдчили факт вiдмови особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки, вiд отримання першого примiрника акта про вiдмову в паперовiй формi за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта;
22) iнша iнформацiя стосовно зафiксованих в актi про вiдмову фактiв (за потреби).
38. Перший примiрник акта про вiдмову в паперовiй формi вручається особi, уповноваженiй представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки, пiд пiдпис з проставленням вiдмiтки про дату надання на другому примiрнику такого акта, що залишається в керiвника iнспекцiйної групи (крiм випадкiв, зазначених у пунктi 39 цього Положення).
39. Нацiональний банк не пiзнiше трьох робочих днiв iз дня складання надсилає Суб'єкту акт про вiдмову у формi електронного документа / копiю акта про вiдмову в паперовiй формi з електронного документа, засвiдчену в порядку, установленому законодавством України, або перший примiрник акта про вiдмову в паперовiй формi засобами поштового зв'язку (iз повiдомленням про вручення) у разi:
1) вiдсутностi за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта протягом першого дня виїзної перевiрки особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки;
2) вiдмови особи, уповноваженої представляти iнтереси Суб'єкта на час проведення виїзної перевiрки, вiд отримання першого примiрника акта про вiдмову в паперовiй формi за адресою мiсцезнаходження Суб'єкта.
40. Суб'єкт протягом трьох робочих днiв iз дня отримання акта про вiдмову має право надати Нацiональному банку пояснення / обґрунтованi заперечення щодо зазначених в актi про вiдмову обставин у формi електронного документа або в паперовiй формi з обов'язковим зазначенням причин вiдмови в проведеннi виїзної перевiрки та документальним пiдтвердженням зазначених обставин (за наявностi).
41. Акт про вiдмову вважається доведеним до вiдома Суб'єкта або отриманим Суб'єктом i таким, що не має пояснень та заперечень, у разi настання одного або всiх випадкiв:
1) неотримання Суб'єктом iз незалежних вiд Нацiонального банку причин акта про вiдмову протягом 10 робочих днiв iз дня надсилання акта про вiдмову у формi електронного документа або 15 робочих днiв iз дня надсилання першого примiрника акта про вiдмову в паперовiй формi / копiї акта про вiдмову в паперовiй формi з електронного документа, засвiдченої в порядку, установленому законодавством України;
2) ненадання пояснень / обґрунтованих заперечень до акта про вiдмову в порядку та строки, визначенi в пунктi 40 цього Положення.
42. Робочий день, що є наступним за днем складання акта про вiдмову, є датою дострокового припинення виїзної перевiрки.
43. Надiслане/надiслана Нацiональним банком рiшення про застосування до Суб'єкта заходiв впливу (далi - Рiшення) / письмова вимога за результатами нагляду, здiйсненого в порядку, визначеному в Положеннi N 90, уважається доведеним / доведеною до вiдома Суб'єкта (отриманим / отриманою Суб'єктом) у разi неотримання його/її Суб'єктом з незалежних вiд Нацiонального банку причин.
Днем доведення до вiдома Суб'єкта / отримання Суб'єктом Рiшення / письмової вимоги в такому разi вважається:
1) п'ятий робочий день iз дня, наступного за днем надсилання Нацiональним банком примiрника Рiшення / оригiналу письмової вимоги, оформленого в паперовiй формi, або копiї Рiшення / копiї письмової вимоги в паперовiй формi з електронного документа, засвiдченої в порядку, установленому законодавством України;
2) п'ятий календарний день iз дня надсилання Нацiональним банком Рiшення / письмової вимоги у формi електронного документа засобами "АРМ-НБУ-iнформацiйний", електронною поштою чи iншими засобами телекомунiкацiйного зв'язку.
44. Представник Суб'єкта не запрошується на засiдання колегiального органу, який утворений вiдповiдно до статтi 17 Закону України "Про Нацiональний банк України" та якому Правлiння Нацiонального банку делегувало окремi повноваження щодо регулювання та нагляду (далi - Комiтет), у разi розгляду на цьому засiданнi пропозицiї щодо незастосування заходiв впливу до такого Суб'єкта.
Нацiональний банк доводить iнформацiю про прийняте рiшення щодо незастосування заходiв впливу до Суб'єкта шляхом направлення йому листа в порядку, визначеному в Положеннi про застосування Нацiональним банком України заходiв впливу, затвердженому постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 17 серпня 2012 року N 346, зареєстрованому в Мiнiстерствi юстицiї України 17 вересня 2012 року за N 1590/21902 (зi змiнами) (далi - Положення N 346), Положеннi про валютний нагляд, затвердженому постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 03 сiчня 2019 року N 13 (зi змiнами) (далi - Положення N 13).
