КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 10 грудня 2024 р. N 1537


Про затвердження Порядку проведення юридичної (правової) експертизи пiдзаконних нормативно-правових актiв, прийняття рiшення про їх державну реєстрацiю або про вiдмову в такiй реєстрацiї, включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актiв

     Вiдповiдно до частини п'ятої статтi 54 Закону України "Про правотворчу дiяльнiсть" Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Порядок проведення юридичної (правової) експертизи пiдзаконних нормативно-правових актiв, прийняття рiшення про їх державну реєстрацiю або про вiдмову в такiй реєстрацiї, включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актiв, що додається.

     2. Визнати такими, що втратили чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України згiдно з перелiком, що додається.

     3. Мiнiстерствам, iншим органам державної влади та iншим суб'єктам публiчного права, якi згiдно iз законом здiйснюють вiд iменi держави правотворчу дiяльнiсть та юрисдикцiя яких поширюється на територiю України:

     своєчасно подавати на державну реєстрацiю нормативно-правовi акти, зазначенi у пунктi 2 Порядку, затвердженого цiєю постановою;

     не допускати випадкiв направлення на виконання нормативно-правових актiв, що не пройшли державну реєстрацiю та не опублiкованi в установленому законом порядку.

     4. Ця постанова набирає чинностi одночасно з введенням в дiю Закону України "Про правотворчу дiяльнiсть".

Прем'єр-мiнiстр України Д. ШМИГАЛЬ

Iнд. 29

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 10 грудня 2024 р. N 1537

ПОРЯДОК
проведення юридичної (правової) експертизи пiдзаконних нормативно-правових актiв, прийняття рiшення про їх державну реєстрацiю або про вiдмову в такiй реєстрацiї, включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актiв

     1. Державна реєстрацiя пiдзаконних нормативно-правових актiв здiйснюється Мiн'юстом i його територiальними органами (далi - орган державної реєстрацiї) та полягає у проведеннi юридичної (правової) експертизи на вiдповiднiсть таких актiв Конституцiї та законам України, Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї, мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС), практицi Європейського суду з прав людини, правилам технiки нормопроектування, а також прийняттi рiшення про державну реєстрацiю таких актiв та включеннi їх до Єдиного державного реєстру нормативноправових актiв.

     2. На державну реєстрацiю подаються пiдзаконнi нормативно-правовi акти, якi мiстять одну або бiльше норм права, мають неперсонiфiкований характер i розрахованi на неодноразову реалiзацiю, незалежно вiд строку їх дiї (постiйнi чи обмеженi певним часом) та видiв iнформацiї, що в них мiститься, зокрема з обмеженнями доступу "Для службового користування", "Особливої важливостi", "Цiлком таємно", "Таємно" та iншими, а також якi прийнятi в порядку експерименту.

     3. Пiдзаконнi нормативно-правовi акти, прийнятi (виданi) мiнiстерствами, iншими органами державної влади та iншими суб'єктами публiчного права, якi згiдно iз законом здiйснюють вiд iменi держави правотворчу дiяльнiсть та юрисдикцiя яких поширюється на територiю України, а також пiдзаконнi нормативно-правовi акти, необхiднiсть державної реєстрацiї яких передбачена законом, подаються такими суб'єктами правотворчої дiяльностi до органу державної реєстрацiї в електроннiй (через систему електронної взаємодiї органiв виконавчої влади iз застосуванням засобiв квалiфiкованого електронного пiдпису чи печатки) або паперовiй формi (акти, що мiстять iнформацiю з обмеженнями доступу "Для службового користування", "Особливої важливостi", "Цiлком таємно", "Таємно" та iншими).

     4. На державну реєстрацiю не подаються акти:

     1) персонального характеру (про склад комiсiй, призначення на посаду i звiльнення з неї, заохочення працiвникiв тощо);

     2) iндивiдуальної дiї, а також акти, дiя яких вичерпується одноразовою реалiзацiєю;

     3) оперативно-розпорядчого (разовi доручення) та внутрiвiдомчого характеру;

     4) якими доводяться до вiдома пiдприємств, установ та органiзацiй рiшення органiв вищого рiвня;

     5) спрямованi на органiзацiю виконання рiшень органiв вищого рiвня i власних рiшень суб'єктiв правотворчої дiяльностi, що не мiстять норм права;

     6) вiдсутнiсть необхiдностi державної реєстрацiї яких передбачена законом, зокрема будiвельнi норми i правила;

     7) рекомендацiйного, роз'яснювального та iнформацiйного характеру (методичнi рекомендацiї, роз'яснення, зокрема податковi, тощо).

     У разi надходження на державну реєстрацiю акта, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, зокрема правового акта, що не мiстить норм права, орган державної реєстрацiї протягом 15 робочих днiв з дня його надходження приймає рiшення про визнання акта таким, що не пiдлягає державнiй реєстрацiї, та повертає його суб'єкту, що подав такий акт, з вiдповiдним обґрунтуванням.

     5. Державна реєстрацiя:

     1) нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв державної влади та iнших суб'єктiв публiчного права, якi згiдно iз законом здiйснюють вiд iменi держави правотворчу дiяльнiсть та юрисдикцiя яких поширюється на територiю України, а також пiдзаконних нормативно-правових актiв, необхiднiсть державної реєстрацiї яких передбачена законом, - здiйснюється Мiн'юстом;

     2) нормативно-правових актiв мiнiстерств i республiканських комiтетiв Автономної Республiки Крим, обласних, Київської та Севастопольської мiських, районних, районних у мм. Києвi та Севастополi держадмiнiстрацiй, їх структурних пiдроздiлiв - здiйснюється вiдповiдними мiжрегiональними управлiннями Мiн'юсту.

     Якщо дiя нормативно-правового акта поширюється на територiї iнших адмiнiстративно-територiальних одиниць, такий акт реєструється в мiжрегiональному управлiннi Мiн'юсту за мiсцезнаходженням суб'єкта правотворчої дiяльностi.

     6. Пiдзаконний нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацiю протягом трьох робочих днiв з дня його прийняття (видання) в одному примiрнику (оригiнал нормативно-правового акта). Для нормативно-правових актiв, якi мiстять iнформацiю з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, додатково подається засвiдчена в установленому законодавством порядку копiя такого акта.

     Спiльно виданий нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацiю органом, пiдпис керiвника якого на актi стоїть першим.

     7. Разом з нормативно-правовим актом до органу державної реєстрацiї подаються:

     1) пояснювальна записка за формою, визначеною у додатку 4 до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199; 2021 р., N 1, ст. 46);

     2) порiвняльна таблиця за формою, визначеною у додатку 7 до зазначеного Регламенту;

     3) документи про зовнiшнє погодження нормативно-правового акта у випадках, передбачених законом, iз суб'єктами правотворчої дiяльностi та/або з iншими заiнтересованими органами в порядку та за формою, що встановленi законодавством з питань документування управлiнської дiяльностi;

     4) рiшення ДРС про погодження проекту регуляторного акта;

     5) довiдка щодо вiдповiдностi зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС) за формою, визначеною у додатку 1 до зазначеного Регламенту;

     6) довiдка за формою згiдно з додатком, що мiстить iнформацiю про проведення гендерно-правової, цифрової експертиз проекту нормативноправового акта, позицiю уповноваженого представника вiд всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань та уповноваженого представника вiд всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв щодо нормативноправового акта з питань, що стосуються соцiально-трудової сфери, та/або позицiю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та/або Урядового уповноваженого з прав осiб з iнвалiднiстю щодо нормативноправового акта з питань, що стосуються осiб з iнвалiднiстю;

     7) висновок Мiнцифри про проведення цифрової експертизи, якщо проект нормативно-правового акта мiнiстерства, iншого центрального органу виконавчої влади стосується питань iнформатизацiї, електронного урядування, формування i використання нацiональних електронних iнформацiйних ресурсiв, розвитку iнформацiйного суспiльства, електронної демократiї, надання адмiнiстративних послуг або цифрового розвитку.