45. Розгляд питання про застосування заходiв впливу до Суб'єкта здiйснюється в порядку, установленому в Положеннi N 346, Положеннi N 13, якщо Комiтетом не пiдтримано пропозицiю, зазначену в абзацi першому пункту 44 цього Положення.
ЗАТВЕРДЖЕНО Постанова Правлiння Нацiонального банку України 20 грудня 2024 року N 153 |
Змiни до Положення про порядок органiзацiї та здiйснення нагляду у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй)
1. У роздiлi I:
1) у пiдпунктi 2 пункту 1 слово "(перестраховикiв)" замiнити словами "(у тому числi пiд час здiйснення дiяльностi з перестрахування)";
2) пункт 2 пiсля пiдпункту 15 доповнити новим пiдпунктом 151 такого змiсту:
"151) повiдомлення про початок адмiнiстративного провадження - повiдомлення Нацiональним банком банку/установи про початок адмiнiстративного провадження, визначене статтями 32, 49 Закону України "Про адмiнiстративну процедуру;";
3) роздiл доповнити двома новими пунктами 101, 102 такого змiсту:
"101. Вимоги до змiсту повiдомлення про початок адмiнiстративного провадження, строки його надсилання Нацiональним банком, а також порядок та строки надання банком/установою повiдомлення про його отримання встановленi в Положеннi про застосування Нацiональним банком України заходiв впливу, затвердженому постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 17 серпня 2012 року N 346, зареєстрованому в Мiнiстерствi юстицiї України 17 вересня 2012 року за N 1590/21902 (зi змiнами), Положеннi про валютний нагляд, затвердженому постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 03 сiчня 2019 року N 13 (зi змiнами), Положеннi про застосування Нацiональним банком України заходiв впливу до установ за порушення законодавства з питань фiнансового монiторингу, затвердженому постановою Правлiння Нацiонального банку України вiд 28 липня 2020 року N 106 (зi змiнами).
102. Правлiння Нацiонального банку / колегiальний орган, який утворений вiдповiдно до статтi 17 Закону України "Про Нацiональний банк України" та якому Правлiння Нацiонального банку делегувало окремi повноваження щодо регулювання та нагляду / керiвництво Нацiонального банку уповноваженi здiйснювати розгляд клопотань, поданих банком/установою вiдповiдно до статтi 28 Закону України "Про адмiнiстративну процедуру".".
2. У роздiлi II:
1) пункт 54 пiсля пiдпункту 13 доповнити новим пiдпунктом 131 такого змiсту:
"131) факти невиконання банком/установою рiшень Нацiонального банку про застосування заходiв впливу до банку/установи та/або факти невиконання банком/установою письмової вимоги (якщо такi були);";
2) роздiл пiсля пункту 57 доповнити новим пунктом 571 такого змiсту:
"571. Супровiдний лист, з яким надсилається/вручається банку/установi довiдка про виїзну перевiрку, повинен мiстити повiдомлення про початок адмiнiстративного провадження у разi наявностi в довiдцi про виїзну перевiрку обставин, фактiв, що свiдчать про порушення банком/установою вимог законодавства України, та/або невиконання банком/установою рiшень Нацiонального банку про застосування заходiв впливу до банку/установи, та/або невиконання банком/установою письмової вимоги, виявлених Нацiональним банком пiд час здiйснення виїзної перевiрки.";
3) пiдпункт 2 пункту 58 доповнити словами ", разом iз супровiдним листом у паперовiй формi / копiєю супровiдного листа в паперовiй формi з електронного документа, засвiдченою в порядку, установленому законодавством України";
4) у пiдпунктi 3 пункту 63 слова "листа з iнформацiєю про ознайомлення з довiдкою про виїзну перевiрку" замiнити словами "листа-вiдповiдi".