     8. Державна реєстрацiя пiдзаконного нормативно-правового акта проводиться протягом 15 робочих днiв з дня надходження його до органу державної реєстрацiї з дотриманням вимог, передбачених пунктами 6 i 7 цього Порядку, та включає проведення юридичної (правової) експертизи пiдзаконного нормативно-правового акта i прийняття за її результатами вiдповiдного рiшення протягом 14 робочих днiв, включення до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актiв з присвоєнням реєстрацiйного коду протягом одного робочого дня.

     У разi потреби та у випадках, передбачених законом, цей строк може бути продовжений органом державної реєстрацiї, але не бiльш як на 10 робочих днiв, про що повiдомляється суб'єкт правотворчої дiяльностi, який надiслав нормативно-правовий акт на державну реєстрацiю.

     Орган державної реєстрацiї має право залучати експертiв (за їх згодою) для проведення аналiзу пiдзаконного нормативно-правового акта, поданого на державну реєстрацiю.

     9. У разi коли пiдзаконний нормативно-правовий акт подано на державну реєстрацiю вiдповiдно до вимог цього Порядку i такий акт вiдповiдає Конституцiї та законам України, Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї, мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС), практицi Європейського суду з прав людини, а також правилам технiки нормопроектування, орган державної реєстрацiї приймає рiшення про його державну реєстрацiю та включає його до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актiв.

     10. Орган державної реєстрацiї приймає рiшення про вiдмову в державнiй реєстрацiї пiдзаконного нормативно-правового акта та повернення такого акта суб'єкту правотворчої дiяльностi для доопрацювання, якщо такий акт:

     1) не вiдповiдає Конституцiї та законам України, Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року i протоколам до неї, мiжнародним договорам України, згоду на обов'язковiсть яких надано Верховною Радою України, зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї та праву Європейського Союзу (acquis ЄС), практицi Європейського суду з прав людини, зокрема:

     виходить за межi компетенцiї суб'єкта правотворчої дiяльностi, визначеної вiдповiдно до статтi 19 Конституцiї України;

     за результатами проведеної вiдповiдно до частини четвертої статтi 55 Закону України "Про запобiгання корупцiї" антикорупцiйної експертизи мiстить норми права, що призводять або можуть призвести до вчинення корупцiйних або пов'язаних з корупцiєю правопорушень;

     видано за наявностi будь-якої з обставин, визначених у частинi першiй статтi 25 Закону України "Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi" (на пiдставi повiдомлення ДРС);

     не узгоджено iз суб'єктами правотворчої дiяльностi та/або з iншими заiнтересованими органами у випадках, передбачених законом, а також у разi, коли предметом правового регулювання такого акта є вiдносини, якi визначенi в межах та у спосiб, що не врегульованi вiдповiдно до частини другої статтi 3 Закону України "Про центральнi органи виконавчої влади";

     2) не вiдповiдає правилам технiки нормопроектування, зокрема акт мiстить неправильнi посилання на структурнi елементи, реквiзити та/або назву нормативно-правового акта.

     11. Рiшення про вiдмову в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта iз зазначенням вичерпного перелiку пiдстав для прийняття такого рiшення надсилається суб'єкту правотворчої дiяльностi разом з оригiналом такого акта для доопрацювання.

     Суб'єкт правотворчої дiяльностi, якому вiдмовлено в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта, протягом 30 календарних днiв з дня отримання рiшення повинен доопрацювати та прийняти (видати) новий нормативно-правовий акт, усунувши всi виявленi органом державної реєстрацiї порушення, скасувати нормативно-правовий акт, у державнiй реєстрацiї якого було вiдмовлено, та повторно подати доопрацьований нормативно-правовий акт на державну реєстрацiю в порядку, визначеному пунктом 6 цього Порядку, та/або надати органу державної реєстрацiї копiю документа про скасування такого акта.

     12. Суб'єкт правотворчої дiяльностi, якому вiдмовлено в державнiй реєстрацiї нормативно-правового акта, має право протягом 10 днiв пiсля отримання рiшення звернутися до керiвника органу державної реєстрацiї, який прийняв рiшення про вiдмову, iз заявою про його перегляд з поданням додаткових матерiалiв, що обґрунтовують потребу в такому переглядi. Зазначена заява розглядається протягом 10 робочих днiв.