3. У роздiлi IV:
1) у пунктi 85:
абзац перший пiсля слова "законодавства" доповнити словами "та/або фактiв невиконання банком/установою рiшень Нацiонального банку про застосування заходiв впливу до банку/установи, та/або фактiв невиконання банком/установою письмової вимоги";
пiдпункт 4 доповнити словами "та/або факти невиконання банком/установою рiшень Нацiонального банку про застосування заходiв впливу до банку/установи, та/або факти невиконання банком/установою письмової вимоги;";
2) роздiл пiсля пункту 87 доповнити новим пунктом 871 такого змiсту:
"871. Супровiдний лист, з яким надсилається/вручається банку/установi акт, повинен мiстити повiдомлення про початок адмiнiстративного провадження у разi наявностi в актi обставин, фактiв, що свiдчать про порушення банком/установою вимог законодавства України, та/або невиконання банком/установою рiшень Нацiонального банку про застосування заходiв впливу до банку/установи, та/або невиконання банком/установою письмової вимоги, виявлених Нацiональним банком пiд час здiйснення безвиїзного нагляду.";
3) пiдпункт 2 пункту 88 викласти в такiй редакцiї:
"2) вручає банку/установi перший примiрник акта в паперовiй формi / копiю акта в паперовiй формi з електронного документа, засвiдчену в порядку, установленому законодавством України, разом iз супровiдним листом у паперовiй формi / копiєю супровiдного листа в паперовiй формi з електронного документа, засвiдченою в порядку, установленому законодавством України, шляхом виклику уповноваженої особи банку/установи за мiсцезнаходженням Нацiонального банку в установлений Нацiональним банком строк.".
ЗАТВЕРДЖЕНО Постанова Правлiння Нацiонального банку України 20 грудня 2024 року N 153 |
Змiни до Положення про застосування Нацiональним банком України заходiв впливу до установ за порушення законодавства з питань фiнансового монiторингу
1. У роздiлi I:
1) у пунктi 1:
абзац перший пiсля слiв "Про Нацiональний банк України" доповнити словами ", "Про адмiнiстративну процедуру";
в абзацi другому слово "(перестраховикiв)" замiнити словами "(у тому числi пiд час здiйснення дiяльностi з перестрахування)";
2) у пiдпунктi 2 пункту 6 слово "анулювання" замiнити словом "вiдкликання";
3) абзац перший пункту 8 пiсля слова "актiв" доповнити словами ", а також початком адмiнiстративного провадження за iнiцiативою Нацiонального банку (далi - адмiнiстративне провадження)";
4) роздiл пiсля пункту 8 доповнити чотирма новими пунктами 81 - 84 такого змiсту:
"81. Нацiональний банк не пiзнiше наступного робочого дня пiсля початку адмiнiстративного провадження (за наявностi обґрунтованих причин - не пiзнiше трьох робочих днiв пiсля початку) надсилає установi повiдомлення про початок адмiнiстративного провадження за пiдписом уповноваженої посадової особи Нацiонального банку електронною поштою або з використанням iнших засобiв телекомунiкацiйного зв'язку (далi разом - електронна пошта) чи поштою у паперовiй формi (рекомендованим листом iз повiдомленням про вручення), чи вручає повiдомлення пiд пiдпис представнику установи, чи у випадку, визначеному в пунктi 83 роздiлу I цього Положення, розмiщує iнформацiю про початок адмiнiстративного провадження (крiм iнформацiї з обмеженим доступом) на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку.
У повiдомленнi про початок адмiнiстративного провадження за потреби зазначаються:
1) правовi пiдстави початку адмiнiстративного провадження;
2) права та обов'язки установи, включаючи право подати пояснення/заперечення щодо виявлених порушень, спосiб i строк їх подання;
3) порядок ознайомлення з матерiалами адмiнiстративного провадження.
82. Установа не пiзнiше наступного робочого дня з дня отримання повiдомлення про початок адмiнiстративного провадження письмово повiдомляє Нацiональний банк про день i час отримання такого повiдомлення (крiм випадку вручення повiдомлення пiд пiдпис представнику установи).
Представник установи зазначає на другому примiрнику повiдомлення в паперовiй формi про день i час отримання такого повiдомлення в разi вручення повiдомлення пiд пiдпис представнику установи.
83. Нацiональний банк має право розмiстити iнформацiю про початок адмiнiстративного провадження (крiм iнформацiї з обмеженим доступом) на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку в разi неотримання вiд установи повiдомлення в строки та порядку, зазначенi в абзацi першому пункту 82 роздiлу I цього Положення.