     Рiшення мiжрегiональних управлiнь Мiн'юсту про вiдмову в державнiй реєстрацiї пiдзаконного нормативно-правового акта може бути оскаржено до Мiн'юсту з дотриманням зазначеного строку або в судовому порядку.

     Нормативно-правовий акт, у державнiй реєстрацiї якого вiдмовлено, пiдлягає скасуванню суб'єктом правотворчої дiяльностi протягом п'яти робочих днiв з дня отримання рiшення про вiдмову в державнiй реєстрацiї акта чи висновку за результатами розгляду скарги на рiшення про вiдмову в державнiй реєстрацiї акта. Копiя вiдповiдного документа в цей самий строк надсилається до органу державної реєстрацiї.

     13. У разi подання пiдзаконного нормативно-правового акта в паперовiй формi наступного дня пiсля державної реєстрацiї оригiнал нормативно-правового акта листом повертається суб'єкту правотворчої дiяльностi.

     14. Суб'єкти правотворчої дiяльностi направляють для виконання нормативно-правовi акти лише пiсля їх державної реєстрацiї та офiцiйного опублiкування.

 

Додаток
до Порядку

ДОВIДКА
про проведення гендерно-правової, цифрової експертиз проекту нормативно-правового акта, соцiального дiалогу та позицiю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та/або Урядового уповноваженого з прав осiб з iнвалiднiстю

При пiдготовцi проекту нормативно-правового акта: Так Нi
проведено:    
гендерно-правову експертизу    
цифрову експертизу    
отримано позицiю:    
уповноваженого представника вiд всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань    
уповноваженого представника вiд всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв    
Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини    
Урядового уповноваженого з прав осiб з iнвалiднiстю    
     
(найменування посади керiвника органу, що є головним розробником) (пiдпис) (власне iм'я та прiзвище)

___ ____________ 20__ р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 10 грудня 2024 р. N 1537

ПЕРЕЛIК
постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, що втратили чиннiсть

     1. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацiю нормативноправових актiв мiнiстерств та iнших органiв виконавчої влади" (ЗП України, 1993 р., N 1 - 2, ст. 28).

     2. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 червня 1994 р. N 420 "Про внесення змiн i доповнень до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (ЗП України, 1994 р., N 10, ст. 250).

     3. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 жовтня 1998 р. N 1640 "Про змiни i доповнення, що вносяться до деяких постанов Кабiнету Мiнiстрiв України" (Офiцiйний вiсник України, 1998 р., N 42, ст. 1551).

     4. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 травня 2002 р. N 629 "Про внесення змiни до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2002 р., N 20, ст. 986).

     5. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14 квiтня 2004 р. N 472 (Офiцiйний вiсник України, 2004 р., N 15, ст. 1047).

     6. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 липня 2004 р. N 834 (Офiцiйний вiсник України, 2004 р., N 27, ст. 1774).

     7. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 жовтня 2004 р. N 1440 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2004 р., N 43, ст. 2840).

     8. Пункт 2 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 травня 2006 р. N 784 (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 22, ст. 1655).

     9. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 грудня 2006 р. N 1688 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 50, ст. 3313).

     10. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 квiтня 2007 р. N 618 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 28, ст. 1107).

     11. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26 березня 2008 р. N 248 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 25, ст. 770).

     12. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 квiтня 2008 р. N 338 (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 28, ст. 896).

     13. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 грудня 2008 р. N 1068 "Про доповнення Положення про державну реєстрацiю нормативноправових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 95, ст. 3136).

     14. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23 травня 2009 р. N 531 "Питання посилення взаємодiї органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування з пiдготовки та прийняття нормативно-правових актiв" (Офiцiйний вiсник України, 2009 р., N 40, ст. 1355).

     15. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 вересня 2010 р. N 797 "Про внесення змiни до пункту 2 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2010 р., N 67, ст. 2411).

     16. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 1 серпня 2011 р. N 833 "Про внесення змiни до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2011 р., N 59, ст. 2373).

     17. Пункт 4 змiн, що вносяться до актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20 жовтня 2011 р. N 1109 (Офiцiйний вiсник України, 2011 р., N 84, ст. 3078).

     18. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 травня 2012 р. N 385 "Про внесення змiни до пункту 7 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2012 р., N 37, ст. 1381).

     19. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України щодо дiяльностi Державної служби з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 листопада 2012 р. N 1107 (Офiцiйний вiсник України, 2012 р., N 92, ст. 3730).

     20. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30 сiчня 2013 р. N 61 "Питання проведення антидискримiнацiйної експертизи та громадської антидискримiнацiйної експертизи проектiв нормативно-правових актiв" (Офiцiйний вiсник України, 2013 р., N 9, ст. 343).

     21. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 травня 2013 р. N 373 "Про внесення змiни до пункту 9 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2013 р., N 41, ст. 1470).

     22. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23 жовтня 2013 р. N 785 "Про внесення змiн до Положення про державну реєстрацiю нормативноправових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2013 р., N 84, ст. 3115).

     23. Пункт 2 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14 травня 2015 р. N 301 (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 40, ст. 1218).

     24. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 липня 2015 р. N 512 "Про внесення змiн до Положення про державну реєстрацiю нормативноправових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 59, ст. 1944).

     25. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21 жовтня 2015 р. N 874 (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 89, ст. 2967).

     26. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25 травня 2016 р. N 339 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2016 р., N 41, ст. 1544).

     27. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 сiчня 2018 р. N 55 "Деякi питання документування управлiнської дiяльностi" (Офiцiйний вiсник України, 2018 р., N 23, ст. 770).

     28. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 листопада 2018 р. N 997 "Питання проведення гендерно-правової експертизи" (Офiцiйний вiсник України, 2018 р., N 96, ст. 3173).

     29. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30 сiчня 2019 р. N 56 "Деякi питання цифрового розвитку" (Офiцiйний вiсник України, 2019 р., N 13, ст. 473).

     30. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731 i вiд 18 липня 2007 р. N 950, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20 листопада 2019 р. N 947 (Офiцiйний вiсник України, 2019 р., N 94, ст. 3114).

     31. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 грудня 2019 р. N 1031 "Про внесення змiн до Положення про державну реєстрацiю нормативноправових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2019 р., N 100, ст. 3365).

     32. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 лютого 2020 р. N 117 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2020 р., N 18, ст. 703).

     33. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 22 квiтня 2020 р. N 295 "Про внесення змiни до пункту 5 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2020 р., N 35, ст. 1167).

     34. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 травня 2020 р. N 418 "Про внесення змiн до пункту 9 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2020 р., N 45, ст. 1445).

     35. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 жовтня 2020 р. N 938 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731" (Офiцiйний вiсник України, 2020 р., N 82, ст. 2655).

     36. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 жовтня 2020 р. N 1005 "Деякi питання органiзацiї роботи Урядового уповноваженого з прав осiб з iнвалiднiстю" (Офiцiйний вiсник України, 2020 р., N 89, ст. 2860).

     37. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24 березня 2021 р. N 258 "Про внесення змiн до Положення про державну реєстрацiю нормативноправових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2021 р., N 27, ст. 1464).

     38. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 грудня 2021 р. N 1258 "Про внесення змiн до Положення про державну реєстрацiю нормативноправових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2021 р., N 96, ст. 6185).

     39. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 сiчня 2022 р. N 33 "Про внесення змiни до пункту 11 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2022 р., N 10, ст. 530).

     40. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 1 березня 2022 р. N 172 "Про внесення змiни до пункту 13 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2022 р., N 25, ст. 1257).

     41. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 грудня 1992 р. N 731 i вiд 2 липня 2014 р. N 228, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24 травня 2022 р. N 619 (Офiцiйний вiсник України, 2022 р., N 45, ст. 2454).

     42. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 вересня 2022 р. N 1050 "Про внесення змiни до пункту 13 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2022 р., N 79, ст. 4753).

     43. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 6 жовтня 2023 р. N 1054 "Про внесення змiни до пункту 13 Положення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2023 р., N 94, ст. 5564).

Copyright © 2025 НТФ «Интес»
Все права сохранены.