84. Днем отримання установою повiдомлення про початок адмiнiстративного провадження є день:
1) отримання, зазначений у повiдомленнi вiд установи, визначеному в абзацi першому пункту 82 роздiлу I цього Положення (у разi отримання Нацiональним банком такого повiдомлення);
2) отримання, зазначений у повiдомленнi про вручення повiдомлення установi (у разi надсилання повiдомлення поштою рекомендованим листом з повiдомленням про вручення);
3) отримання повiдомлення, зазначений представником установи на другому примiрнику повiдомлення в паперовiй формi (у разi вручення повiдомлення пiд пiдпис представнику установи);
4) розмiщення iнформацiї про початок адмiнiстративного провадження на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку.";
5) пункт 11 викласти в такiй редакцiї:
"11. Нацiональний банк у разi розгляду питання про застосування заходу впливу запрошує уповноважену особу установи, щодо якої має бути прийнято Рiшення, для надання пояснень/заперечень.
Запрошення надсилається установi електронною поштою або поштовим вiдправленням або у випадку, визначеному в пунктi 112 роздiлу I цього Положення, оприлюднюється на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку не пiзнiше нiж за два робочих днi до дня розгляду питання про застосування заходу впливу.
У запрошеннi зазначаються такi вiдомостi:
1) питання, яке розглядатиметься, та мета, з якою запрошується особа/представник (для надання пояснень/заперечень);
2) дата, час i мiсце, куди запрошується особа, чи iнформацiя про проведення засiдання Правлiння/Комiтету в режимi вiдеоконференцiї;
3) найменування колегiального органу (Правлiння/Комiтет), який розглядатиме питання про застосування заходу впливу;
4) вiдомостi про контактну особу Нацiонального банку: прiзвище, власне iм'я, по батьковi (за наявностi), номер телефону, електронна адреса;
5) повiдомлення про те, що неявка запрошеної особи не є пiдставою для перенесення розгляду питання про застосування заходу впливу до установи та не є перешкодою для прийняття вiдповiдного рiшення;
6) iншi вiдомостi (за потреби).
Нацiональний банк має право не запрошувати уповноважену особу установи вiдповiдно до абзацу першого пункту 11 роздiлу I цього Положення у разi отримання вiд установи пояснень, у яких така установа визнає порушення, виявленi Нацiональним банком пiд час здiйснення нагляду.";
6) роздiл пiсля пункту 11 доповнити чотирма новими пунктами 111 - 114 такого змiсту:
"111. Установа не пiзнiше наступного робочого дня з дня отримання запрошення зобов'язана письмово повiдомити Нацiональний банк про:
1) отримання запрошення та пiдтвердження участi уповноваженої особи установи;
2) потребу в участi в режимi вiдеоконференцiї уповноваженої особи установи з обґрунтуванням такої потреби (якщо зустрiч проводиться за мiсцезнаходженням Нацiонального банку);
3) потребу в послугах перекладача (у тому числi перекладача жестової мови);
4) причини неможливостi уповноваженої особи установи прибути на запрошення Нацiонального банку.
112. Нацiональний банк має право розмiстити запрошення на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку в разi неотримання вiд установи повiдомлення в строки та порядку, зазначенi в абзацi першому пункту 111 роздiлу I цього Положення.
113. Днем отримання установою запрошення є день:
1) отримання запрошення згiдно з iнформацiєю вiд запрошеної особи (у разi отримання Нацiональним банком такої iнформацiї);
2) зазначений у повiдомленнi про вручення запрошення установi (у разi надсилання запрошення поштою рекомендованим листом);
3) розмiщення запрошення на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку.
114. Неявка уповноваженої особи установи, запрошеної вiдповiдно до абзацу другого пункту 11 роздiлу I цього Положення, не перешкоджає розгляду Нацiональним банком питання про застосування заходу впливу та прийняття рiшення по сутi.";
7) пункт 12 викласти в такiй редакцiї:
"12. Нацiональний банк доводить до вiдома установи Рiшення / письмову вимогу в один iз таких способiв, а саме шляхом:
1) надсилання установi примiрника Рiшення / оригiналу письмової вимоги в паперовiй формi на поштову адресу установи рекомендованим листом iз повiдомленням про вручення;
2) надсилання установi Рiшення / письмової вимоги, оформленого/оформленої у формi електронного документа, електронною поштою;
3) надсилання установi копiї Рiшення / письмової вимоги у паперовiй формi з електронних документiв, якi оформлено в системi електронного документообiгу АСКОД (далi - СЕД АСКОД) Нацiонального банку, засвiдченої Нацiональним банком в порядку, установленому законодавством України, на поштову адресу установи рекомендованим листом iз повiдомленням про вручення;
4) вручення примiрника Рiшення / оригiналу письмової вимоги, копiї Рiшення / письмової вимоги у паперовiй формi з електронних документiв, якi оформлено в СЕД АСКОД, засвiдченої в порядку, установленому законодавством України, представнику установи пiд пiдпис;
5) оприлюднення Рiшення / письмової вимоги на сторiнцi офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку у випадках, визначених законом та/або цим Положенням.";
8) роздiл пiсля пункту 12 доповнити трьома новими пунктами 121 - 123 такого змiсту:
"121. Установа зобов'язана повiдомити Нацiональний банк електронною поштою про отримання Рiшення / письмової вимоги, надiсланого/надiсланої електронною поштою, не пiзнiше наступного робочого дня iз дня надсилання Нацiональним банком Рiшення / письмової вимоги.
122. Нацiональний банк має право оприлюднити на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку Рiшення / письмову вимогу в разi повернення рекомендованого листа з вiдмiткою про невручення, неповiдомлення установою про отримання Рiшення / письмової вимоги в електроннiй формi в строк, зазначений в пунктi 121 роздiлу I цього Положення, невручення Рiшення / письмової вимоги представнику установи пiд пiдпис.
123. Днем доведення Рiшення / письмової вимоги до вiдома установи є день:
1) отримання установою Рiшення / письмової вимоги, зафiксований в повiдомленi установи про отримання Рiшення / письмової вимоги, надiсланого / надiсланої електронною поштою (у разi отримання Нацiональним банком такого повiдомлення);
2) отримання, зазначений у повiдомленнi про вручення Рiшення / письмової вимоги, копiї Рiшення / письмової вимоги у паперовiй формi з електронних документiв, якi оформлено в СЕД АСКОД, засвiдченої Нацiональним банком в порядку, установленому законодавством України (у разi надсилання Рiшення / письмової вимоги поштою рекомендованим листом з повiдомленням про вручення);
3) отримання Рiшення / письмової вимоги, копiї Рiшення / письмової вимоги у паперовiй формi з електронних документiв, якi оформлено в СЕД АСКОД, засвiдченої Нацiональним банком в порядку, установленому законодавством України, зазначений представником установи на другому примiрнику супровiдного листа / письмової вимоги в паперовiй формi (у разi вручення Рiшення / письмової вимоги пiд пiдпис представнику установи);
4) оприлюднення Рiшення / письмової вимоги на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку.".
2. В абзацi першому пункту 22 роздiлу III слово "отримання" замiнити словами "доведення до вiдома установи".
3. У роздiлi IV:
1) у першому реченнi абзацу другого пункту 27 слова "електронними каналами зв'язку Нацiонального банку" замiнити словами "електронною поштою";
2) у пунктi 28 слова "шостому - восьмому частини десятої" замiнити словами "восьмому - десятому частини одинадцятої".
4. У роздiлi V:
1) у назвi роздiлу слово "Анулювання" замiнити словом "Вiдкликання";
2) в абзацi першому пункту 29 та пунктi 30 слово "анулювання" замiнити словом "вiдкликання";
3) пункт 31 викласти в такiй редакцiї:
"31. Нацiональний банк не пiзнiше дня, наступного за днем прийняття рiшення про вiдкликання лiцензiї:
1) надсилає установi повiдомлення про таке Рiшення;
2) оприлюднює повний текст Рiшення з обґрунтуванням його прийняття на сторiнках офiцiйного Iнтернет-представництва Нацiонального банку з дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних".".
5. У роздiлi VI:
1) пункт 34 доповнити словами "або в iнший зазначений у цьому рiшеннi строк.";
2) у пунктi 35 слова "отримання" та "електронними каналами зв'язку Нацiонального банку" замiнити вiдповiдно словами "доведення до вiдома установи" та "електронною поштою".
Додаток до постанови Правлiння Нацiонального банку України 20.12.2024 N 153 |
Перелiк
нормативно-правових актiв Нацiонального банку
України, що втратили чиннiсть
1. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60 "Про особливостi виконання окремих вимог законодавства у сферi фiнансового монiторингу, валютного нагляду, нагляду у сферi реалiзацiї спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй) протягом дiї воєнного стану".
2. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 08 квiтня 2022 року N 69 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
3. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 04 травня 2022 року N 92 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
4. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 08 червня 2022 року N 115 "Про внесення змiни до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
5. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 14 червня 2022 року N 121 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
6. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 26 серпня 2022 року N 191 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
7. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 04 жовтня 2022 року N 212 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
8. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 11 травня 2023 року N 64 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
9. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 27 липня 2023 року N 93 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
10. Постанова Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 квiтня 2024 року N 47 "Про внесення змiн до постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 23 березня 2022 року N 60".
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |